Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מספר דקות, צלצל הטלפון בביתי. עניתי ומעברו השני של הקו נשמע קולו של

 

ר', מפקדי לשעבר בשירותי הצבאי שהסתיים לא מכבר, באוקטובר 2002.

 

הנ"ל שואל לשלומי, למעשיי, לתכניותיי לעתיד ולבריאותי. עניתי לו שהכל כשורה,

 

התכניות והבריאות בסדר, ואני שוטף כלים בפאב. לאחר השאלות הללו, ר' עבר לדיווח

 

על הקורות אותו עם המגאן הצבאית שלו, שנמצאת אצלו עד סוף חופשת הפרישה שלו, בספטמבר בדרגת סא"ל.

 

ולהלן תקציר הדווח, שיש לציין היה ארוך מהצפוי, שכן מה כבר יכול לקרות לאוטו תמים בשמונה חודשים שאני לא נוהג עליו.

אז ככה: "מתן, אתה לא מאמין מה אני עובר עם האוטו. פשוט סיוט. נראה לי שזה קללה. זה פשט לא יכול להיות אמיתי."

 

אני: "מה כבר קרה? מה כבר יכול לקרות?"

 

ר': "נסעתי לפני חודש לחולון (יש לציין שר' גר בקריית-ים). איך שאני מגיע לחולון, נדלקת לי נורת אזהרה של הגיר."

 

"ישר עמדתי בצד, ולא עברו דקה וחצי, והמזגן התחיל לפלוט חום. התקשרתי לד', שהוא מפקד היחידה בה שירתנו, והוא סידר לי גרר תוך שעה."

 

"אחרי שבוע, אני מניע את האוטו, לנסוע לסידורים בקריות, ואני מרגיש שאין הגה. ישר נסעתי למוסך "תלפיות" בתל-חנן, והאוטו נשאר שם יומיים. כשבאתי לשחרר את האוטו, הם אמרו לי שהחליפו את תיבת-ההגה כי היא נשברה."

 

אני:" וואלה ר', זה מעניין כי לפני שנה וחצי אני זוכר שכבר נשברה תיבה אחת. בדיוק אותו מקרה."

 

ר': "חכה זה לא נגמר... אחרי כמה ימים, נסעתי לירושלים. כשהגעתי לירושלים, התפרקה לי ידית ההילוכים ביד."

 

עכשיו, כדי לקצר את הסיפור, השיחה המשיכה ברשימה ארוכה של תקלות והתפרקויות למיניהם, כמו התחממות יתר של המנוע ושלל תקלות חשמל בלוח המחוונים.

 

לסיכום, רנו היא אחת המכוניות הדפוקות ביותר שנתקלתי בחיים שלי. ואני ראיתי כבר רנו... יש לציין שהמגאן המדוברת הנ"ל, היא המגאן השניה שהיתה לנו לאחר שהחליפו לנו אחת באמצע השירות.

 

אז השורה התחתונה היא: קנה רנו, אבל יחד איתה תקנה קונטיינר של ממחטות, וקונטיינטר של וואליום.

 

יום נעים. מתן.

:puzzled:
פורסם

מה שאתה מספר הוא כל כך נכון ...

 

כבר נתקלתי במספר רנו חדשות שצריך להחליף להם גיר וכו' ,

המון בעיות חשמל ... המון ... ועוד המון בעיות קטנות כמו דלתות שפתאום לא עובדות וכו' ...

 

להתרחק !!!!!!!

פורסם

גם הקנגו מהעבודה של אבא שלי לא מפסיקה לעשות בעיות.

שבוע אחרי שקנו אותה נפל הסטרטר , הוחלף מחשב ניהול מנוע , הוחלפה כל מע' ההיגוי , מזגן ועוד הרבה דברים אחרים ...

פורסם

אני לא מכיר מישהו שיש לו צרפתית שלא בוכה כל היום, ומכיר כל פינה ופועל במוסך שלו

"במכונית יפנית חדשה, בירידות אני דוהר"

פורסם
אני לא מכיר מישהו שיש לו צרפתית שלא בוכה כל היום, ומכיר כל פינה ופועל במוסך שלו

 

אחלה הצהרות איש!

 

כמה בעלי צרפתיות אתה מכיר?

 

דבר עם ג'רמי תשאל אותו מה דעתו על הצרפתיה שלו שנמצאת אצלו במשפחה מעל

עשור.

