Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרגע אני עם הרמקולים והרדיו-דיסק המקוריים שבאו עם האוטו(206).

 

אך אני מעונינת לשפר את הסאונד בעיקר על ידי הוספת סאב וופר.

הבנתי שבשביל סאב וופר בדרך כלל צריך מגבר,אז צריך להוסיף את זה לרשימה.

 

אוקיי אז אני מקציבה לעצמי 2000 -2500 שקל לשיפור המערכת.

 

אנא הציעו הצעות.

 

נ.ב

אני בארה"ב בחודש הבא אז אין לי בעיה להביא משם רכיבים אם זה יותר זול, אך הייתי מעדיפה להזמין את כשאני בארץ וזה יגיע לדירת דודים שלי שבניו יורק.

5 תוים
  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראו מה זה - לפני 4 שעות פורסם התרד וכבר הגענו ל 3 עמודים - ואף אחד לא שולח את פותח התרד לתת נתונים נוספים, תחזור תגיד , תשוב, תראה, ובנוסף אף פונים אליו בפרטי, כדי , כמובן, להעניק עזרה, הנדס און, כמו שנקרא, האם יתכן שהדבר קשור לכך שפותח התרד הוא , הוא , סליחה , היא אישה :wink: .

 

היתכן ? נראה לי אני מחליף את שם המשתמש שלי לג'ינגלית, או, נוסעת על 4, או מבריקת הטאסות.

 

יכול להיות ניסוי מעניין .

 

הקורא בסתרים

 

jingel

אני כבר הבנתי - זה הכימיקלים שלי שלא הבינו.

jingel

פורסם

206// אוקיי נירשם ..

בכל מקרה מקווה שעזרנו לך ועוד יותר מקווה לראות אותך נוכחת במפגש אודיו הקרוב [שניראה וניזכה לעוד נוכחות של המין השני בנוסף לליטל]

בהצלחה וסופ"ש רגוע.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

גם הרוקפורד P1 נכנס לך בתקציב והוא יכול לתפקד בצורה מעניינת ב206 כי הרכב קטן ועם כל סאב כמעט היא תגיע לעוצמה יפה,אני אישית הייתי מחפש סאב כמה שיותר מדוייק כי עוצמה בכל מצב תהיה לה ב206.

בנוסף הייתי ממליץ אפילו לחבר רמקולים מאחורה,אפילו סתם פיוניר 240Wלפי דעתי ייתן שינוי ששווה יותר מה250 שקל שהם עולים.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

מורן.

שמי אלי.

את מחפשת רק דברים חדשים או גם משומשים?

כי בתקציב שלך את יכולה להביא דברים יותר טובים משומשים.

 

ומה בקשר לסאב עם מגבר מובנה.

דוגמאת. פיוניר TS-WX205A

(יש לו חיבור לHI INPUT LEVEL)

 

ואת לא חייבת מגבר עם חיבור HI INPUT.

את יכולה לקנות מתאם חיצוני של HI INPUT שהופך את היציאה ל RCA.

ואז את לא חייבת מגבר עם החיבור (שהוא נדיר)

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
מורן.

ומה בקשר לסאב עם מגבר מובנה.

דוגמאת. פיוניר TS-WX205A

(יש לו חיבור לHI INPUT LEVEL)

 

ואת לא חייבת מגבר עם חיבור HI INPUT.

את יכולה לקנות מתאם חיצוני של HI INPUT שהופך את היציאה ל RCA.

ואז את לא חייבת מגבר עם החיבור (שהוא נדיר)

מגברים עם היי-לבל זה לא כלכך "נדיר", בכל מקרה עדיף להשתמש במתאם מהיי-לבל לRCA.

לא ממש בעיה להשיג.

 

וסאבים מוגברים תמיד פחות עדיפים מסאב על מגבר יעודי או בגישור, זה גם חוסך לפעמים כסף עם יש מגבר 4 ערוצים שנותן הספק יפה בגישור, לדוגמאת הJBL...

under construction..

פורסם

גרין מנסטר. הפתעתה אותי.

 

מגבר יעודי. ומה יש מובנה בתוך הסאב המוגבר. המגבר שהכי מתאיים לסאב לפי החברה. לניצול מלא של הסאב. ולהיות בטוחים שהוא לא יכול להשרף על ידיו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

סאונדמן.

תתפלא אבל רוה הסאבים ה"מובנים" שאתה רואה, לא ממש מגיעים מקוריים מהחברה ככה...

יש הרבה "הכלאות" שעושים בחו"ל ואז מייבאים לארץ.

חוץ מכמה תיבות כאלו של פיוניר ורוקפורד יש הרבה שטויות שמובאים לארץ.

אבל בכל מקרה, אני לא יודע מה איתך, אבל את המגבר שלי אני אוהב לכוון לבד.:), האוזן שלי וזהו.

ואני גם אוהב להשתמש בכבלים שלי ולא במקוריים.

אם פתחת סטרוקר, היית מגלה שהכבלים המקוריים שלו יכולים להספיק אולי לרמקול 4 אינטש בדש.

אבל בטח ובטח שלא ל2250וואט RMS.

אז כמו תמיד יש לכאן או לכאן, אני עדיין מעדיף מונו שאני בחרתי על סאב שאני בחרתי, ולא איזה מכרז של חברת סאבים מסויימת ולא על פי כיוון "שלא ישרוף" מגבר, או במילים אחרות, לא ממש מכוון לניצול מקסימלי של הסאב.

under construction..

פורסם
תראו מה זה - לפני 4 שעות פורסם התרד וכבר הגענו ל 3 עמודים - ואף אחד לא שולח את פותח התרד לתת נתונים נוספים, תחזור תגיד , תשוב, תראה, ובנוסף אף פונים אליו בפרטי, כדי , כמובן, להעניק עזרה, הנדס און, כמו שנקרא, האם יתכן שהדבר קשור לכך שפותח התרד הוא , הוא , סליחה , היא אישה.

 

jingel

אין קשר, סתם נפשות טובות, תמיד הם ככה.lol.מלאכים:angel:.

ZZR

פורסם

לפי דעתי תבררי את המחירים בארה"ב ותבקשי מהמשפחה שלך שגרה\נמצאת או מישהו שאת מכירהמניו יורק שיבררו לך מה הם יכולים להשיג בתקציב הזה... ואז תראי מה יותר משתלם..


×
×
  • תוכן חדש...