Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שמעתי הבוקר בחדשות שהיה פשיטה סטייל מה שהלך בפ"ת (מסוק וענינים)

 

אבקש ממישהו שאינו ממורמר ולא מתכוון לכתוב הודעות כמו "כן , בני ז**** לקחו לי את האוטו , שברו לי את הבקליות , גדשו לי את הפילטר אוויר"

 

אלא מישהו שבאמת יספר מה הלך שם , בנוסף קראתי במקס טיונינג (שם נורא קשה, המון ילדודס צועקים ובוכים שהמשטרה מניאקים (לההה...? )) שהוחרם רכב של מישהו מוכר בפורום ... הוא מוכן לספר? :)

 

קיצור , שפכו אור , מה הלך שם ?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול כשצפיתי בחדשות בערוץ 22 בשעה 20:00 כמדומני אמרו שהמשטרה עשו פשיטה, בכביש 40 (אם אני זוכר טוב), החרימו 16 מכוניות עם שיפורים כוללים של ממעלה ממאות אלפי שקלים. בין הרכבים שאני הצלחתי לראות, היתה לאנטיס ורודה צעקנית עם שיפורים מוגזמים, הונדות (סיביק) למיניהן, אימפרזות...

בין היתר, ציינו בכתבה שלרכבים כשלים טכניים בטיחותיים חמורים ביותר עקב, הוספת כוח למחשב של האוטו ע"י צ'יפים מסויימים, ערכות נייטרו ועוד שיפורים לא חוקיים... מתי המשטרה יבינו שלמי שיש מאות אלפי שקלים להשקיע ברכבו, אפילו החרמת הרכב שלו לא תעזור - עזוב כבר את דוחות ההרתעה המצחיקים.

שהמוטוריקה בארץ תהיה חוקית כבר בארצינו הפרמטיבית!

ליאור

Twincharger Stratified Injection

פורסם

כמו שכתבתי ... לא התכוונתי לאנשים שיספרו לי שחבר שלהם שמע וראה, או שראו בטלויזיה וכמו שאמרתי גם אני שמעתי ברדיו , בין מה שאומרים ברדיו\טלויזיה לבין מה שהולך יש הרבה שוני ..

 

יש מישהו שהיה שם שמוכן לספר?

פורסם

הייתי שם ועזבתי בערך חמש דקות לפני שהכל התחיל.

היו שם ממש הרבה מכוניות. והרבה ילדים מפגרים שהשתוללו.

הרגשתי שפשיטה סטייל פ"ת באמת מתקרבת אז התחפפתי..

(גם בהיא לא הייתי, הלכתי גם רבע שעה לפני...)

 

אבל אני יודע איזה רכב מוכר הוחרם.. ועד כמה שאני גם יודע כבר הרכב אצל הבעלים חזרה..

Race Smart

פורסם

אני גם הייתי שם (פעם אחרונה רצוי לציין )

ממש סטייל פ"ת

היו 16 הורדות ושישה רכבים נגררו

התנועה נסגרה בכביש לשני הכיוונים והיו המון המון ניידות

מה שיותר מפחיד היה שברגע הקפיצה המון אנשים שהיסתובבו בינינו

פיתאום הוציאו כובעים של משטרה ...

 

רצוי לציין :

משפט שהבוחן הראשי של האירוע אמר לבעלים של אימפרזה טורבו סטנדרטית

"המנוע שלך משופר - הוספת רדיאטור עליון "

פורסם

גם אני לצערי הייתי שם (לצערי כי אין מה לעשות שם!!) , אני לא יודע מתי היתה הפשיטה אבל יצא לי לזוז לפני לכיוון החברה שגרה דרומה משם (זאת הסיבה שנקלעתי בכלל למקום... בדרך..).

היו שם כמה מכוניות מגוחכות ביותר , מי שהיה מבין על מה שאני מדבר (PINK) ,

רוב האימפרזות יצאו לבחון אחד מול השני , הקטע המצחיק אליו אני שמתי לב, כשיצאתי מהתחנת דלק , שמתי לב להונדה אקורד משטרתית כ100 מטר מהיציאה של התחנה במקום בולט לעין (אני נזהרתי ממנה) דלת אחורית פתוחה , מצלמה מוסתרת מאחורי המספר (כולנו מכירים...) .

אנשים ראו את הניידת , עשו פרסה ונתנו בגז , למה ציפיתם???

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אתמול כשצפיתי בחדשות בערוץ 22 בשעה 20:00 כמדומני אמרו שהמשטרה עשו פשיטה, בכביש 40 (אם אני זוכר טוב), החרימו 16 מכוניות עם שיפורים כוללים של ממעלה ממאות אלפי שקלים. בין הרכבים שאני הצלחתי לראות, היתה לאנטיס ורודה צעקנית עם שיפורים מוגזמים, הונדות (סיביק) למיניהן, אימפרזות...

