Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברה אם כל הכבוד למי שהיה שם,השתולל לא השתולל כל אחד והבחנתו בעניין,רייסים לחיצות

מה הקטע בזה?למה זה טוב?

הרי אתם לא לומדים לקח,תקחו איזה מסלול,תשכרו איזה מנחת ותשחקו שם,למה בכביש?

למה לקבל את החשיפה הרעה הזאת בשבילכם ובשביל מועדוני הרכב שמנסים להיות בעלי שם טוב.

ואל תשוו לרגע בין תחרויות ראלי לבין הלחיצות שלכם כי ממש אבל ממש לא אותו דבר.

אם זה בהתארגנות של הבטיחות בכל מובן ועד בדיקה עם בעלי הקרקע וכיוצא בזה.

ושום תירוץ לא יעזור לאף אחד,רק האינטלגנטים נתפסים ויושבים במשטרה על באלגן.

איך זה שאם כל הכבוד לכם,לא באים לשם החברה בעלי המכוניות המשופרות באמת,ואני לא מדבר רק על אימפרזות.

אין ספור פעמים ראיתי במו עיניי איך צעירים משתוללים וגומרים בתוך גינה,בית או חתולה,מה עשתה לכם החתולה?

עכשיו ברצינות,כמה שאין הבנה למשטרה בנושא לחברה האלה אין עוד יותר!

יום טוב

אמיר

 

צודק 100%

צריך למסד את זה.

 

אגב יש למישהו תמונות מהאירוע?

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אומר לך למה:

 

מפני שאלה שמשפרים באמת, מבחינה חיצונית אתה לא תראה על הרכב כמעט כלום שונה מרכב רגיל,ואלה שמשפרים באמת, פשוט לא מתבלטים בשטח כי הם לא מחפשים צרות או פוזות, כי אם חס וחלילה יתפסו להם את הרכב, יורידו אותו מהכביש לצמיתות.

 

ועוד דבר, מדובר באנשים בד"כ מבוגרים ואמידים, שיודעים טוב טוב מה שיש להם ביד, אני מדבר איתך על אנשים שמפרקים לרכב את הצורה ובונים אותו מחדש איך שהם רוצים, ויש כאלה בארץ, רק שהם במחתרת.

אתה לא תעלה על דעתך ,על איזה רכבים מדובר, לא הונדות ואימפרזות, אני מדבר איתך על רכבים נוסח מרצדסים מתחילת שנות ה 80,אוודי מתחילת שנות ה 80, בימרים מתחילת שנות ה80, אלפות ואפילו טרנספורטר משנות ה 80 המוקדמות - אתה לא תאמין למה אפשר להפוך את הרכב הזה...ויש עוד הרבה.

כשאני ראיתי, אני הייתי בשוק!

 

אני מדבר איתך על רכבים משנות ה 80-90 שעברו שידרוגים רציניים בעשרות אלפי שקלים.

שלום,

אחד פה בפורום מחזיק בארסנל שלו אופל מנטה שנת 82.

חיצונית, סטנדרטית לחלוטין ואפילו עם צבע נוראי בן 20 שנה.

בולמים - 4 בילשטיין (בלי קפיצי הנמכה - שאף אחד לא יחשוד).

2 אנטי רול בר, 4 מוטות מייצבים.

מנוע - 2000 16V עם 2 וובר 45 ומגדש טורבו מקורי (זה שיושב בסעפת פליטה). המנוע הגיע ללא כל מערכת ההזרקה ולכן האילטור של הווברים, שאני לחלוטין לא מבסוט ממנו, אבל בינתיים זה עובד.

2 קאמ שפט 295 של קנט עם פולי אלומיניום.

גלגל תנופה וקרנק עברו הורדה של 23% מהמשקל.

ראש מנוע עבר פוליש+פורטינג. קפיצי שסתומים כפולים מטיטניום, מובילי שסתומים מטיטניום, שסתומים עם 4 פאות,בוכנות מחוזקות ומיוחדות להורדת יחס דחיסה מביית אירמשר וכו' וכו' וכו'.

הערכה גסה...... 270-290 כ"ס.

דיפרנציאל אחורי עם LSD.

