Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אזז ככה ניסתי כול מה שאמרת לי עם ניתוק המחבר ריסתתי ספרי מגעים גם במחבר וגם בחלק של הפנס

היתה לי נורת ברקס אחת שרופה החלפתי

ושם דבר לא עזר עדין אותה בעיה מעצבנת כול הזמן שאני מאותת כול האיתותים שלי נדלקים חברה

מה לעשות?

פורסם

אם כבר העלאת את הבעיה אז יש לי פונטו בדיוק כמו שלך רק שאצלי האיתותים "עייפים" במקצת, זתומרת הם דיי איטיים כאלה מה יכולה להיות הסיבה מישהו יודע?

Honda hornet 600

 

פורסם

במחבר המתחבר אל הפנס האח', הסתכל האם שפתי המתכת של סופית החוט נקיים ואם הם לא נפתחו מעט (חוט שחור של הארקת הפנס).

נקה הן את שפתי המתכת והן ממול,בבית הפנס, את רגל המתכת המתאימה והרכב בחזרה מבלי לסגור את ברגי הפנס.

הפעל מתג הצתה (ללא הנעת מנוע) שים ברברס, הפעל אתות לאותו צד והדלק אורות וראה אם הכל תקין (ושמישהוא גם ילחץ על דוושת הבלם לבדיקת אור בלם). אם הכל תקין, הרכב וסגור את ברגי הפנס האח' ובדוק שוב.

אם בבדיקה עדיין מופיעה התקלה אז הוצא שוב הפנס מתושבתו ונסה לראות מה קורה כשאתה מזיז קצת את כל המחבר בתוך הפנס. אם זה תקין לסרוגין אז בכל זאת יש תקלה במגעים ואם אין כל שיפור אז בדוק אם הבורג המחזק את חוט הארקת הפנס האחורי אל המרכב מהודק חזק והוא נמצא התוך תא המטען, בדופן האחורית למטה (מתחת לשטיח הריפוד) אחד בכל צד. לפעמים לאחר עבודות פחחות וצבע שוכחים לחזק הבורג.

נא עדכן בתוצאות.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אזז ככה לעדכן אותכם

היום הלכתי לאותו מקום שהמליצו לי בר'ח יפו בחיפה לחשמלאי רכב

והוא פתר לי את הבעיה אחרי דקה

הבעיה היתה בסוף בהזעקה של הרכב כיביתי אותה אז לא יחסתי לה חשיבות !!

האזעקה קיצרה לי את האיתותים ומזה היתה כול הבעיה לא מגעים לא ערקה לא שום דבר הכול בסדר גמור ברוך השם .

דני החשמלאי הוציא לי את שני הפיוזים של האיתיותים ששיחים לאזעקה ובעית החשמל נפתרה כאילו לא היתה !!

 

חברה רציתי להודות לכולם על התשובות המהירות שקיבלתי ועל העזרה אז תודה לכולם !!

תודה לדני החשמלאי !!

יכול מאוד להיות שאני יעשה אצלו נעילה מרכזית לאוטו !!

×
×
  • תוכן חדש...