בין היתר, ציינו בכתבה שלרכבים כשלים טכניים בטיחותיים חמורים ביותר עקב, הוספת כוח למחשב של האוטו ע"י צ'יפים מסויימים, ערכות נייטרו ועוד שיפורים לא חוקיים... מתי המשטרה יבינו שלמי שיש מאות אלפי שקלים להשקיע ברכבו, אפילו החרמת הרכב שלו לא תעזור - עזוב כבר את דוחות ההרתעה המצחיקים.

שהמוטוריקה בארץ תהיה חוקית כבר בארצינו הפרמטיבית!

ליאור

הלנטיס הסתובבה מידי פעם בלוד... היא נראת כמו המכונית של סוקי ב ממהיר ועצבני השני.. רק מה.. שאם זה היה אוטו אחר אז כל הקישוט היה יפה.. אבל זה סתם עוד ערסמויל מסריח.. סליחה על הביטוי..

פורסם

האנשים הללו הם אלו שהורסים לנו את הספורט!

כשאני מספר למשהו על מירוצי הראלי או הרכב שלי, ישר אומרים לי: "מה אלו אם הניטרו? אלו שעצרו בפתח תקווה? אלו עם הרייסים" זה ממש מזיק... לא אחראי מסוכן טפשי ומה עוד???

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

אנשים לא לומדים, יש לכם רכב שיפרתם אותו הוספתם לו ים בתוספות,הפכתם אותן לערס מוביל, עכשיו למה צריך את כל ה "שופוני" הזה, יש לך רכב, סבבה תנהג עליו בלי לעשות פוזות.

אתם ממשיכים לעשות מפגשים ושטויות, בסוף מורידים אותכם מהכביש,הריי זה כ"כ צפוי, למה ציפיתם? זו שאלה של זמן .

כשמשפרים רכב צריך לרדת למחתרת,משמע, בחיצוניות של הרכב לשנות עד כמה שפחות, שהרכב לא יבלוט בשטח,כל הספויילרים\מדבקות\טאסות מסתובבות\שטיחים אלומיניום\דוושות\השחרת חלונות\גבות\ריסים\חצקונים , זה הכל בולשיט אחד גדול,הכל שטויות במיץ עגבניות.

השיפורים האמיתיים הם שיפורים שלא רואים: קפיצים\בולמים\בלמים\גיר\מנוע,מתחת למכסה זה כבר משהו אחר,אבל אם לא מושכים את האש לכיוון שלכם אז הסיכון יורד .

 

חוץ מזה שהרכב הכי יפה זה מקורי לחלוטין בלי כל השטויות שמסביב.

 

כל הכיף זה לדעת שיש לך משהו חייתי אבל שאף אחד לא יבחין בו - רק אתה תדע על קיומו, כבשה מבחוץ אבל זאב טורף מבפנים.

 

יום טוב.

פורסם

נראה לי שאני היחיד פה שלא מבין על מה אתם מדברים כשאתם אומרים: סטייל פתח תקווה וכו'.

מה היה בפתח תקווה?!:-o

מחכה ומחכה ומחכה ליום שזה יבוא...:rolleyes:

 

פורסם

בפ"ת היה את אותו הדבר רק בשילוב עם המון ילדים ערסונים קטנים + מסוקים משטרתיים + סיקור בתקשורת + רעש של שבוע ימים בעיתונות ובטלויזיה.

 

זה מה שהיה בפ"ת.

 

הפעם זה לא יקרה עם הקטע של התקשורת כי המשטרה עסוקה בהתנתקות אז כוויכול הם כבר עושים משהו חיובי.

פורסם
האנשים הללו הם אלו שהורסים לנו את הספורט!

כשאני מספר למשהו על מירוצי הראלי או הרכב שלי, ישר אומרים לי: "מה אלו אם הניטרו? אלו שעצרו בפתח תקווה? אלו עם הרייסים" זה ממש מזיק... לא אחראי מסוכן טפשי ומה עוד???

צודק 100%.

האנשים האלו עוד יקברו כל סיכוי שנותר לספורט מוטורי חוקי בארץ.

שיפורים עאלק.... כונס אימפרזה ופילטר פתוח על הונדה ערסמובילית....

צ'יפ שמוסיף 100 כ"ס לפחות (גם המשטרה יצאו אהבלים - אני לא מכיר צ'יפ כזה)....

ים שטויות וים ילדים.....

הדבר היחיד שאני יכול להגיד כגורם מקל הוא - באין ספורט מוטורי חוקי, ימצאו המעוניינים בכך פתרונות לא חוקיים - בחלקם - גרועים ומסוכנים כמו האירוע הנ"ל

טוב שהמשטרה פשטה עליו (רק דעתי האישית)

אלון

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7655 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...