ללא ספק אחת המכוניות החזקות בקטגוריה שלה (הנעה אחורית וכו').

הדבר היחידי שיכול להסגיר אותה חיצונית הוא שזאת מנטה חבוטה ומגעילה שנעולה ב גוודייר F1 225/50/15.

שמעת עליה אי פעם?

ראית אותה אי פעם?

עכשיו רק נשאר לך לבדוק בפורום מי משוגע על מנטות ולהבין מי זה :wink:

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
שלום,

אחד פה בפורום מחזיק בארסנל שלו אופל מנטה שנת 82.

חיצונית, סטנדרטית לחלוטין ואפילו עם צבע נוראי בן 20 שנה.

בולמים - 4 בילשטיין (בלי קפיצי הנמכה - שאף אחד לא יחשוד).

2 אנטי רול בר, 4 מוטות מייצבים.

מנוע - 2000 16V עם 2 וובר 45 ומגדש טורבו מקורי (זה שיושב בסעפת פליטה). המנוע הגיע ללא כל מערכת ההזרקה ולכן האילטור של הווברים, שאני לחלוטין לא מבסוט ממנו, אבל בינתיים זה עובד.

2 קאמ שפט 295 של קנט עם פולי אלומיניום.

גלגל תנופה וקרנק עברו הורדה של 23% מהמשקל.

ראש מנוע עבר פוליש+פורטינג. קפיצי שסתומים כפולים מטיטניום, מובילי שסתומים מטיטניום, שסתומים עם 4 פאות,בוכנות מחוזקות ומיוחדות להורדת יחס דחיסה מביית אירמשר וכו' וכו' וכו'.

הערכה גסה...... 270-290 כ"ס.

דיפרנציאל אחורי עם LSD.

ללא ספק אחת המכוניות החזקות בקטגוריה שלה (הנעה אחורית וכו').

הדבר היחידי שיכול להסגיר אותה חיצונית הוא שזאת מנטה חבוטה ומגעילה שנעולה ב גוודייר F1 225/50/15.

שמעת עליה אי פעם?

ראית אותה אי פעם?

עכשיו רק נשאר לך לבדוק בפורום מי משוגע על מנטות ולהבין מי זה :wink:

בברכה,יניב

וואלק אתההה.....:-D

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
1. אנחנו פועלים לפי תקנון בין לאומי והם לא!

2. יש משפטנים שיטענו שמה שאנחנו עושים חוקי לחלוטין (כי אין חוק שאוסר על מירוצים לפי תקנונים בין לאומיים במסלול סגור) - אין אף משפטן שיטען שמירוצי רחוב חוקיים!

3. שטחי המירוצים שלנו סגורים לציבור - שלהם לא!

אצלנו יש אמבולנס פינוי, אבטחה ולעיתי משטרה בתיאום - במקרה שלהם לא!

4. אנחנו לקראת חקיקה מוסדרת כשהחוק יקבע לפי הקביעות המקצועיות שלנו לפיהן אנו פועלים היום - במקרה שלהם - אין שום קשר לבטיחות ומקצועיות (חלקם מעלים הספק בלי ליגוע בברקסים ומתלים וכדומה).

5. אצלנו זה נעשה בהסכמה מטעם השלטונות - אצל החבר'ה האלה לא!

6. הבעייה היחידה במה שאנחנו עושים היא מנהלתית - תקינה של הרכב - לא עבירות בטיחות כמו אצל החברה האלו.

7. לרובנו כיסוי גם מבחינת תקינת הרכב - בנהיגה באימון כמבחן ביטוח "במבחן" לגבי הרכב שעולה אלפי שקלים רבים בשנה כנדרש בחוק - לא נראה לי שבעלי המשופרות הנ"ל מתעניינים בחוק.

8. בקיצור - אין שום דימיון ביננו לבין העבריינים הללו - למעט אהבה לרכב ולספורט מוטורי ועל כך אני מכבד אותם מאוד - אבל זו לא לגיטימציה לסכן אזרחים שהכי חשוב - זה אנחנו לא עושים - והם עושים באופן קבוע בנהיגה על הכבישים. (להזכירך, הרכבים שלנו מגיעים לאירועים סגורים על נגררים).

