Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השלמת בגרויות... מי מה כמה למה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
החלק הכמותי של פסיכו בנוי מ0?!

 

הכמותי בפסיכו מותאם ל4 יח"ל נקודה! לא מאמין תשאל את המורים. קיבלתי את התשובה הזאת בפרוש. מי שניגש לכמותי עם ציון מביתה הפסר נמוך ועוד שזה 3 יח"ל יהייה לו הרבה יותר קשה מאדם שיש לו 4 יח"ל.

ומכינה מתמטיקה 4 יח"ל לדוגמא כן מתחילם מ 0.

.

לא דיברתי על הרמה של החלק הכמותי, אלא דיברתי על דרך הלימוד, שמתחילה מ-0.

זה שהרמה הסופית גבוהה ביחס ל-3 יח"ל, לא קשור לנקודה ממנה מתחילים.

 

 

ולגבי המכינה:

עשיתי מכינה של אוני' ת"א, מגמת מדוייקים, להלן 5 יח"ל מתימטיקה ופיזיקה.

לא יודע מה הולך ב-4 יח"ל ומניח שזה תלוי במכינה, אבל אצלנו לימדו תיאוריה, עוד תרגיל בסיסי ומשם והלאה תרגילי "כוכביות" של בני גורן ותרגילי בגרות.

פורסם

מושיק, גם אני הייתי באותו סרט כמוך לפני שנה.

דבר ראשון, לדעתי מקצועות עיוניים כמו ספרות/תנ"ך/אזרחות/היסטוריה אפשר ללמוד לבד, חבל סתם לשלם לקורס.

 

ברגע שתדע באילו לימודים אקדמאיים אתה מעוניין להשתלב, ואיפה (אונברסיטה/מכללה) יהיה לך יותר קל להחליט.

גש ליואל גבע, או כנס לאתר מידעת http://www.meidaat.co.il/mdt/info/homepage.asp,

ובנה לך מסלול לימודים ע"מ שיקבלו אותך לחוג שאתה רוצה, במקום שאתה רוצה.

אתה תתפלא לראות שבשביל להתקבל למכללה, אתה לא צריך להשלים הרבה, אם בכלל.

 

הערה חשובה מאוד - אל תתעלם מתנאי הלימוד והאווירה במקום...

ביואל גבע למדתי פיזיקה וממש נהנתי לבוא לשיעורים, ואם אני אומר כזה דבר, סימן שבאמת היה טוב.

עכשיו אני לומד בטומשין, והאווירה היא כמו בבית-קברות. כל שיעור אני סופר את הדקות עד שיסתיים.

No worries 8)

  • אחראי פורום
פורסם

אני שיפרתי באנקורי , יצאו ציונים פצצה יחסית למה שהיה לפני זה.

האווירה הייתה כייפית , חומר הועבר בצורה מעניינת , ובכלל

כל הכיתה הצליחה לא רע.

סיפור לא זול - יותר מ-3000 ש"ח לכל מקצוע , אבל הבנתי שהמחירים דומים אצל כולם.

 

בהצלחה!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

תיבנה קודם על המיקצועות החובה כמו מתמטיקה אנגלית (אני בטוח שלא תיהיי לך בעיה באנגלית) לשון והבעה.

שאר המיקצועות זה רק להשלים ל 21 יחידות לימוד לבגרות מלאה.

כול אחד מהמיקצועות שרשמתי אתה חייב לעשות 3 יחידות.

בתעודת הבגרות חייב להיות מיקצוע מתוגבר (כלומר 5 יחידות) בלי זה אין תעודה.

שאר המיקצועות אתה יכול ללכת לכמה יחידות שתיבחר.

מיקצוע שילך לך טוב תילמד ל 3 אולי 4 ו 5 ומיקצוע שקשה לך תעשה יחידה.

דרך אגב אני השלמתי מתמטיקה עם מורה פרטית (כוסית) יצא לי בסביבות ה 1500 שח, "וביואל גבע רצו מעל ל 4000 שח

להירשם לבגרות זה בסביבות 100 שח בסך הכול.

מקווה שעזרתי רז...

פורסם

מועד ב' לתלמידי תיכון הוא תמיד בחינם.

 

25 ש"ח לטופס זה גם כן תעריף לתלמידי תיכון.

 

ומיטב זכרוני מגיע מלפני חודשיים (נרשמתי למועד חורף במתמ' 5 יחידות וכל ה"תענוג" עלה לי 150 שקלים חדשים)

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

×
×
  • תוכן חדש...