Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מיזה זמן (מספר חודשים), שכשאני לוחץ על דוושת הבלם - לאט לאט הוא שוקע עוד ועוד פנימה.

 

לפני חודש החלפתי רפידות בכל הגלגלים, וחריטת צלחות וכל הסיפור.

 

חשבתי שזה יסדר את השקיעה של הדוושה - אבל לא.

 

מה עושים - האם זה דבר שהמוסכניק היה אמור לסדר ?

 

תודה למסייעים

פורסם

מהר מהר לבדוק משאבת בלם. זה קורה כשהיא נשחקת. כשאתה מפמפם הדוושה עולה חזרה?

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

חמוד מיד ללכת למוסך ולהכליף או לשפץ את המשאבה המרכזית של הבלמים

היא יושבת על הבוסטר או בעיברית על המגבר בלם

ברוב המיקרים הבעיה היא בגומיות שבתוך המשאבה

כיימת אפשרות גם של נוזל בלמים שחוק ישן מידי הוראות יצרו בד"כ ממליצים להחליף נוזל בלמים כול 5 שנים מה שכאן בארץ לא עושים כלל

פורסם

גם אצלי היא שוקעת קצת ברמזור למשל ,הבלימה עדיין חזקה ברוך השם.

 

החלפת נוזל הבלמים יכולה לפתור את זה?

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם
חמוד מיד ללכת למוסך ולהכליף או לשפץ את המשאבה המרכזית של הבלמים

היא יושבת על הבוסטר או בעיברית על המגבר בלם

ברוב המיקרים הבעיה היא בגומיות שבתוך המשאבה

כיימת אפשרות גם של נוזל בלמים שחוק ישן מידי הוראות יצרו בד"כ ממליצים להחליף נוזל בלמים כול 5 שנים מה שכאן בארץ לא עושים כלל

החלפת נוזל בלמים בכול רכב לאחר שנתיים.

איזה כייף לי :)

פורסם

נשמע לי כמו משאבת בלם מרכזית שזקוקה לטיפול אוהב.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

1. אם אני אחליף נוזל בלמים - ואראה שזה לא עוזר - החלפת משאבה דורשת ריקון נוזל הבלמים ?

 

2. איזה נוזלי בלמים מומלץ להונדה סיויק 97 ?

 

3. האם זה קל להחליף נוזל בעצמי - תהליך ריקון הנוזל- פשוט ?

 

תודה למסייעים

פורסם

אתה מוסיף שמן בלמים?

סביר להניח שיש לך נזילה, בדוק את מפלס שמן הבלמים.

אם לא כנראה שבורח לך ואקום

 

אתה לא יכול להחליף נוזל בלמים בעצמך כי צריך ציוד וידע ואם ישאר טיפה אויר וזה לא פשוט לנקז אויר, אז אם ישאר אויר אתה עלול למצוא את עצמך על גדר קרי בלי בלמים

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

"חשבתי שזה יסדר את השקיעה של הדוושה - אבל לא"

מה זה? אתה לא צריך לחשוב,איך הוצאת את האוטו אחרי תיקון ברקס

והמשכת לנסוע עם פדל שוקע? תסיק את המסקנה לגבי המכונאי שלך.

נראה שהתקלה, היא במ. מרכזית או מ. באחד הגלגלים מזיעה או סוחבת אוויר.

פגם בצנרת.

צור קשר עם בני ל.

(לא מומלץ בסביבת השעה 5, כשהחיילות יוצאות מהבסיס,שמעתי שהוא עוזב את

העבודה,עומד ומסתכל עליהם,וחושב,אך היו ימים):roll: :roll:

 

בברכה

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...