Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שמע...תראה...ישנן 3 אפשרויות:

 

1) אתה צעיר ומתלהב,משמע טיפש (לא לקחת קשה)

2) אתה שוטר,או איכשהו קשור לגוף הנ"ל

3) לא חסר לך כסף בעו"ש

 

לו היית בונה טורבו על פורד פוקוס,ומפרסם תמונות לכל עם ישראל עם מכסה מנוע פתוח - הייתי מבין..כי לא חסר פוקוסים בארצינו.אבל הרכב שלך הוא נדיר,יחידות בודדות מתגלגלות אצלינו,ומוגדשות אפילו פחות.

ואתה בלי שום חשש שם תמונות שלה,מבלי לדעת מי יושב כאן בפורום (קנאים,שוטרים)? אז יש לך ביצים בגודל הטורבינה שלך..או שתקרא את 3 האופציות שרשמתי למעלה.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

מה הבעייה עם התמונות שהוא פירסם? גם בלי התמונות האלה אני מאמין שיש לו את הרכב היחידי בארץ (לפחות זה שיש לו אינטרקולר של וולבו FH16...)

 

וקנאים תמיד היו ותמיד יהיו. וזה לא משנה אם יש לך יגואר, פיאט טורבו או סובארו ג'אסטי. תמיד יהיו החלאות הקטנות שיעשו את זה "בשביל הכיף".

 

לגבי החוקיות - באמת שאני לא יודע. חוקי זה לא נראה על פניו. כבר עברת ככה טסט?

(אה, ואם שוטרים היו יושבים פה בפורום כבר חצי מהפורום הזה היה נוהג בשלילה... :screwy: )

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לCASPER 2001: מה הקשר? הרי בשום תמונה אין מס' רישוי של הרכב, הם יכולים לחפש אותו עד מחרתיים... וחוץ מזה אתה רוצה להגיד לי שהוא נוסע רק בשכונה שלו? אני בטוח שהוא יוצא איתה לכבישים מחוץ לעיר וכו'...

פורסם

כל הכבוד, רכב קטלני ביותר. תענוג לראות מדי פעם יצירות מופת נדירות כאלה, ולהזכר עד כמה אנחנו אוהבים אותן.

 

אבל זאת לא הפעם הראשונה שאני רואה אותה, פרסמת תמונות בעבר, אני חושב אולי בעת הרכבת האינטרקולר.

 

תמשיך לשמור עליה, וסע בזהירות.

 

רוברט

פורסם

ממתי משפרים טיפו!?!!?

 

שני אפשרויות:

1) או שאתה בא ממיעוט והמבין יבין

2) או שאתה סבאאאאאאאאאאאאאאאאאא בן 80 שאוהב לשפר מכוניות משעממות

 

היית זורק את הכסף של על אוטו הרבה יותר משמעותי מזה

Polo 2012

פורסם
ממתי משפרים טיפו!?!!?

 

שני אפשרויות:

1) או שאתה בא ממיעוט והמבין יבין

2) או שאתה סבאאאאאאאאאאאאאאאאאא בן 80 שאוהב לשפר מכוניות משעממות

 

היית זורק את הכסף של על אוטו הרבה יותר משמעותי מזה

:shock: אתה מדבר ברצינות?

 

תמשיך לחפש קישוטים ותוספות לסיוויק שלך...:conf:

פורסם

תשמע גבר,

 

לא יודע איך להגיד לך אבל... מממ.. נתקע לך משהו בקדימה של הרכב....:shock:

סחתיין - אני הייתי נוהג בזהירות מעל באמפרים.

---

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7466 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...