Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[פיאט אונו 93] איבוד בלמים תוך כדי נסיעה בירידה


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

צביקה פיק, הפיאט הזו זה סתם אוטו זול ופשוט (סלחו לי חברי מועדון פיאט..). על זה יש את המשפט :"מה שעולה בזול- אח"כ עולה ביוקר". תרגום: המכוניות האלו עלו בזול בזמנו. הינה התוצאות של העלות הזולה..

התקלות שאתה חווה לאחרונה רובן נעוצות בבלאי והזנחה.

 

הצעות לטיפול:

 

1. למחוק מהחתימה את המלל "שמורה בקנאות" - אין קשר בינו לבין המציאות למעט דשבורד נוצץ.

2. לטפל ברכב לפי ספר היצרן.

3. ראה סעיף קודם, לא לחסוך.

4. לטפל במוסך נורמלי.

 

חיסכון ברכב ובטיפולים = הוצאות כבדות במועד מאוחר יותר.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

איציק, בדיוק לפני 5 שניות חזרתי מהצבא, אני עוד על המדים והייתי חייב להגיב לך מיידית:

 

1. אין צורך למחוק מהחתימה כלום, יש קשר הדוק למה שנכתב בחתימה לבין המציאות!

2. הרכב מטופל לפי ספר היצרן מאז שנת 1993 ועד היום, שנת 2005. ספר טיפולים מלא.

3. אני לא חוסך בכלום. כל תקלה שמתגלת מטופלת מיידית. בשנה האחרונה השקעתי 7000 ש"ח רק על תיקונים.

4. הרכב מטופל מאז קנייתו במוסך נורמלי ומקצועי אשר משתמש בחלקים איכותיים.

 

אין שום חיסכון בתיקונים ברכב ואני מזמין אותך אישית ליוקנעם כדי לראות בעצמך את האוטו ולנהוג בו ואז להחליט אם הוא "שמור בקנאות" גם מבחינה חיצונית/ פנימית ובעיקר מבחינה מכנית. (כאמור קלסר קבלות תיקונים וספר טיפולים מ-ל-א).

 

אגב, הרכב מאז 7:00 בבוקר במוסך ויהיה שם גם כל הלילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיכום:

 

בעיות הבלמים נבעו מלכלוך במערכת בלבד- כך לדברי המוסך.

בעיות נזילות השמן נבעו מאטמים יבשים- תוקן.

 

בעל המוסך לא לקח כסף על התיקונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איבוד כושר בלימה מלכלוך במערכת? אני מקווה שהיא נקייה היטב עכשיו. בכל מקרה תסע בזהירות יתרה בזמן הקרוב...

יפה שלא לקח לך כסף... ואכן אתה אחד מהמשקיעים באונו, בתקווה שהמצב היציב ישמר... (אולי שינוי המיקום בפרופיל שלך יוריד קצת עין הרע... חמסה חמסה...)

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו תגובתך האחרונה דרושה הבהרה!

אינני מכיר מושג כזה"לכלוך במערכת הבלמים", נסה לברר עם בעל המוסך, למה התכוון המשורר?!

גם אטמים יבשים במערכת בלמים , שגורמים לאיבוד נוזל בלמים, לא מוכר ולא ידוע לי על אטמים בבלמים!

אתמול בתחילת השרשור כתבת שלא היה חסר נוזל בלמים, אם כך איזה " אטמים" הוחלפו שגרמו לנזילה הוחלפו?

זה שהמוסך לא גבה כסף, עדיין מותיר ערפל כבד, על מה שהיה וועל מה שטופל במערכת הבלמים, שגרם

אתמול לאיבוד בלמים כשאמך נהגה אתמול, בהתקרבה לצומת!

יש כאן הרבה סימני שאלה????

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צביקה - נזילות שהיה רשום הן נזילות שמן (כתוב בפירוש) אך לא יודע במה מדובר גם, ואם הוחלפו אטמים - איך ללא תשלום...

