Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7597 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

74, כנפיים מנופחות מפיבר, צבועה ב-3 צבעים (אדום, לבן ושחור), מרחוק נראת טוב, מקרוב נראת כאילו צבעו בטמבור עם מברשת (מוטיב חוזר :roll:). התחיל מ-14K ש"ח, כרגע ירד ל-8K ש"ח בגלל שמישהו נכנס בו מאחורה ונשבר הפנס השמאלי האחורי. בהתחלה הייתי מוכן לתת לו 5K ש"ח היום בקושי ב-3K ש"ח אני אקח אותה. כבר מעל לשנה אני רואה אותו כל חודש מעמיד אותה ברחוב אחר.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

דימה,

תסלח לי מאוד אבל מה שאתה עושה זה שפלות. ולא מה שעושה ההוא שמוכר איזה וולו ברמת גן.

 

מה קרה אתה מתרגז שהוא מצא את האיש שלא ידע מה יש לו בידיים ?

אתה רצית לקנות את המכונית הזאת ממנו בזול ?

לך מותר למכור את הצ'יקמוק בן 30 שנה שלך ב50 אלף שקל ולו אסור ?

 

בקיצור,

הוא לא עשה שום דבר רע (ככל הנראה מסיפורך) ואין שום סיבה בעולם להוציא עליו מילים שכאלה.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

yonatanl- הרכבים הם וולוואים שונות שעומדות ברח' ז'בוטינסקי ברמת גן (2) ואחת שעומדת ברח' ארלוזורוב.

דניאל, כבר אין לי כח להגיב להודעות מסוג זה- לא רציתי, ולא ניסיתי לקנות את הרכבים ואני בחיים לא ימכור משהו ביותר ממה שהוא שווה. קח דוגמא ת'קאדילק שמכרתי- רציתי עליה 25000 ש"ח עם ניירות והכל הרכב מכל הבחינות במצב מצויין רק שהיה שנתיים ללא טסט.

מכרתי אותה ב60000 ש"ח כי בא לי אחד ואומר "אני מוכן לשלם 60000 רק תביא ת'אוטו."

אני לא יגיב לשאר ההודעה.

:evil: לא תצליחו לעצור אותי, לא תצליחו להשתיק אותי! :evil:

פורסם
:screwy::loco:

 

למה אתה בכלל מעוניין ברכב?

אני כבר כמה זמן מחפש חיפושית מיוחדת לחברה שלי ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני כבר כמה זמן מחפש חיפושית מיוחדת לחברה שלי ...

היי אלעד

 

למה חיפושית מיוחדת. החברה הרי לא כ"כ מיוחדת . . . :roll:

 

 

ד"ש - אבי.

. . . ותענה לי לה"פ ולמייל ששלחתי אליך לפני כמה ימים. יא בטלן!

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

אם זה מי שאני חושב שזה אז הוא שכן איפה שיש למשפחתי דירה שאנחנו משכירים וסלח לי הוא לא סוחר, הוא התחיל מוולוו אחת שיפץ אותה היה מבסוט ואז ראה אחת קופה וקנה אותה והעמיד את הקודמת למכירה, אז מקצת שיחות הבנתי שהוא אוהב לשפץ קצת לנסוע ולמכור או סתם הוא לא סגור על עצמו

(כל זה בתנאי שאנו מדברים על אותו אדם) חוץ מזה ואם הוא סוחר מה זה משנה, כל עוד הרכב חוקי

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

סוחרים הם נוכלים.

מאחורי כל רכב שיש להם מסתתר לו סיפור.

הסוחרים קונים רכבים "דפוקים" אם זה מתאונה רצינית או רכבים גמורים, רכבים שעברו התעללויות,ליסינג, השכרה. בקיצור כל מה שבא ליד במחיר זול, הבעייה היא שהם מוכרים את אותם הרכבים כאילו היו רכבים תקינים לחלוטין, וזה מתחיל בפרטים הכי קטנים, נניח אתה מדבר איתו כן כן זה יד 2 ...באים מסתכלים רואים 3-4 ידיים...מה זה שום דבר....משנים ק"מ, יש להם קומבינות עם כל העולם ומכוני בדיקה ובקיצור...כמו מאפייה קטנה, וזה נגמר בדברים הכי גדולים, לכן סוחרים הם אנשים רמאים ושפלים, זה למה.

פורסם

אתה מדבר על סוחרי רכב רגיל.

רכב אספנות הוא לא רכב רגיל, דורש גישה שונה ואנשים שונים, ולכן סחר ברכב אספנות שונה מסחר ברכב משומש רגיל.

הקונים גם שונים מהקונה הפראייר הרגיל, ויודעים מה עומד מולם, ואיך לבדוק את הסחורה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
סוחרים הם נוכלים....... לכן סוחרים הם אנשים רמאים ושפלים, זה למה.
תיזהר מהכללות שאין לך אפשרות להוכיח. יש גם סוחרים הגונים וישרים, ולכן הדברים שכתבת הם הוצאת דיבה על ציבור שלם.

 

בברכה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
סוחרים הם נוכלים.

מאחורי כל רכב שיש להם מסתתר לו סיפור.

הסוחרים קונים רכבים "דפוקים" אם זה מתאונה רצינית או רכבים גמורים, רכבים שעברו התעללויות,ליסינג, השכרה. בקיצור כל מה שבא ליד במחיר זול, הבעייה היא שהם מוכרים את אותם הרכבים כאילו היו רכבים תקינים לחלוטין, וזה מתחיל בפרטים הכי קטנים, נניח אתה מדבר איתו כן כן זה יד 2 ...באים מסתכלים רואים 3-4 ידיים...מה זה שום דבר....משנים ק"מ, יש להם קומבינות עם כל העולם ומכוני בדיקה ובקיצור...כמו מאפייה קטנה, וזה נגמר בדברים הכי גדולים, לכן סוחרים הם אנשים רמאים ושפלים, זה למה.

זה כמו שתגיד שכל המוסכניכים הם גם נוכלים

וזה ממש לא נכון

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
yonatanl- הרכבים הם וולוואים שונות שעומדות ברח' ז'בוטינסקי ברמת גן (2) ואחת שעומדת ברח' ארלוזורוב.

דניאל, כבר אין לי כח להגיב להודעות מסוג זה- לא רציתי, ולא ניסיתי לקנות את הרכבים ואני בחיים לא ימכור משהו ביותר ממה שהוא שווה. קח דוגמא ת'קאדילק שמכרתי- רציתי עליה 25000 ש"ח עם ניירות והכל הרכב מכל הבחינות במצב מצויין רק שהיה שנתיים ללא טסט.

מכרתי אותה ב60000 ש"ח כי בא לי אחד ואומר "אני מוכן לשלם 60000 רק תביא ת'אוטו."

אני לא יגיב לשאר ההודעה.

גם הסוחר שאתה מדבר עליו רוצה מחיר לא ריאלי ומחכה לאיש שבדיוק זה מה שהוא מחפש...

 

אין בכך שום פסול, בדיוק כמו שאין שום פסול בכך שמכרת את הקדילאק שלך ביותר מפי2 ממה שרצית...

 

וכמו שאמרו חז"לינו: הפוסל - במומו פוסל, ודי לחכימא ברמיזא

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

וכמו שאמרו חז"לינו: הפוסל - במומו פוסל, ודי לחכימא ברמיזא

איפה זה ודי לחכימה ברמיזה?

 

אני מכיר ודי ערא, ודי מילק..

פורסם

לחכימא, יעקב חכימא. חבר מכובד פה בפורום.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 


×
×
  • תוכן חדש...