Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוווווווום.

 

אני צריך כמה שיותר מידע בקשר לפיג'ו 306 GTI, שנת 2000,(סביבות השנה הזאת, עם ה 170 כ"ס ו 6 הילוכים, כמו של צוקרמן למשל) ופיאט קופה, שנת 98\99. אני יודע שבארץ היו כמה סוגים של פיאט קופה, 4 צילנדרים, ו 5 צילנדרים. מתי היו ה 4, מתי היו ה 5? עד כמה ההבדל משפיע? (לפי מה שהבנתי, ה 5 צילנדרים זה באמת רמה גבוהה, אבל עד כמה משפיע).

וכמה שיותר מידע על שני המכוניות, ואם יש לכם עוד הצעה למכוניות בטווח המחירים הזה זה יעזור מאווווווד. (אימפרזה טורבו לא מרשים לי, רנו קליאו ספורט עדיין בסימן שאלה).

 

תודה מראש....

{כן, יש מצב שאני מוכר את הראלי...:(...אבל אם זה קורה ויש אישור מההורים, אני קונה אחת מהמכוניות שאמרתי!:) אבל לא בטוח.....:(.......}

Back to the original - NC again.

פורסם

אני צריך כמה שיותר מידע בקשר לפיג'ו 306 GTI, שנת 2000,(סביבות השנה הזאת, עם ה 170 כ"ס ו 6 הילוכים, כמו של צוקרמן למשל)

 

עם כבר ציינת את האוטו של צוקרמן אז בוא נדייק ונאמר שלGTI יש בדיוק 167 כ"ס

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
שלוווווווום.

 

אני צריך כמה שיותר מידע בקשר לפיג'ו 306 GTI, שנת 2000,(סביבות השנה הזאת, עם ה 170 כ"ס ו 6 הילוכים, כמו של צוקרמן למשל) ופיאט קופה, שנת 98\99. אני יודע שבארץ היו כמה סוגים של פיאט קופה, 4 צילנדרים, ו 5 צילנדרים. מתי היו ה 4, מתי היו ה 5? עד כמה ההבדל משפיע? (לפי מה שהבנתי, ה 5 צילנדרים זה באמת רמה גבוהה, אבל עד כמה משפיע).

וכמה שיותר מידע על שני המכוניות, ואם יש לכם עוד הצעה למכוניות בטווח המחירים הזה זה יעזור מאווווווד. (אימפרזה טורבו לא מרשים לי, רנו קליאו ספורט עדיין בסימן שאלה).

 

תודה מראש....

{כן, יש מצב שאני מוכר את הראלי...:(...אבל אם זה קורה ויש אישור מההורים, אני קונה אחת מהמכוניות שאמרתי!:) אבל לא בטוח.....:(.......}

 

אבוי אבוי לנהג החדש ... המיתון..

בשורה התחתונה התשובה מופיעה במה שכתבת , קליאו ספורט מבין

כל המכוניות הללו תיתן את התמורה הכי טובה לכסף , בהתנהגות שלדה טובה מאוד

ביחד עם מנוע אטמוספרי חזק מאוד!

שוב אתה נהג חדש , אז אולי תפריש חלק מהסכום לקורסים ודומיהם..

פורסם

אם אני מוכר אני יפרסם פה, אל תדאג...

ונכון, אם זה היה תלוי בי גם לא היה לי עכשיו 106 ראלי. הייתי עכשיו עם פיאסטה, מחכה כמה חודשים, ואז עובר למשהו רציני יותר. אבל מה לעשות....אחי בצבא, ביחידה קרבית אז הוא לא חוזר הרבה הביתה, אז אנחנו יכולים להיות עם אותו האוטו. ואחי רוצה רק, אך ורק, אוטו ספורטיבי מן הסתם. והוא יודע לנהוג טוב, אז בשבילו זה בסדר, אני יצטרך להיזהר

:roll: .

