Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תגובה.

 

 

האוהל שלי הוא 3 קומות עם חנייה לסיוויק שכל אחד היה חולם שתהיה לו...!!!!!!! :smile:

עם מקום לעוד איזה בונבוניירה בקרוב....

 

 

 

ולכל הספקנים לגביי... בעיה שלכם!!!

ולמי שלא אוהב סיוויק גם כן בעייה שלו!!!!

הייתי חייב :D

תודו שהילד פשוט חמוד

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגובה.

 

שמע אחי, יש לך אוטו נחמד מאוד רק לא הייתי מאמין שמשפרים כזה דבר או שבכלל היא באה בגרסה

הזאת "ספורטיבה"

 

חוסר ידע לא אומר כלום מבחינתי!!!

 

ונכון הייתה לי שלילה בגלל תאונה מטומטמת שתאמינו לי היא יכולה לקרות לכולכם!!!!

ולמי שרוצה לדעת, עברתי טסט ראשון אם אתם כל כך מתעניינים... ויש לי רישיון כבר יותר משנתיים.

האוהל שלי הוא 3 קומות עם חנייה לסיוויק שכל אחד היה חולם שתהיה לו...!!!!!!! :smile:

עם מקום לעוד איזה בונבוניירה בקרוב....

 

 

 

ולכל הספקנים לגביי... בעיה שלכם!!!

ולמי שלא אוהב סיוויק גם כן בעייה שלו!!!!

ידידי , איש אשכולות אתה !

פורסם
1.8 ?!?!?!?! :shock: :shock: :shock: ,אז איזה מזרקים יש לו שם ?

לירן ( נטיפו ממקס ) נוסע עם מזרקים 880cc

אני נוסע עם 900cc.

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם
אז איך אתה עובר טסט? :)

לאט ובזהירות.

מה זה השאלה הדבילית הזאת

 

עובר טסט בצורה החוקית ביותר .

מגיע איתה למכון ועושה טסט כמו כל אחד רגיל.

 

אל תצפו לתשובות חכמות שאתם שואלים שאלות מפגרות. :twisted:

הונדה האצב'ק ZC :)

פורסם

^

בוא נגיד שאתה באמת צודק, ושהבחור התמים לא יודע.

משפטים כמו "חוסר ידע לא אומר כלום מבחינתי!!!" לא קשורים לידע.

לכתוב עם אלף סימני קריאה בנסיון להביע זעם כמו ילד בגן, לא קשור לידע.

להתפאר ב-"טסט ראשון" ובית גדול זה כבר סתם עלוב.

מחפש סאבפריים קדמי למיני (שנת 76 ומעלה, בורג אחד בכל צד).

פורסם

אוףףףףףףףףףף גם אני רוצה כל הכבוד איש אטמוספרי זה הכי... יצא לי לנהוג על התאומה מרישפון הלוואי על כולנו איך אני מסדר פגישה איתך הפיג'ו שלי 1.9 אגב רוצה גם עוד קצת בשר בוא למפגש בשבת על האספלט הכי משובח בארץ ותראה כמה מהיותר משוגעים בארץ שורפים בנזין טהור .... פרטים בהמשך ו.... גוזל לך תקנה אגוזי חמודי כי זה גדול עליך ב אלף מידות

 

אששששששש.........

:2gunfire: [b]HATSHBINA???[/b] [color=black][b]אתה מתחיל הכי חזק שאתה יכול .. ואז מגביר את זה [/b][/color] [b]205 1.9[/b] [b]samorai 98 [/b]

פורסם
לכל הטמבלים שצחקו פה על גוזל..

 

 

מה הקטע שלכם סעמקקקק? אז הוא לא ידע שיש גירסה כזאת לטיפו, והוא לא ידע שהיא בעלת אופציה לשיפורים

 

ראבק תעזבו אותו כברררר

נתפסתם עליו כמו ילדים מוכים.. חאלס כבר לרדת על אנשים שהידע שלהם הוא טיפה פחות מכם.. דיי!

 

נשבע לכם אתם מתנהגים כמו ילדים קטנים! במקום לעזור לו ולדבר איתו בצורה יפה ולהסביר לו אז אתם צוחקים עליו?? תתביישו!

 

אני בטוח שכל אחד ממכם תמיד היה עם הידע הזה נכון? נולדתם עם הידע הזה לא?

לאאאאאאא! אז דיי זה כבר נהיה מכוער

 

מנהלים, שאמורים לשמש דוגמא לפורום.. מצטרפים יחד עם כולם ופשוט מורידים לו את הביטחון בקטעים האלו..

 

 

אני בטוח ששמר (או אחד מהמנהלים) ימחוק לי את התגובה הזאת.. הם לא אוהבים לקבל ביקורות

זה רק מראה על האטימות שיש כאן

 

תודה

 

 

אהבתי שרשמת תודה בסוף.

 

והשפה שלך נאותה לפורום?

בכלל כל השפה של השרשור הזה זקוקה לתרגום דחוף.

 

משפטים בסגנון הזה:

"אני יכול להטביע אותך בכסף שיש לי בכיס הקטן של הג'ינס שאבא קנה לי באלפיים שקל שזה כלום כי אבא שלי הכי חזק בעולם והכי עשיר בעולם והכי שמן בעולם"

 

ממש גורמים לי לחייך.

ואתה יודע מה אנ אגיב גם למה שכתבת אתה:

גם אני הייתי ילד אבל הייתי ילד מתפעל ולא מזלזל, הייתי מפרגן שותק ולומד.

עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה טיפש מאשר שתפתח את הפה ותוכיח שזה נכון.

אז הגיע תורך להשכיל קצת.

haters will hate

פורסם

ממש גורמים לי לחייך.

ואתה יודע מה אנ אגיב גם למה שכתבת אתה:

גם אני הייתי ילד אבל הייתי ילד מתפעל ולא מזלזל, הייתי מפרגן שותק ולומד.

עדיף לשתוק ושיחשבו שאתה טיפש מאשר שתפתח את הפה ותוכיח שזה נכון.

אז הגיע תורך להשכיל קצת.

סבבה אני יודע שהוא "עשה טעות" בכך שהוא זילזל..

אבל אתם, במקום לעזור לו אתם צוחקים עליו? ממש לא מתאים..

פורסם

אל תגיד אתם, אני לא צחקתי אל אף אחד למרות שזה מתבקש.

יש דרך לכתוב דברים, והוא הלך בדרך הלא נכונה ועוד על הידיים.

haters will hate

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...