Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב חוסר עניין מצידי הוחלט על מכירת המערכת.

אני יפרט את החלקים ויש לציין כי אני מעוניין למכור הכל ביחד - למרות שאני גם ימכור בחלקים.

כל החלקים היו בשימוש קצת פחות משנה ובמצב מצויין(היו שמורים מתחת לפרספקטים)

 

**************************************************

מגבר: מאגנאט קומבאט 6000. הספק: 2200 וואט. 1400 ש"ח

 

רמקולים אחוריים 6*9 : "מק-אודיו 69.3" 500 ש"ח

 

רמקולים קדמיים: קומפוננט 4\3 6 של "פייז ליינר"(עם קרוס חיצוני) 1000 ש"ח

 

קבל: "לנזר וייב פרו" 1 פאראד. 500 ש"ח

 

סאב: velocity vrb 10.1 בעל 2 סלילים. 10 אינץ. תיבה מקורית. 1100 ש"ח

(סאב חזק ומדוייק)

 

פאנל: פיוניר deh-p8600mp 50*4 קורא צרובים+mp3 (נקנה לפני כחודשיים) 1600 ש"ח

pioneer-deh-p8600mp.jpg

 

*************************************************

 

למי שיירצה לקנות את הבנייה של המערכת(היא מותאמת לפיז'ו 306) המחיר הוא 250 ש"ח.

 

מי שירכוש מספר פריטים ייזכה להנחה.

 

************************************************

 

המערכת+ הבנייה:

norm_2856D8D4AB434E8D831E7B6435D276AE.JPG

 

norm_43DB3BD384F3446BBD9CCDD8A997B7CF.JPG

 

norm_118374A6EEF24EEC824A841FAFCB10CE.JPG

 

norm_B147D457BD574185B7125D26B783C976.JPG

 

 

 

לפרטים נוספים:

 

054-306-1995

או ה"פ.

 

עופר

×
×
  • תוכן חדש...