Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אוקיי אז מי אמר שאני לא רוצה spl בכלל, בטח שאני רוצה, אבל יותר חשוב זה הsq.

לדבריכם הלאנזר יותר מתאים.

אם אתה רוצה SPL אכן הלאנזר תפור עליך.....

לא יודע - מדבריך היה נראה כאילו את טיפוס של איכות ולא של בומים (בעיקר מנוסח השיחות בפרטי - את משדרת עדינות...)[

 

 

אסף - מה שועל מה ? אני סך הכל עוזר לה :D

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כבר הספקת לדסקס איתה בפרטי..זריז אתה יא שועל .

בכל מקרה מורן זה הסאב את לא תתאכזבי מהמפלצת הזו

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=33991

 

והינה=> סירטון חמודון להמחשה בקטנה שבו 2 לאנזרים מככבים בפעולה[לפי מה שאני רואה בסירטון והניסיון האישי שלי עם הסאב בסירטון הסאבים לא מוזנים לדעתי בצורה מקסימאלית. הסאב הזה מסוגל ליותר באם תגיעי למפגש אודיו עוד שבועיים תוכלי לראות בעצמך.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

מסכים!

אבל בכל זאת אם כבר יש סירטון אז למה לא להביא לגברת לראות...:)

בוא נצא מנקודת הנחה שהסירטון חרתא כי המיקרופון בחצי שקל במצלמה שהקליט וסורס בזמן ההקלטה מהלאנזר באמת לא תרם לכלום וזאת בנוסף לקידוד המעפן [2מגה] שהסירטון מקובץ . אבל ניחה.

:wink:

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אוליי לא הבנתם אותי נכון, זה לא שלא מענין אותי sq. הsq יותר יותר מענין אותי מspl , אך הspl גם חשוב לי שיהיה.

 

האם עדיף לקנות תיבה מוכנה או ללכת לנגר?

פורסם

ככה זה בנות ..לא יודעות מה הן רוצות מעצמן בדיוק כמו בקניית בגד.

בכל אופן . המלצתי אלייך-תקצבי מקבץ של סאבים יעודיים לדרישותייך ותנסי לשמוע אותם לפני הקניה [גם אם מדובר למצב שבו תצטרכי להתייצב במפגש אודיו מרכז כדי לשמוע את האופציות ]

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הכי טוב לפני שאתה מבצעת רכישות פזיזות...הדבר היחיד שאת צריכה לרכוש הנסיעה לחו"ל זה המגבר - ועליו גם ככה יש קונצנזוס !

ככה שתרכשי אותו תגיעי עוד שבועיים למפגש ברמת גן....תשבי איתנו על נרגילה, נסביר לך איך כל העסק עובד תשמעי קצת במערכת שלי קצת אצל אסף קצת אצל כפיר עם ה305C קצת פה וקצת שם...עד שתגיעי להחלטה של "כזה אני רוצה...בקקשה בקשה בקשה....אבל אם יש בורוד עדיף" וזהו..

פורסם

1.10 [אוקטובר] שעה 15:00 במתחם החניות מאחורי אצטדיון ר"ג יום שבת

 

אם תבואי אני יתקין לכבודך את המונובלוק מגנאט פאנטום ואז תראי באמת מה הלאנזר יכול לעולל לפגו 205 , לפח גג , דלתות, חלונות , מגבים , וההמשך יבוא..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אמרתי : בשבת הבאה...זאת אומרת עוד שבוע ויומיים וחצי....:D

 

אגב קוראים לי : גורל, כן את לא טועה זה השם במפגש תראי ת"ז :D

 

ואם אני מצחיק אז...אז...אז....אז.....ראש טוב

 

עוד לא התקנת את המונובלוק ? בואנה אסף אתה מעלה לי את הסעיף..למה אתה לא מרכיב אותו ? אתה רוצה שאני אקח לך אותו זה מה שאתה רוצה ? :D

 

למה איפה שיבי ? הוא בדרך כלל אחראי על נרגילות :D

פורסם

אל תישכח להביא נרגילה [בנוסף לשיבי], טבק , גחלים עליי.:angel:

לא התקנתי כי אני ניטחן בימים האילו בבסיס אני חוזר מעולף. מה גם שאני צריך קצת MONEY עבור חיווט טוב וכבל מתח נוסף.

בעעע צרות של עצלנים.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..


×
×
  • תוכן חדש...