Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - פולקסווגן טיגואן - קומפורט פוד


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחרי כמעט שנה וחצי בניכר, פולקסווגן טיגואן הגיע למבחן והצליח להשאיר אצל פבל טעם של קומפורט פוד. לא מרגש, לא מחדש, אבל מוכר ונעים. כמו... גולף, גדולה כזאת.

 

על הקשר בין ג'יפון גרמני להמבורגר וצ'יפס אתם יכולים לקרוא במבחן המלא.

 

פולקסווגן טיגו&#14.jpgפולקסווגן טיגו&#14.jpgפולקסווגן טיגו&#14.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני לא רואה ממש מקום להצלחת הטיגואן בארץ.

 

אם לא מספיקה ההתמודדות עם כל הג'אנר, יש לו 2 מתחרים סופר-דופר מוצלחים מביית, גם הייטי וגם האטקה.

 

אם כבר, בעקבות כניסת האטקה אני רק רואה סיבות לצמצום המכירות של הטיגואן ומלמעלה יש לו את ה Q2 שמזנב בו (אני יודע, ההשוואה הנכונה היא ל Q3 אבל הוא כבר יקר משמעותית והשוני במימדים בין טיגואן ו Q2 הוא לא כזה היסטרי לרעת ה Q2).

 

לחלוטין מובן לי למה לא ייבאו אותו בשנה וחצי האחרונות ונשגב מבינתי למה דווקא עכשיו כשייש את האטקה וה Q2, פתאום נזכרו להביא גם את הטיגואן שמעולם לא נהנה ממכירות משמעותיות.

 

יאללה, שיהיה להם בהצלחה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למי שההבדל היסטרי (משפחה עם 2 ילדים קטנים שמצריכים 2 בוסטרים ו 2 עגלות בבגאז' לדוגמא), פוזל לייטי ולאטקה.

למי שלא היסטרי, הפיתוי לרכוש באותו מחיר רכב שיעשה בחניה הרבה יותר רושם הוא פיתוי גדול מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה כמעט צודק הפעם. הרכב כנראה לא יצליח, אבל האטקה רכב הרבה פחות טוב.

 

ובפירוט: החצופים (עכברוני ופאבל) הגיעו אלי ואמרו לי שכבר החליטו מראש שחבל לי לנסות את הרכב, אני יכול ישר להזמין :-)

 

אבל, האמת קצת יותר מורכבת. דבר ראשון, הרכב משאיר רושם של... כלום. שום רושם. לא מרגש, לא מפתיע. תחשבו סובארו רק בגולף. אמנם, זו גולף מנופחת, אבל אפילו הגולף 1.4 השאירה אצלי יותר רושם מאשר הטיגואן. אולי משום שבמעטפת קומפקטית זה נראה טוב, אבל אם מותחים את התמונה, אז היא פשוט מאבדת מקסמה.

 

מבחוץ, הרכב נראה גדול מה- XV אבל כאשר העמדנו אותם האחד ליד השני, גילינו שההבדלים מינוריים עד לא קיימים, למעט אולי ברוחב.

 

מבפנים, לא ברור למה אנשי הUX מרגישים צורך לסבך בכל דור שני את התפעול ולמה צריך להיאבק עם המזגן כדי לכבותו. אבל, המושבים נוחים והנסיעה עדיפה מאוד על זאת של האטקה. התאוצה לעומת זאת מרגישה קצת פחות טוב, אף שהיא בהחלט מספקת.

 

לא בחנו את הרכב בהר ובעמק או בסיבובים מורכבים מידי, אבל למטרתו הוא מספק פלוס, אם כי יקר מידי. אני מאוד מקווה לנסות את הQ2 בקרוב כדי לראות כמה בגירה צודק, משום שהרכב הזה הוא ליגה מעל לאטקה, השאלה היא באמת איך הוא ביחס לאודי המוקטנת.

 

כשאני בוחן מה יהיה מוביל הילדים הבא שלנו, בהנחה שלא נצטרך 4*4, קשה לי לראות את הגרסא הזו נבחרת, והגרסא הבכירה יותר יקרה מידי. כן אני אוהב גולף, אבל לא, לא התחברתי לגרסא הזו שלו... היא התפשרות ״סתמית״ מידי ביחס למחיר.

 

עם 20 אחוז ירידה של היורו, יכלו להציע אותו ב 140, ואז היה לו מקום.