אני בטוח שברגע שחברנו יחלץ מהמדים הוא יוכל לענות לנו :D

...Carpe Diem

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לפני כמה חודשים בעיה כזאת באקורד ,

שבבלימה חזקה הדוושה פשוט שוקעת .

 

ישר גררתי את הרכב למוסך והתברר שהבוסטר של הבלמים ( המשאבה ) הייתה תקולה.

 

התקלה הזאת נשמעת לי גם משהו דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו תגובתך האחרונה דרושה הבהרה!

אינני מכיר מושג כזה"לכלוך במערכת הבלמים", נסה לברר עם בעל המוסך, למה התכוון המשורר?!

גם אטמים יבשים במערכת בלמים , שגורמים לאיבוד נוזל בלמים, לא מוכר ולא ידוע לי על אטמים בבלמים!

אתמול בתחילת השרשור כתבת שלא היה חסר נוזל בלמים, אם כך איזה " אטמים" הוחלפו שגרמו לנזילה הוחלפו?

זה שהמוסך לא גבה כסף, עדיין מותיר ערפל כבד, על מה שהיה וועל מה שטופל במערכת הבלמים, שגרם

אתמול לאיבוד בלמים כשאמך נהגה אתמול, בהתקרבה לצומת!

יש כאן הרבה סימני שאלה????

בברכה

צביקה

גם אותי זה הפליא. מחר נהיה חכמים יותר כאשר האוטו ייצא מהמוסך. אולי הוא פירק את הדיסקים וניקה אותם?

 

אכן לא היה חסר נוזל בלמים. התכוונתי שנזל שמן מנוע מאיזור קדמי ימני (זו כבר בעיה אחרת) והיא תוקנה. (פתחתי על זה שרשור לא מזמן).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי לפני כמה חודשים בעיה כזאת באקורד ,

שבבלימה חזקה הדוושה פשוט שוקעת .

 

ישר גררתי את הרכב למוסך והתברר שהבוסטר של הבלמים ( המשאבה ) הייתה תקולה.

 

התקלה הזאת נשמעת לי גם משהו דומה.

בוסטר (=מגבר בלם) ומשאבת בלם מרכזית אינם אותו החלק. יש בוסטר שמחזיק שנים רבות, ויש משאבה שתדירות הקילקול שלה גבוהה יותר.הם מחוברים יחדיו, ובלי הבוסטר הלחיצה בדוושה הייתה הרבה יותר קשה ופחות יעילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלות שאתה חווה לאחרונה רובן נעוצות בבלאי והזנחה.

 

הצעות לטיפול: 1. למחוק מהחתימה את המלל "שמורה בקנאות" - אין קשר בינו לבין המציאות למעט דשבורד נוצץ.

איציק

:mm_yeah:

איציק הייתי הולך על חתימה של:

 

"מתקלקלת ללא לאות"

או

"הוזנחה בפראות"(בעבר כמובן-היום סטיו אוכל את ההזנחה של הבעלים הקודמים מן הסתם).

 

כאשר הסיומת "ות" נהגת כמו שעידן אלתרמן הוגה.:wink::smile:

 

סתם ...סתם..(סטיו אל תעלב...אתה בסדר... אבל האוטו :cry:....נו שוין :???:).

 

ניצן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו תגובתך האחרונה דרושה הבהרה!

אינני מכיר מושג כזה"לכלוך במערכת הבלמים", נסה לברר עם בעל המוסך, למה התכוון המשורר?!

גם אטמים יבשים במערכת בלמים , שגורמים לאיבוד נוזל בלמים, לא מוכר ולא ידוע לי על אטמים בבלמים!

אתמול בתחילת השרשור כתבת שלא היה חסר נוזל בלמים, אם כך איזה " אטמים" הוחלפו שגרמו לנזילה הוחלפו?

זה שהמוסך לא גבה כסף, עדיין מותיר ערפל כבד, על מה שהיה וועל מה שטופל במערכת הבלמים, שגרם

אתמול לאיבוד בלמים כשאמך נהגה אתמול, בהתקרבה לצומת!

