Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אולי באמת קצת נסחפתי,

אני בן אדם של קודם אסתטיקה ואחר כך ביצועים מה אני אעשה???

 

כי במבט ראשון ישר רואים אותו כבד עם אי יכולת לשיפורים מה לא?

 

 

חוצמזה... שייתן נתונים כי וואלה אני מודה שמה שאני יודע על האוטו הזה שזאת טיפו 3 דלתות וזהו!!!

שלגם כ"ס, 0 למאה... כאלה דברים

מר אסתטיקה יקר,

כמובן שישר רואים אוטו (ולא אותו) כבד עם אי יכולת לשיפורים ...רק אם תוכל תסביר לכולנו ברשותך איך אתה רואה כמה רכב שוקל ומה הפוטנציאל לשפר אותו רק דרך תמונות ובלי לדעת עליו כלום (אתה רשמת את זה).

 

 

 

קיצר אולי כדאי רק לקרוא ולא להגיב כשלא יודעים מה רושמים ?!

 

 

 

יום טוב,

 

 

 

רפי.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

כי במבט ראשון ישר רואים אותו כבד עם אי יכולת לשיפורים מה לא?

מחפש קישוטים ותוספות לסיוויק ממודל 2001 4 דלתות

גיס אויס דיין צא?רן אויף די נישט-קולטורעלע פעלקער, ווא?ס ווילן דיך נישט קענען

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

גיס אויס דיין צא?רן אויף די נישט-קולטורעלע פעלקער, ווא?ס ווילן דיך נישט קענען

הממ, אין לי כוח להטריח את סבא עם יידיש, אפשר תירגום לצעירים שבינינו?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

לפותח התרד', נראית טיפו מ-א-ו-ד מושקעת ויפה.

אהבתי שלמעט השיפורים הטכניים , אין שיפורי יופי מצועצעים(אבל אני מניח שהאינטרקולר הזה "קצת" בולט לעין:wink: ).

בכל אופן רכב יפה ומושקע, ונראה גם שהושקעה בו עבודה מאוד מקצועית.

 

ולגוזל...המממ גוזל...NEED I SAY MORE?

under construction..

פורסם

הרכב כ"כ מושקע, שזה ממש ממש ממש מרגיז לראות את הנזק שגרמו בני עוולה לפח מעל הפנס הימני.

ובנימה שונה, 500 כ"ס על בלמים מקוריים?! בעל הרכב (ממקס-טיונינג) קצת פספס את הנקודה של רכב משופר.

פורסם

ילדים , תרגעו !

 

שום פירגון והעיקר בלי שום הבנה !

 

***מחר בבוקר תבקשו מאמא או מאבא שיקפיצו אותם לבית הספר כי יורד גשם ובטח יהיה לכם מאוד קר עם האופניים החדשות.

פורסם

קודם כל אני חייב לומר לך שמהרגע הראשון שראיתי אותך במפגש ברמת-גן ועקבתי אחריך ואחרי 2 הונדות לבנות למפגש באוניברסיטת תל-אביב - התאהבתי באוטו שלך! אני פשוט אוהב את הפשטות שלך האוטו שלך ואיך שהאגזוז הרחב של הרכב שלך צץ מאחורה בצורה מושלמת. יש דבר שרק אני יודע מכל האנשים שהגיבו בנושא הזה, שיש לאוטו הזה רעש מדהים, פשוט צליל גרגור מהנה. חוצמיזה מה שעשית לאוטו זה פשוט מדהים, אני מציע בשבילך שתחליף בלמים למשהו יותר רציני, בסך הכל 500 כוחות סוס עם בלמים מקוריים, זה כמו שאמר zvih "קצת פספס את הנקודה של רכב משופר".. בסך הכל אוטו נדיר, יפה בטירוף, ואני מעדיף שלא לדעת את הביצועים שלו... :wink::smile:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...