Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני די חדש פה ..

ויש לי שאלה כמו לכולם!!

אז ככה יש לי פיאט פונטו שנת 95 S75

עכשיו ידוע אולי זו סתגימה מסוימת שיש המון בעיות חשמל בפונטו לא יודע

לי יש כרגע בעיה כזו

ברגע שאני מאותת שמאלה או ימיניה לא משנה מה כול הנורות של האיתותים נדלקות גם של שמאל וגם של ימין וזה כאילו שאני לוחץ על מצב אורת אזהרה!!

ודבר שני הנורות של האיתותים בלוח שעונים לא עובדות לי יותר גם מאז אותה בעיה

 

 

נ.ב:

בדקתי פיוזים או ניתוק של חוטים והכול תקין..

זהו לא יודע מה לעשות אולי תוכלי לתת לי עצה ??

פורסם

כנראה אין '0' מאחור.

מחלה מאוד מוכרת בפיאט, אורגן אורות מאחור ;)

Ford Taunus GXL 2300 v6 ידנית 1972 - [][ ]O=o=O[ ][]

Ford Fiesta CL 1988

CJ8s 1987 O|||||||O

Ford Focus Estate 2.0 2010

פורסם

מה בדיוק לעשות לא הבנתי

הנורות מאחור שרופות ובגלל זה כול הנורות שאני מאותת שמאלה או ימינה נדלקות לי?

פורסם

בדיוק זה יאוטט לי נורא זריז מה שזה לא עושה

זה פשוט כמו שאמרתי מאותת לי מכול האיתותים

ודבר שני גבר איפה אני בודק את הערקה?

פורסם

הארקה זה המינוס (חוט שחור) שמתחבר לשילדת הרכב, בדוק אם החוט השחוק מחובר כמו שצריך בכל חיבוריו, ותחזור אלינו עם תשובה, אני מאמין שהבעיה היא שם.

 

בהצלחה ושבוע טוב .

Suzuki Jimny

פורסם
הארקה זה המינוס (חוט שחור) שמתחבר לשילדת הרכב, בדוק אם החוט השחוק מחובר כמו שצריך בכל חיבוריו, ותחזור אלינו עם תשובה, אני מאמין שהבעיה היא שם.

 

בהצלחה ושבוע טוב .

איפה בדיוק אני רואה את החוט הזה בשילדה של האוטו?

פורסם

תפרק את הפנסים האחוריים, ותבדוק את מצב הקונקטורים שמתחברים אליהם. סביר להניח שיש שם קורוזיה.

 

(נתחיל מזה).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

היתה לי בדיוק אותה הבעיה בפונטו.

אמרו ש"חסר" מינוס.

אם אתה הולך למוסך - מחליפים לך את כל הפנס (עסק יקר).

אם אתה הולך למוסך שבאמת מבין - הוא ילחים לך את המינוס.

אני טיפלתי במוסך קלאנסוה. לא לקחו לי שקל.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
תפרק את הפנסים האחוריים, ותבדוק את מצב הקונקטורים שמתחברים אליהם. סביר להניח שיש שם קורוזיה.

 

(נתחיל מזה).

זו התשובה המדוייקת ביותר, כל הבעיה נובעת מחוסר מגע טוב במחברים החשמליים לפנס.

(1)תפרק את הפנס(הוא מתפרק עם הבוקסה של מפתח הגלגלים).

(2)תנתק את המחבר.

(3)תנקה אותו עם תרסיס מגעים.

(4)תהדק מעט את קוטבי הנקבה במחבר.

(5)תחבר מחדש את הכל.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

לי הייתה בעייה דומה

 

נורה אור אחורי לא עבדה לי. וכל פעם שהייתי מפעיל איתות הוא היה משתגע לי מאותת.

פתחתי את הפנס האחורי סידרתי את הנורה והכל חזר לעבוד תקין. תראה אולי גם יש לך קצר ממים שנכנסו אולי גם זאת הבעייה.

×
×
  • תוכן חדש...