יש כאן הרבה סימני שאלה????

בברכה

צביקה

שלום לך צביקה / גיא /ולכל חברי הפורום

צביקה תודה שהמלצתה עלי בין חברי הפורום .

לעיניננו

יש מצבים שלפעמים נוצר ליכלוך בתוך מערכת הבלמים ( צנרת ומשאבות ).

בדרך כלל כתוצאה מאי החלפת נוזל הבלמים במשך שנים רבות .

בנוזל הבלמים יש כמות מסויימת של מים ( DOT3 יותר מים מאשר ב - DOT 4 ) .

אשר במשך השנים יוצר מישקעים ובוץ בתוך כל מערכת הבלמים . וסותם אותה .

לכן מומלץ להחליף את נוזל הבלמים ולשטוף את המערכת אחת לשנתיים .

ניתקלתי כבר במספר מיקרים כאלה .

באשר לאטמים

ברכב הנ"ל היתה נזילת שמן מנוע מאטם מכסה שסתומים .

יתכן מאוד שזה מה שהוחלף .

 

בכל מיקרה כל הכבוד לבעל המוסך שלא לקח כסף על העבודה ( שעתיים בערך )

 

בכל מיקרה מקווה שעזרתי לסדר את האי בהירות בקשר לנושא.

ושוב צביקה תודה

 

אייל מוסך סמיילי יקנעם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אייל שלום רב!

ראשית בעלי המקצוע המומלצים מבין חברי הפורום, הם אצלי בעדיפות ראשונה!

ולעינינו: כפי שבוודאי ברור לך , את משמעות ספיחת לחות לנוזל בלמים, ואת המשמעות בכך,

ואת ההבדל בין דוט 3 לדוט 4 , ידוע לי, ולמרות כל זאת , לא נראה לי שהוחלף נוזל בלמים,

ובכל זאת עבודה של שעתים ללא תמורה, אפילו על עלות של נוזל בלמים,,, לא נראה לי!

אני הייתי מעדיף לשמוע את גרסת המוסך. בוא נמתין למחר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בלם היד לא היה משוך, הוא היה למטה עד הסוף וכמו כן היא לא לחצה על הבלמים ממושכות בירידה, היא בקושי לחצה עליהם.

 

עכשיו שנהגתי הבלמים לא מתפקדים כמו שצריך. נדרש כוח כפול על הדוושה כדי שהרכב יואיל בטובו לעצור. בירידה בכלל לא ניסיתי ואני לא רוצה לנסות..

נחמד, סוף סוף יצא המרצע מהשק: המתנתי למידע הזה, "יש להפעיל לחץ גדול על הבלמים".. תופעה טיפוסית למגבר בלם לא תקין, או כל ההתקן, ממברנה מחוררת, או "בליעת אויר בין המנוע למגבר. האם המנוע קצת מזייף בסרק?.

בכל מקרה רצוי לתת למוסך רציני כדי לא לטעות. מכונית אמורה לבלום לפני היכולת לנוע!!!!!!!!!!

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחר אחרי שהרכב ייצא מהמוסך אני ייקח אותו לאיזור שיש בו עלייה קשה והוא איזור מבודד ואוודא את תקינות הבלמים ע"י הפעלת כוח כבד עליהם וניסיונות של בלימות חירום, אעדכן מחר בערב גם לגבי זה וגם לגבי מה שתוקן/ הוחלף.

 

במידה ויתברר לי ששמן המנוע ממשיך לדלוף מתחת לאוטו/ הבלמים עדיין לא תקינים בעל המוסך יכול לשכוח מלראות את האוטו הזה שוב במוסך שלו.

הלכתי אליו רק בגלל שהוא מכיר את האוטו כבר 4 וחצי שנים ומכיר את היסטוריית הטיפולים והתקלות שלו.

 

נוזל הבלמים לא הוחלף ב 4 וחצי השנים האחרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6860 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...