לגלאים 3 חוטים, מה זה אומר שהם לא פעילים אקטיבית? כלומר המנורות בעת דריכה, הם סתאם ,אין להם שימוש? רק בניטרול האזעקה, הנורות נדלקות ?
אז זה רק כאילו ON\OFF או שיש לרגישות משמעות על אף שהמנורות על הגלאים לא פעילות?
הכיוון הבסיסי שהגלאים הגיעו עימו היה על האמצע, שלושתם היו מכוונים על האמצע בדיוק.
הגנת "זרם חוזר" בחיוט הTRIGER " של הגלאים - איך עושים הגנה כזאת? שמים דיודה על הקו של הטריגר? אם כן איזו דיודה צריך?
תודה.