Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי ...

אצל אחי ישנה קורולה , אחרי 200000K הוא נאלץ לבצע אוברול (עשה טיפולים בזמן , איננו נהג מהיר ולא מיומן ) אז איפה האמינות של קורולה ?

מצד אחר ישנה חוץ מהאוטו שלי עוד לנטיס (במשפחה ) שעברה 340000K

לא פתחו לא מנוע (לא אוכל שמן) ולא גיר (הגיוני שגיר אוטומטי מחזיק זמן רב כל כך?)

לשאלתי :

איך זה שישנם אנשים אם סגנון נהיגה דומה עשיית טיפולים וכו ... ואותם המכוניות מראות אורך חיים שונה ?

הגיוני שתיבה של לנטיס מחזיקה זמן רב כל כך ?

תאירו את עיניי בבקשה , תודה מראש ...

פורסם

אני נאלצתי לבצע שיפוץ גיר אוטומט בגולף 2001 לאחר 3 שנים ו-40,000 ק"מ.

אני מכיר אישית 4 אנשים שיש להם את אותו רכב, אותו שנתון, דגם זהה לשלי, וחוץ מטיפולים הרכב לא ראה מוסך.

אין כללים, אבל צריך גם מזל.

פורסם

אני מכיר קורולה 94 עם 360 אלף מנוע וגיר מקוריים והרכב נראה פגז....אז....?

 

כמו כן לא מעט סובארואים לאונות עם מעל 300 על השעון, כנ"ל עם מנוע וגיר מקוריים והאנשים לא שמו שקל על הרכב מעבר למה ש MAST אז....?

 

צריך קצת מזל בחיים, זה הכל.

פורסם

מה שמנסים להסביר לך זה שגיר של קורולה שהתקלקל אמין פחות מגיר של קורולה שלא התקלקל. וכנ"ל לגבי לנטיס. מעבר לזה, לא תוכל לקבוע נתונים אמינים (אלא אם כן יש לך גישה לסטטיסטיקות ממוסכים מורשים).

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

טויוטה קורולה , אמינות מעולה, זו פעם ראשונה שאני שומע אוברול בקורולה.

אפשר להוסיף ולומר שזה מאוד תלוי גם איפה הוא מטפל, האם הוא משאיר להם את הרכב והולך או מסתכל מה עושים לו שם?

תתפלא, מה מוסכים עושים מאחורי הגב שלך....

 

חוץ מזה יכול להיות שהתחמם לו הרכב והוא המשיך לנסוע עם הבעייה...

פורסם

נו בטח יש עוד כמה צדדים לסיפור....

 

הרכב לא יד ראשונה ו/או קרעו אותו לגמרי קודם או שהורידו קילומטרים בשעון ואו ש ואו ש....

או! שאין מזל כמו שאמרו...חוץ מאיסוזו ששם אף מנוע לא מצליח לעבור 160000

אני לא מכיר הרבה חברות כאלה. אפילו דייהטסו שהיה לי היה עם מנוע מקורי וגיר מקורי ב330000 ועליו מעולם לא שילמו דלק ולא תיקונים, והיה מסתובב רק במחצבות.

פורסם

מה הופך את קורולה למכונה כל כך אמינה ביחס לשאר היפניות(אלמרה,לנטיס,כריזמה...) ?

שימוש ככל הידוע לי באותם רכיבים, שמנים , הרכבה יפנית ...

 

אגב , הסבירו לי בבקשה איך באופן נכון ומדויק מודדים שמן בממסרה אוטומטית ?

פורסם

מנוע עובד, מערכת חמה, כלומר מנוע גיר וכו'.

ניוטרל, ובדיקה עם המדיד...

לא בבוקר כשהכל קר ומכובה כמו בדיקת שמן מנוע.

פורסם

לא צריך להכניס לרוורס לכמה שניות ולדרייב בנוהל דומה , ורק אחרי זה לניוטרל ?

פעם היסבירו לי כך ואני מטיל בזה ספק .

פורסם

לגבי הקורולה, זה שאופי הנהיגה זהה לא אומר שתנאי הדרך היו זהים.

 

מנוע שעבר 200K ק"מ עירוניים/ או בפקקים יספוג בלאי גבוה בהרבה מאשר מנוע שעשה ק"מ זהה בכבישים בין עירוניים במהירויות שיוט.

 

יובל.

פורסם

אם לגבי הקורולה אזי : אותם מסלולים (פחות או יותר) הקורולה כמו יתר המכוניות שדיברתי עליהן כולן מהצפון(לא סובלים מפקקים)

פורסם

אני לא מבין למה אתה צריך להמשיך את הויכוח?

 

 

כמו ששמר אמר ברוב חוכמתו - תקלות זה לא מדעים מדוייקים.

 

כמו שתקנה טלויזיה ואצל היא תעבוד 10 שנים ותשרף ואצל מישהו אחר היא תעבוד 20.....

 

זה דיון מיותר.

פורסם

בשרשור שכותרתו היא - שוני באמינות באותם רכבים ... הייתי מצפה שידובר באותם הרכבים.

 

לידיעתך, הקורולה מיוצרת ע"י טויוטה והלאנטיס ע"י מאזדה.

 

הדיון מיסודו עקר, אין לך שום סטטיסטיקה לגבי הטיפולים שנעשו ברכבים והאמפטיה של הבעלים אליהם.

 

מוטי.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...