Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7195 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום!

 

לאחרונה חשבתי להחליף את הסאב שברשותי (Kicker L5) ולהשתדרג למשהו טוב יותר.

דיברתי עם בעל חנות אשר הציע לי את הHX 300 של חברת HERTZ האיטלקית.

 

על הנייר עושה רושם של חברה רצינית, רוב הסאבים והרמקולים שלהם מציגים נתונים טובים .

בשבוע הבא אני אלך להתקינו ברכבי על מנת לשמוע ולהתרשם.

 

http://www.hertzaudiovideo.com/schedaProdotto_en.asp?id=4&idcat=10&idprod=51&numid=2&numcat=4&numprod=5

 

נתונים:

http://img366.imageshack.us/img366/4995/300hx1ca.jpg

 

 

שאלתי היא: האם מישהו שמע על החברה? ביקורות טובות או רעות?

כי הכל יכול להיות טוב ויפה על הנייר, השאלה היא איך הם עומדים במבחן המציאות?

 

תודה לעונים.

 

תומר.

פורסם

ראיתי את הסאב הזה בחנות ברחובות..

 

ממה שבתי עליו..הוא סאב SQ פצצה... משהו איכותי!!

אם אתה רוצה כזה במחיר טוב.. תלך לסאונדר ברחובות..רחוב ויצמן 6 ליד המשטרה..

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

מחיר טוב אני אקבל, בכל זאת אלך להשוות אותו אל מול המחירים של האחרים. תודה.

 

אבל בכל זאת אני רוצה לדעת אם יש למה לצפות מהם.

 

אני בטוח שיחסית לקיקר השינוי בטח יהיה מורגש, אני כבר מתכנן זמן מה להחליפו.

 

תודה ומקווה לעוד תגובות מאנשים ששמעו.

פורסם

הסאב של החברה הזאת זה SQ ולך יש SPL לא חושב שזה ממש יהיה הסגנון שלך אם אתה מרוצה מהL5

לדעתי אל תגע בו לפני שאתה שומע אותו.

וככה חברה איטלקית טובה לא שמעתי דברים רעים עליה

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

פורסם

איזה שטויות כמה מושגים אתם זורקים באויר, הקיקר הזה לא SPL ולא SQ כנל הHERTZ,

 

זה תלוי באופן השימוש בו.

 

תמיר

פורסם

לפי מה שאני יודע תמיר קיקר היא חברה שמתמחה בSPL אז מין הסתם הסאבים של סולובאריק הם SPL אבל זה ברור שזה משנה אופן השימוש.

SPL-1 kicker solo-baric L7 12'-142.9db

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני אישית מת על הרץ.

חברה חזקה עם סאבים מדויקים.

אישית אני מעדיף את הסאבים הקטנים יותר של דגמי הי אנרגי'

הם חזקים מעוד עם סליל כפול...

פשוט אהבה!

פורסם
אני אישית מת על הרץ.

חברה חזקה עם סאבים מדויקים.

אישית אני מעדיף את הסאבים הקטנים יותר של דגמי הי אנרגי'

הם חזקים מעוד עם סליל כפול...

פשוט אהבה!

?????:roll:

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...