Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

* הרכב באתר של מקס טיונינג אינו אותו רכב של פותח השרישור... הרכב במקס טיונינג נוסע חזקקקקקקקקק מאוד.

 

לגבי פותח השירשור..

 

לאוטו אין 500 סוסים .. יותר כמו 300 ומשהו וגם זה .. אולי.

 

הרכב עדיין לא נוסע חזק למיטב הבנתי, אבל יסע גם יסע :) (איפה לירן התחמן שצריך אותו)

 

נראה מעולה... שים רשת על האינטרקולר דחוף.. אחרת יברח לך גדישה מכל מיני חתולים ודברים שידבקו לך עליו.

 

הלוואי ונראה עוד כאילו ...

 

לגוזל - אתה לא יודע מהחיים שלך .. אתה סתם עוד ילד פלצן שראה אוטו "כמו שיש לאבא של חבר שלי" וחושב שאנשים משועממים כמוך משפרים סיויקים כל היום..

 

ראה בחתימה שלי - אנשים כמוך.

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוטו יפה

אבל כשאתה ניגש לטסט, מה אתה בעצם מספר להם? שמקדימה יש לך מקרר שתוכל לקחת ממנו שתיה כשתהיה צמא? אני בספק אם בוחן יעביר לך את האוטו בדרך "ישרה". הרי מזמן עברת יותר מ15% מההספק המקורי.

בכל אופן תכסה עם רשת את האינטרקולר. מי יודע כבר כמה גוקים הוא בלע.

פורסם

הרכב מהמם! רואים שהושקע בו הרבה מאוד, שמור עליה וסע בזהירות.

 

מילה אחת לגוזל. כתבת שמה שאתה רואה זה טיפו 3 דלתות וזהו. זה כל העניין! להשקיע במה שבאמת חשוב (מכניקה) יותר מאשר להשקיע בקישוטים שונים ומיותרים. הטיפו הזו נראית מקורית ויפה מבחוץ ומאוד מאוד מושקעת מבפנים, וזה למעשה כל העניין כש"משפרים" מכוניות. לרוב בארץ זה הפוך, אנשים משקיעים הון כסף על קיט, נאונים, פנסים, ואלוהים יודע מה, כשלמעשה הם נוהגים על משפחתומטית רגילה ומשעממת!

 

לסיכום, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו (או מתחת למכסה המנוע) :-)

 

אגה מר design, אני רואה שאיזה קנאי כבר חרט לך משהו על תא המטען בצד ימין. קנאים כאלה לא חסר, צריך להוריד להם את הידיים.

פורסם

1. הפרוייקט מאוד יפה

2. מי ששם ככה את האינטרקולר מבקש שיעצרו אותו. וולגרי ומיותר לדעתי, יש דרכים הרבה יותר יפות להושיב קולר' כמו שצריך.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

תודה רבה לכולכם על התגובות :)

 

חוץ מלגוזל שהבנתי שאתה ללא רישיון בכלל וכבר נכשלת טסט 10.

אז תקשיב חמוד...

 

שתגדל ותהייה בגיל מצוות תוכל לדבר איתי על שיפורים לרכב..

אני יכול לקנות את האוהל שאתה גר בו עם הכסף שהשקעתי ברכב הזה..

 

אז שתצא מהאוהל שאתה חי בו ותעבור לקופסת קרטון תוכל לדבר איתי..

 

יום טוב.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם

Sdesign, הטיפו שלך מדהימה - ראיתי אותה כמה פעמים :-)

אבל תעשה משו לגבי האינטרקולר הזה :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
Sdesign,

 

האם מדובר באותו הרכב ממקס-טיונינג?

 

צבי

לא ידידי , הטיפו ממקס טיוניניג הרבה יותר חזקה :)

הוא נוסע שם עם טורבו GT35.40 הכי גדול בסידרה.

מניסיון ב 1.8 באר אין לך אוויר לנשימה.. :)

 

לגבי הטמבון שכולם שואלים , טמבון חדש ומותאם לרכב נמצא כרגע בבניה.

שיהיו תמונות חדשות אתם תעודכנו.

שבוע טוב.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם
תודה רבה לכולכם על התגובות :)

 

חוץ מלגוזל שהבנתי שאתה ללא רישיון בכלל וכבר נכשלת טסט 10.

אז תקשיב חמוד...

 

שתגדל ותהייה בגיל מצוות תוכל לדבר איתי על שיפורים לרכב..

אני יכול לקנות את האוהל שאתה גר בו עם הכסף שהשקעתי ברכב הזה..

 

אז שתצא מהאוהל שאתה חי בו ותעבור לקופסת קרטון תוכל לדבר איתי..

 

יום טוב.

תגובה.

 

שמע אחי, יש לך אוטו נחמד מאוד רק לא הייתי מאמין שמשפרים כזה דבר או שבכלל היא באה בגרסה

הזאת "ספורטיבה"

 

חוסר ידע לא אומר כלום מבחינתי!!!

 

ונכון הייתה לי שלילה בגלל תאונה מטומטמת שתאמינו לי היא יכולה לקרות לכולכם!!!!

ולמי שרוצה לדעת, עברתי טסט ראשון אם אתם כל כך מתעניינים... ויש לי רישיון כבר יותר משנתיים.

האוהל שלי הוא 3 קומות עם חנייה לסיוויק שכל אחד היה חולם שתהיה לו...!!!!!!! :smile:

עם מקום לעוד איזה בונבוניירה בקרוב....

 

 

 

ולכל הספקנים לגביי... בעיה שלכם!!!

ולמי שלא אוהב סיוויק גם כן בעייה שלו!!!!

Polo 2012

פורסם
חוסר ידע לא אומר כלום מבחינתי!!!

 

ונכון הייתה לי שלילה בגלל תאונה מטומטמת שתאמינו לי היא יכולה לקרות לכולכם!!!!

ולמי שרוצה לדעת, עברתי טסט ראשון אם אתם כל כך מתעניינים... ויש לי רישיון כבר יותר משנתיים.

האוהל שלי הוא 3 קומות עם חנייה לסיוויק שכל אחד היה חולם שתהיה לו...!!!!!!! :smile:

עם מקום לעוד איזה בונבוניירה בקרוב....

 

 

 

ולכל הספקנים לגביי... בעיה שלכם!!!

ולמי שלא אוהב סיוויק גם כן בעייה שלו!!!!

אין אתה המלך שלי. אני בוכה פה מצחוק.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

חוסר ידע לא אומר כלום מבחינתי!!!

:lol: :lol: :lol:

 

וזה עוד כלום לעומת זה :

 

ולמי שרוצה לדעת, עברתי טסט ראשון אם אתם כל כך מתעניינים... ויש לי רישיון כבר יותר משנתיים.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

ע-נ-ק

 

איפה ערוסי לפנים שילמד אותו נימוסים ?

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

ערוסי הלך לאבא להתלונן שקראו לו ערס בפורום...

 

וחבל למה רבאק היה לך פנים יפות... :D

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
ערוסי הלך לאבא להתלונן שקראו לו ערס בפורום...

 

וחבל למה רבאק היה לך פנים יפות... :D

גוזל אתה ענק!

פשוט ענק!!!!!!!!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...