 

בקיצור בוא לא נפתח מחדש את נושא האמינות יפן - צרפת אבל לא הכל שחור לבן.

פורסם
אני לא מכיר מישהו שיש לו צרפתית שלא בוכה כל היום, ומכיר כל פינה ופועל במוסך שלו

 

אני גם בוכה כל היום:

 

"לו הייתה לי באלנו!!"

 

:p:p:p

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני לא מכיר מישהו שיש לו צרפתית שלא בוכה כל היום, ומכיר כל פינה ופועל במוסך שלו

 

אני גם בוכה כל היום:

 

"לו הייתה לי באלנו!!"

 

:p:p:p

 

רוני, לאחר שביצעתי השתלה בפולו של השלדה הנפלאה של הכאריזמה אייר

נשאר לי רק להמליץ לך בחום לעשות השתלה דומה אצלך ב VTS של שלדת

הבלאנו , אשר קצרה מחמאות מקיר לקיר....

:lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מתן... הכל טוב ויפה.. אבל שכחת פרט קטן..

רכב צבאי.. אתה לא יכול להסתכל על התנהגות רכב וכמות טיפולים ותכיפותם

כאשר הרכב הוא צבאי.. כי אני יודע, וכמעט כל אחד.. שבצבא פשוט קורעים את המכוניות, ואפילו אם תגיד שהסאל נוהג בסדר גמור, וגם אתה נהג שודים.. עדיין מדי פעם בטח הוא מלווה את האוטו לזה או אחר, או אפילו שאשתו נוהגת.. (בלי לפגוע בנשים כמובן.. אבל מה לעשות זה המצב)

אבל בשורה תחתונה.. אני אישית גם לא מתלהב מרנו

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
מתן... הכל טוב ויפה.. אבל שכחת פרט קטן..

רכב צבאי.. אתה לא יכול להסתכל על התנהגות רכב וכמות טיפולים ותכיפותם

כאשר הרכב הוא צבאי.. כי אני יודע, וכמעט כל אחד.. שבצבא פשוט קורעים את המכוניות, ואפילו אם תגיד שהסאל נוהג בסדר גמור, וגם אתה נהג שודים.. עדיין מדי פעם בטח הוא מלווה את האוטו לזה או אחר, או אפילו שאשתו נוהגת.. (בלי לפגוע בנשים כמובן.. אבל מה לעשות זה המצב)

אבל בשורה תחתונה.. אני אישית גם לא מתלהב מרנו

אז בוא אני אחדש לך.

א. המגאן שהיתה ברשותי בצבא, היתה הכי שמורה בצה"ל. אני אומר לך באמת ותמים. אגב, היא היתה 1.6 אוט' ולא דיזל ידנית כמו רוב השאר.

 

ב.אף פעם, ואני מדגיש, אף פעם האוטו לא הושאל לקצין אחר, למעט שני מקרים חריגים שאני זוכר. כל פעם שמישהו ביקש טובה מהמפקד שלי שקשורה ברכב, הרכב לא היה זז בלעדי.

 

ג.98% מהזמן אני נהגתי על הרכב. כל יום יוצאים מחיפה ב-0600 בבוקר, וחוזרים ב-2100 בערב, כך שלא נותר יותר מדי זמן למפקד לנהוג באוטו. מה גם שהוא דתי, כך שהאוטו לא נסע בשבתות.

 

ד. לאשתו אין רשיון.

 

ה.אם אתה קורא לנסיעה מנהלתית בכביש החוף בממוצע 120 קמ"ש, נהיגת שודים, אז אנ'לא יודע מה לומר לך.

 

ו. שכחתי משהו?

 

לסיכום, היה חרא אוטו, עדיין חרא אוטו, וישאר חרא אוטו.

 

נ.ב

הוא שאל אותי איזה אוטו עדיף לו לקחת במסגרת הג'וב החדש שלו באזרחות: פורד מונדאו או מאזדה שש. אני המלצתי על הפורד, מה אתם הייתם ממליצים?

:puzzled:
פורסם

בתור אחד שהיתה לו מגאן 1.6 אוטומטית מהליסינג ועכשיו יש לי ניסן אלמרע 1.8

 

אני יכול לומר לכם שלמרות שבתקופה שהיתה לי המגאן הכרתי די טוב את מחלקת השירות של חברת הליסינג ( ז"א היו תקלות קטנות ומעצבנות ) ועכשיו אני לא יודע איך נראה מנהל השירות של החברה שהאלמרע שייכת לה אני יכול לומר לכם שאין פעם שאני נכנס לניסן ולא מתגעגע קשות למגאן....