בקיצור, כשאני מתאמן/בוחן את ה 106S16 שלי בשטח סגור עם לוחיות "במבחן" אף בוחן/שוטר/משפטן לא יכול להגיד לי שאני עובר על החוק.

מצא את ההבדלים...

אלון

הלו.... :wink: אם למכוניות שלכם אין תקינה (ואין) אסור לינסוע איתן בדרכי הארץ, וזה כולל גם דרכים שהן סגורות... דרך היא דרך לפי הגדרת המחוקק...

 

זה שאתם ניזהרים, מישתמשים ברכב פינוי, חוקים, קשתות, מרשלים וכו' לא אומר שזה חוקי, זה אולי יותר בטוח אבל זה לא חוקי... (לא שלי יש בעיה עם זה, לדעתי צריך ליהיות שינוי בחוק שמגדיר דרך בצורה יותר טובה :wink: )

 

בקשר לאילו שצעקו על זה שאין ספורט מוטורי ובגלל זה מישתוללים... תיתעוררו!!! אין קשר בין השניים...

אותו קוף "ששיפר" רכב בעזרת מאות לדים, מדבקות "לא-פייר", כנף כמו לדקוטה ואגזוז בקוטר של אסלה לא יבוא למסלול, הוא יעדיף לנסוע בכביש... ליד בתי ספר (כדי לתפוס כוסיות...)

 

תתעורורו ותריחו את האוויר...

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
הלו.... :wink: אם למכוניות שלכם אין תקינה (ואין) אסור לינסוע איתן בדרכי הארץ, וזה כולל גם דרכים שהן סגורות... דרך היא דרך לפי הגדרת המחוקק...

 

זה שאתם ניזהרים, מישתמשים ברכב פינוי, חוקים, קשתות, מרשלים וכו' לא אומר שזה חוקי, זה אולי יותר בטוח אבל זה לא חוקי... (לא שלי יש בעיה עם זה, לדעתי צריך ליהיות שינוי בחוק שמגדיר דרך בצורה יותר טובה :wink: )

 

תתעורורו ותריחו את האוויר...

גילי

גילי יקר,

הייתי ממליץ לך לא לצאת בהצהרות בתחומים אותם לא בדקת עד הסוף.

רכב ללא תקינה - יכול לנוע גם על הכביש הראשי - הוא בסך הכל צריך שלט "במבחן" (טסט פלייט בלעז) בתוקף. נהג הרכב חייב להיות אחד מהמורשים ברישיון הביטוח "במבחן".

נכון - זה לא מכסה מירוצים ואפילו לא אימונים - זה כן מכסה (בוודאות) מבחן רכב בשטח! זה גם מכסה נסיעה לצורך העברה על כבישים במדינה - אפילו עם מדובר ב 106S16 שלי שמוסבת לראלי ואין לה כל תקינה.

אז אנא ממך... בזהירות בביקורת...

בידידות,

אלון

 

נ.ב.

אני לא מדבר על ביטוח סחר (שתוקפו יפה רק להעברה של כלים רשויים - גם אם ללא טסט בתוקף) אלא ביטוח מוסכים לטובת מבחן כלי רכב לא רשויים - למשל חדשים שעוד לא ביצעו תקינה בארץ או בבנייה עצמית כדוגמא נוספת.

חשבת פעם איך בוחנים רכב בבניה עצמית או רכב חדש לפני שיש לו תקינה - מי רשאי לסוע עליו - איך מעבירים אותו.

אז זהו.... שבעזרת הלוחויות והביטוח עליהן אני מדבר.

זה אכן חייב להעשות (המבחן) במקום סגור שהוסדר לכך.

בזה אנחנו (אני לפחות) עומדים.

אל תטעה ותטעה אחרים.

אלון

פורסם

לי יש תמונה של ה-323 הוורודה אבל זה על הפלאפון ואני לא יכול להעביר.... ודרך אגב ראיתי שהיא נמצאת בבית של הבעלים שלה אתמול כנראה ששיחרורה אותה ממש מהר.