עריכה אחרונה על ידי bar72

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל טיגואן דור קודם, לדעתי לדור הזה יהיה קשה להתחרות בתג מחיר הזה.

המתחרים שלו מאוד מוצלחים , ובמחירים אטרקטיבים...

אצלי מנוע 2.0tsi והדבר שאני הכי אוהב ברכב זה הכוח ( אחרי עידכון תוכנה st.1) הדבר שאני לא אוהב זאת הצרכת

דלק.. כמובן שהשדרוג עבורי יהיה לכיוון Q3

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היטי הוזכר פה כמתחרה לטיגואן אבל הוא יותר קטן ממנו. אומנם אין בעיית מקום מושב האחורי ביטי, אבל תא המטען שלו קטן משמעותית לעומת הטיגואן. אם כבר סקודה, אולי הקודיאק יוכל להוות חלופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי בין המאושרים שבחנו את הרכב

 

קבעתי עם פבל בתחנת הדלק באליקים, הוא המתין לי בתחנת הדלק ביוקנעם.

 

עד שהוא הגיע למקום הנכון, אירחתי לי לחברה איזה 12-15 שוטרים שבאו לאכול ארוחת בוקר , חלקם רכובים על אופנועים חלקם על מגוון ניידות כולם מצויידים באקדוחים כבדים.

 

מיד התפתחה שיחה והם הודיעו לי חגיגית כי תיכף הם פושטים על כל כבישי הסביבה, אז שלא ניפגש.

 

לכן את השעה הראשונה בילינו בכבישים העקלקלים של הרי הכרמל.

 

הישבן נכנס בנינוחות לרכב, כיוונון הישיבה / הגה / מראות ולדרך.

 

לרכב קצב טוב בכבישים הללו, את רוב המהמורות הוא מקבל בשמחה.

 

מעצבן שביציאה מהסיבוב אתה לוחץ על הדוושה וכלום, עד שמגיעה התגובה המאוחרת.

 

משם עולה הסל"ד בצורה יפה.

 

ההחלפה מבוצעת בערך ב 6000 סל"ד ואם אתה מעביר זאת למוד ידני אתה עולה עד 6300 סל"ד.

 

אני נוהג לבלום הרבה על ידי המנוע, כאן המנוע הצנום עם הטורבו, לא בולם. נקודה.

 

בגרסה הזו אין נהיגה אוטונומית, יש צפצוף אם לא בלמת בזמן לדעתו.

 

הבלימה עצמה טובה ללא שום דרמות

 

לגבי כל המישוש בתא הנהג ובתא המטען , פבל עשה את העבודה.

 

ברמת המחיר "הנמוכה" הוא יקר, ונותן הרבה פחות שופוני מאשר המתחרים מן המזרח.

 

לחובבי המותג , פתרון לא רע לשינוע המשפחה עם נפח מטען גדול.

 

בהתאם להנחיות , הרכב לא ירד מהאספלט.

 

בנסיעה על כביש החוף במהירות של 120 קמ"ש ניתן היה לשוחח בניחותא, היו רעשי רוח אבל פבל הטיל את האשמה על הרוחות החזקות שהיו בחוץ , והיו , ונשבע בשבועת צופה שיום לפני זה במהירות הזאת לא היו רעשים.

 

קינחנו בהמבורגר צ'יפס ובירה ( פבל הסתפק בקולה במקום בבירה.).

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטעמי הייטי הוא סוג של סטיישן מבחינת השוק שבו הוא משחק.

 

איך בדיוק הייטי מזכיר לך סטיישן? הייטי (הקשישה יש לציין - כבר בת 8! - אך כוחה עדיין במותניה, לאחר נהיגה באטקה הייטי בעיני יותר מוצלחת) היא הקצרה ביותר מכל בנות משפחתה עם תא המטען הקטן ביותר, אז המרחק בינה לבין סטיישן די גדול הייתי אומר.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחיל בזה שזאת הייתה נסיעת התרשמות הכי קצרה שיצא לי אי פעם. לא כי לא היה זמן, אלא כי פשוט לא היה מעניין. מבחינתי הרכב הזה היה פסול אחרי כמה מאות מטרים הראשונים. אז אומנם DSG6 עם הקלאת'ים הרטובים הוא חלומו הרטוב של בעלי VAG 1.2, אבל מבחינתי מדובר באותו גיר מחוספס ולא נעים שהשאיר אצלי רושם גרוע בניגוד לגיר של אטקה. רק זה היה מבחינתי מספיק כדי לגרום לרכב לא להיות מעניין.