 

והראיה כשהייתי צריך להחליט איזה רכב לרכוש בתור רכב שני רכשתי רנו סניק....

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
אני לא מכיר מישהו שיש לו צרפתית שלא בוכה כל היום, ומכיר כל פינה ופועל במוסך שלו

קודם כל,אני לא בטוח שז'אק שיראק מכיר את המוסכניק שלו ואם הוא בוכה זה רק בגלל שיש לו מלא ערבים מתחת למרפסת.

שנית:אני בתור נהג צבאי לשעבר של הרמטכ"ל (נמאס להזכיר את זה כבר) הייתי אחראי על 13 מכוניות ונהגים שעברו לחוד כל שנה מעל 25,000 ק"מ.אם יש רכב אמין,אפילו יותר מה-B4 הצבאיות זה רנו קנגו.היו לנו 4 וכולן עבדו תחת עומס אדיר של המנוע והתעללות אפילו בחולות תל ברוך מידיי פעם(אחלה רכב שטח :oops: ) ומעולם לא הייתה לתדהמתי אפילו תקלה אחת.באשר למגאן:בעיות חשמל היו רק בשנתיים הראשונות (96-98) ואז תוקנו ממש כל הבעיות,באשר לגיר,אכן יש בעיות אבל רק באוטומטי.אבל משפט כמו שאמרת הוא ממש לא קשור למציאות.

כמו ש:

אני לא מכיר מישהו שהצליח למכור בלאנו במחיר מחירון ואם בכלל

אני לא מכיר מישהו שחושב שבלאנו זה רכב יפה

אני לא מכיר מישהו שמרוצה מאיכות הגימור והשירות של סוזוקי

אני לא מכיר מישהו שמכיר מישהו עם בלאנו

אני לא מכיר בלאנו שמכירה מישהו

אני לא בלאנו שמישהו מכיר :oops:

אני לא רוצה רכב של זקנים פולנים עם צורה של קרטון בייצים ,בטיחות של פלקל,סמל מפלסטיק ,מדבקה מאחורה ושמעלה חיוך רק שאתה מעביר בעלות!!!:?

חוץ מזה למה לבכות?מקסימום תרצה להתקדם תוכל לעשות טרייד אין מקרטון בייצים לקרטון חלב(מי אם לא ליאנה :cry: )גורמת ליותר דמעות מבצל באישונים.

פורסם
אני לא מכיר מישהו שהצליח למכור בלאנו במחיר מחירון ואם בכלל

אני לא מכיר מישהו שחושב שבלאנו זה רכב יפה

אני לא מכיר מישהו שמרוצה מאיכות הגימור והשירות של סוזוקי

אני לא מכיר מישהו שמכיר מישהו עם בלאנו

אני לא מכיר בלאנו שמכירה מישהו

אני לא בלאנו שמישהו מכיר :oops:

אני לא רוצה רכב של זקנים פולנים עם צורה של קרטון בייצים ,בטיחות של פלקל,סמל מפלסטיק ,מדבקה מאחורה ושמעלה חיוך רק שאתה מעביר בעלות!!!:?

חוץ מזה למה לבכות?מקסימום תרצה להתקדם תוכל לעשות טרייד אין מקרטון בייצים לקרטון חלב(מי אם לא ליאנה :cry: )גורמת ליותר דמעות מבצל באישונים.

 

:roflmao::hihi::roflmao:

 

אהבתי..

 

שילוב של אנלוגיה עם מטאפורה..

 

אין מילים :lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

נשמע לי מאוד מוכר...

 

רק אתמול בדרך למפגש נדלקה לי נורת כריות האוויר.

 

כשיצאתי מהמפגש היא כבר לא דלקה - אמרתי לעצמי : "יופי לא צריך לבקר שוב במוסך"

 

אחרי חצי שעה כאשר הייתי קרוב לבייתי פתאום אני מרגיש חבטה חזקה , הגיר הודי לשלישי , נתקע שם ונורת ההתראה שהיר לא תקין נדלקה.

 

נסעתי הביתה , כל פעם זינוק משליש (פשוט מסוכן), האוטו נחנק כל פעם שהוא עוצר, ורק אחרי פעמיים שהתנעתי וכיביתי הנורה כבתה והגיר הסתדר.

×
×
  • תוכן חדש...