Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7040 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על העלאת השירשור באוב,

אבל יש לי אותה בעיה - חריקות נוראות בסרן האחורי של ה 405 שלי

כל מוסך שהלכתי אליו (בירושלים) אמר שצריך להחליף את הסרן כולו.

כששאלתי על הפיתרון שבני הציע ("פטמות גירוז") הם לא הבינו על מה אני מדבר.

כמה אמורה עבודה כזאת לעלות? ואיך אני מסביר למוסכניק שלי מה לעשות?

תודה מראש!

פורסם

סביר להניח שפתרונות שאתה מציע והמוסכניק לא יודע על מה אתה מדבר הוא גם לא ירצה לעשות.

 

כדאי שתפנה לאחד מבעלי המקצוע החברים בפורום שיסכימו לעשות את הפעולה וידעו במה מדובר.

פורסם

דבר עם בני, הוא יסביר לך בדיוק.

בעיקרון, צריך לקדוח חור קרוב למיסבים, להבריז אותו, אח"כ מבריגים עליו פיטמה.

לאחר ההרכבה צריך להכניס הרבה הרבה גריז.

 

כל העניין הוא שלא בטוח שזה יעבוד וגם אם כן, מתישהו עדיין תצטרך להחליף סרן/ לפחות את המיסבים.

 

אני במקומך הייתי מחפש סרן מפירוק

בריאות לכולם!

פורסם

יש בפורום פרוייקט נחמד של חבר בשם MUSH שווה להציץ ולראות.

למכירה:כויל ל 205 בה"פ.

מחפש: שעון סל"ד+ פיג'ו205 לפירוק

פורסם

ניתן לשפץ את הסרן שלך, ובמידה והזרועות במצב טוב העלות לא תהיה גבוהה מדי- בסביבות 1200-1400 ש"ח שזה כולל הכל- עבודה, מיסביים, מחזירי שמן (חלפים מקוריים). יש גם פיתרון קל של התקנת פיטמות גירוז, אבל זה לא יפתור את הבעיה אלא רק ישתיק רעשים.

×
×
  • תוכן חדש...