Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מבין על מה הויכוח אליעד התכוון במוסיקה אקוסטית למוסיקה כמו רוק, אלטרנטיבי, ג'אז, בלוז וכו'

הוא השתמש במושג הזה להבדיל אותו ממוסיקה אלקטרונית, אז אוקיי המושג לא מדוייק אבל זה לא אומר שצריך להתחיל למצוא פירושים למילה אקוסטיקה (לפחות לדעתי לא).

 

עכשיו יש גם סוגים של מוסיקה אלקטרונית שבמה טובה מאוד חשובה בהם, במוסיקה אלקטרונית המשחקים עם מיקום הצלילים בבמה יכול להיות גבוה בהרבה מבמוסיקה "נורמלית".

פורסם

עכשיו יש גם סוגים של מוסיקה אלקטרונית שבמה טובה מאוד חשובה בהם, במוסיקה אלקטרונית המשחקים עם מיקום הצלילים בבמה יכול להיות גבוה בהרבה מבמוסיקה "נורמלית".

 

קודם כל, זה מה שהתכוונתי ולא הסכמתי עם מה שאליעד אמר שבמת סאונד לא חשובה במוזיקה אלקטרונית.

 

חוץ מזה, אני הבנתי למה הוא מתכוון אבל במקום לתקן את ההגדרה שלו, נכתבו שם הרבה שטויות, ורק רציתי להבהיר עד כמה הוא ו-MOOCH טועים.

×
×
  • תוכן חדש...