לא תהיתי על קנקנו של טיגואן מבחינת אבזור אבל מבחינת מרווח פנים הוא בסדר גמור.

נכון נאמר בכתבה שבסה"כ מדובר בגולף מוגבההת אקטואלית לבוגרי גולף. כך גם הטיגואן. הוא בסדר אבל לא מספיק טוב.

זה לא רק קומפורט פוד שלאוו דווקא בריא אבל טעים, זה תפוח אדמה מוכר וטוב. פשוט היום זה לא מספיר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצילום כרגיל מעולה!

גם רכב כזה בנאלי ועוד בלבן והתמונות מפורטות ומעבירות כל כך הרבה פרטים, זה מוסיף המון לכתבה מבחינתי.

 

לגבי הרכב עצמו, הוא לא באמת משחק בליגה של טוסון/ספורטאז'/אטקה/3008.

העיצוב המופנם + המחיר הגבוה ירחיקו ממנו את רוב הרוכשים.

מה שכן, אני מכיר שני אנשים שדווקא העיצוב הפחות בלינג והעובדה שהוא כנראה יהיה פחות נפוץ מושכת אותם אליו, שניהם בעלים מאוכזבים של הונדה CRV מהדגם הנוכחי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא רואה ממש מקום להצלחת הטיגואן בארץ.

 

אם לא מספיקה ההתמודדות עם כל הג'אנר, יש לו 2 מתחרים סופר-דופר מוצלחים מביית, גם הייטי וגם האטקה.

 

אם כבר, בעקבות כניסת האטקה אני רק רואה סיבות לצמצום המכירות של הטיגואן ומלמעלה יש לו את ה Q2 שמזנב בו (אני יודע, ההשוואה הנכונה היא ל Q3 אבל הוא כבר יקר משמעותית והשוני במימדים בין טיגואן ו Q2 הוא לא כזה היסטרי לרעת ה Q2).

 

לחלוטין מובן לי למה לא ייבאו אותו בשנה וחצי האחרונות ונשגב מבינתי למה דווקא עכשיו כשייש את האטקה וה Q2, פתאום נזכרו להביא גם את הטיגואן שמעולם לא נהנה ממכירות משמעותיות.

 

יאללה, שיהיה להם בהצלחה.

אתה משוכנע בענין ה Q2 ? האמת היא שמעודי לא נתקלתי בדוגמה יותר מוחשית למחיר מופרך כמו באוטו הזה, מכנית הוא זהה לחלוטין לאטקה הזולה ממנו בכמה עשרות אלפי שקלים ומציעה מרווח פנים ושימושיות עדיפים משמעותית. באמת שלא מצליח להבין איך אפשר להתייחס ברצינות לאוטו הזה, קל וחומר לחטט בארנק בשבילו, עד כדי כך הסמל חשוב ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרשים..? מה מרשים בה ? נראה כמו האחות הקצת יותר שווה של דאציה סנדרו

גם המחיר לא משתלם לדעתי לעומת מתחרות .

עריכה אחרונה על ידי young97

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית דבר תיקון לכתבה- האטקה שוקל 1,375 ק"ג והטיגואן שוקל רק 1,415 ק"ג, הבדל של 30 ק"ג בלבד.

 

כלומר ההבדל בביצועים בין הטיגואן לבין האטקה לא נובע בגלל הבדל המשקל, אלא בגלל חסרונו של הילוך בטיגואן ו/או הפסדי כוח בגיר בעל המצמדים הרטובים (יש שם איזו משאבה שגוזלת כוח כך לדברי אחד המגיבים בפורום בכתבה שביצעתם על האטקה).

 

(למנהלי הפורום אתם לא קוראים שרשורים בפורום :shock: הנושא נטחן בשרשור על הסיאט אטקה).

 

במקרו הטיגואן לא יצליח ראשית דבר בגלל המוצא שלו, בישראל הולך רק יפני- קוריאני לא יעזור כלום. מעבר לכך מוניטין האמינות הבעייתי של פולקסווגן לא מוסיף. כל הנ"ל מביא לשמירת ערך בעייתית (תעיפו מבט במחירון של הטיגואן הנוכחי לפני החדש, טיגואן 2 ליטר טורבו שעלה כחדש עשרות אלפי ש"ח יותר מהמאזדה cx5 מתומחר עכשיו במחיר נמוך יותר).

 

במיקרו הטיגואן לא יצליח מאחר והוא רק מיישר קו למתחרים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2639 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...