פורסם

אלון

אם כל הכבוד (ויש לי הרבה אליכם) תגיד מה שתגיד אבל מה שאתם עושים עדיין נחשב ללא חוקי בארץ ,

העובדה לכך היא שאתם מודעים על כך מהפה לאוזן מחשש ל...

שנינו יודעים שרכב עם כלוב התהפכות ,הגה לא מקורי, באקטים נחשב בארץ ללא חוקי תגיד מה שתגיד ,

ושלא תבין אותי אני גם בעד להוריד את אלה שמנסים להראות שיש להם משהו בין הרגליים יותר גדול אבל יש דרך ,לא כל רכב צריך להוריד ולהתעלל בנהג (ולא משנה גילו).

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

אני מכיר את הלוחיות האילו, מאוחורי כל אחת עומד ביטוח...

נכון, אתה יכלו להעביר רכב שאין לו תקינה, לצורכי רישוי...

אני אתן לך מיקרה תאורתי, אתה בונה עגלה מקרשים, מחבר לה צמיגי אופניים, מחבר להן מנוע + 4 איתותים + אורות דרך... נניח שהצלחת לצאת מהחניה ועברת את כל הבמפרים בשלום... אתה באמת חושב שאתה יכול לנסוע באילון?! להנאתך?!

אמנם מותר לינסוע ברכב "לצרכי בדיקה וניסוי"... מרוצים? ממש לא... ואם יקרה משהו, אין ביטוח :-D

אם אני לא טועה, הביטוח תקף רק בימים שהם לא ימי חופשה...

 

שלא תתעה, מיצידי, שיהיו שטחי הפקר, שמי שניכנס לשם מיסתכן,וחייב בביטוח מיוחד וכו'... שם אתה יכול לנהוג כמו שאתה רוצה לפי חוקי המקום... מסלול...

 

השלט הזה נותן לך הגנה נפשית, לא פיזית. בדיוק כמו המיקרה שרציתי לעשות ביטוח לכלב שלי, שאלתי את החברת ביטוח שלי אם הם יסכימו לבטח את הכלב מפני פגיעה באחרים. הם אפילו לא שאלו איזה סוג (שלי גולדן). הם רק אמרו שאני חייב לנהוג לפי החוק עזר העירוני או החוק השל הראשות המקומית, זה שיותר מחמיר.... אחרת הביטוח לא תקף.

אצתי למישרדי הרשות המקומית לבדוק מה הוא החוק...

החוק אומר שאתה חייב ללכת עם הכלב קשור, עם מחסום פה ורצועה באורך מטר...

כל רצועה שאני מכיר היא בין 1.5 ו 1.7 (לא מהסוג הנימתח)... מחסום פה? לגולדן רטריבר?! :lol:

בקיצור, כסת"ח...

אי רציתי לעשות את זה מהסיבה שהוא ממש אוהב ילדים... הוא לפעמים רץ אליהם והם ניכנסים לפאניקה. כל הזמן הוא קשור,הוא מיתקדם איזה מטר, ויש מרחק של לפחות 2-4 מטר בינו לילד... אבל בכל זאת זה מפחיד לראות כלב בגובה שלך נותן זינוק אליך

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
לי יש תמונה של ה-323 הוורודה אבל זה על הפלאפון ואני לא יכול להעביר.... ודרך אגב ראיתי שהיא נמצאת בבית של הבעלים שלה אתמול כנראה ששיחרורה אותה ממש מהר.

מסטיק בזוקה מתנייע. זוועה אמיתית.

פורסם

לא יודע מה לענות לך על זה... כלומר זה כבר עניין של טעם ואני בטוח שהבעלים אוהב את המראה שלה כי זה דבר שהוא עבד בשבילו.

 

ורשמתי את ההודעה כי כמה ביקשו תמונה שלה ושהיה רשום שעיקלו אותה וחשבתי שזה יהיה זמן ממושך יותר כי ראיתי אותה שלשום כבר בביתו...

פורסם

צאו מהסרט המישטרה לא עיקלה שום רכב..

הם גררו אותו לתחנת בית דגן וקראו לנו לבוא לשחרר אותם ביום ראשון אחרי בדיקה שהאוטו תקין...

..............................................

גודש חדש... 29.7.04

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7656 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...