Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8403 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתן... הכל טוב ויפה.. אבל שכחת פרט קטן..

רכב צבאי.. אתה לא יכול להסתכל על התנהגות רכב וכמות טיפולים ותכיפותם

כאשר הרכב הוא צבאי.. כי אני יודע, וכמעט כל אחד.. שבצבא פשוט קורעים את המכוניות, ואפילו אם תגיד שהסאל נוהג בסדר גמור, וגם אתה נהג שודים.. עדיין מדי פעם בטח הוא מלווה את האוטו לזה או אחר, או אפילו שאשתו נוהגת.. (בלי לפגוע בנשים כמובן.. אבל מה לעשות זה המצב)

אבל בשורה תחתונה.. אני אישית גם לא מתלהב מרנו

אז בוא אני אחדש לך.

א. המגאן שהיתה ברשותי בצבא, היתה הכי שמורה בצה"ל. אני אומר לך באמת ותמים. אגב, היא היתה 1.6 אוט' ולא דיזל ידנית כמו רוב השאר.

ב.אף פעם, ואני מדגיש, אף פעם האוטו לא הושאל לקצין אחר, למעט שני מקרים חריגים שאני זוכר. כל פעם שמישהו ביקש טובה מהמפקד שלי שקשורה ברכב, הרכב לא היה זז בלעדי.

ג.98% מהזמן אני נהגתי על הרכב. כל יום יוצאים מחיפה ב-0600 בבוקר, וחוזרים ב-2100 בערב, כך שלא נותר יותר מדי זמן למפקד לנהוג באוטו. מה גם שהוא דתי, כך שהאוטו לא נסע בשבתות.

ד. לאשתו אין רשיון.

ה.אם אתה קורא לנסיעה מנהלתית בכביש החוף בממוצע 120 קמ"ש, נהיגת שודים, אז אנ'לא יודע מה לומר לך.

ו. שכחתי משהו?

לסיכום, היה חרא אוטו, עדיין חרא אוטו, וישאר חרא אוטו.

 

כפי שאתה שם לב.. אני דיברתי בכלליות על רכבים בצבא

ואם תשים לב מקרוב, תראה שבסיכום, אני גם אמרתי שרנו מגאן לא אוטו טוב..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

×
×
  • תוכן חדש...