קורסים אני ילך בכל מקרה מתישהו. אולי לא החודש, אבל אני ינסה ללכת מתישהו בחודשים הקרובים.

חוץ מזה, עצות ופרטים לא קיבלתי...מישהו יכול להביא לי?!

Back to the original - NC again.

פורסם
שלוווווווום.

 

אני צריך כמה שיותר מידע בקשר לפיג'ו 306 GTI, שנת 2000,(סביבות השנה הזאת, עם ה 170 כ"ס ו 6 הילוכים, כמו של צוקרמן למשל) ופיאט קופה, שנת 98\99. אני יודע שבארץ היו כמה סוגים של פיאט קופה, 4 צילנדרים, ו 5 צילנדרים. מתי היו ה 4, מתי היו ה 5? עד כמה ההבדל משפיע? (לפי מה שהבנתי, ה 5 צילנדרים זה באמת רמה גבוהה, אבל עד כמה משפיע).

וכמה שיותר מידע על שני המכוניות, ואם יש לכם עוד הצעה למכוניות בטווח המחירים הזה זה יעזור מאווווווד. (אימפרזה טורבו לא מרשים לי, רנו קליאו ספורט עדיין בסימן שאלה).

 

תודה מראש....

{כן, יש מצב שאני מוכר את הראלי...:(...אבל אם זה קורה ויש אישור מההורים, אני קונה אחת מהמכוניות שאמרתי!:) אבל לא בטוח.....:(.......}

 

אבוי אבוי לנהג החדש ... המיתון..

בשורה התחתונה התשובה מופיעה במה שכתבת , קליאו ספורט מבין

כל המכוניות הללו תיתן את התמורה הכי טובה לכסף , בהתנהגות שלדה טובה מאוד

ביחד עם מנוע אטמוספרי חזק מאוד!

שוב אתה נהג חדש , אז אולי תפריש חלק מהסכום לקורסים ודומיהם..

 

אני לא כל כך מסכים איתך, לקליאו לדעתי התנהגות נחותה והיגוי רע לעומת הפיז'ו וביצועים נחותים מול הפיאט (שלא לדבר על אפקט פוזה \ עיצוב מול הפיאט).

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

מה התקציב שלך? (אולי נוכל להעלות רעיונות נוספים)

אני מניח שהוא סביב ה100 לפי הרכבים שהעלית אבל דיוק לא יזיק....

פורסם
דיוק?

אין בדיוק דיוק

סביבות ה 100

אפשרי גם להגיע ל 110-120 בלחץ.

 

אם אתם יכולים לסחוט עוד כסף, אז מיני קופר משומשת זה אחלה.

בכל מקרה אחר, הייתי נשאר בבית - עם פיז'ו ;-)

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם

המיאטה, בטח מה שכמה פה יציאו לי - אין סיכוי....לא אוהב פשוט.

והמיני קופר...הייתי מעדיף להישאר עם הראלי...חבל לי להוציא כסף על אוטו שאני לא יהיה שלם במאה אחוז איתו.

Back to the original - NC again.

פורסם

מי שאמר שלקליאו התנהגות נחותה כנראה לא נהג בה. המכונית הזאת נהדרת. ההגה באמת פחות טוב, אבל כמה הגאים אתם מכירים שהם טובים יותר מהגה של 306?

 

הבעיה בקליאו היא שהיא מסוכנת לנהג חדש. מיני קופר אי אפשר יהיה למצוא בסכום הזה נראה לי, בכל מקרה היא גם מעולה, עם אחיזה כמעט אבסולוטית לא תהיה בעיה לנהג חדש, אבל המנוע לא מדהים במיוחד.

 

פיאט קופה - קשה למצוא, ויש את עניין האחזקה...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זכית בלוטו או משהו?

אני עוד עם האוטו של אמא שלי והם לא נותנים לי שקל לאוטו אחר הם אומרים לי תשלם לבד...

פורסם
זכית בלוטו או משהו?

אני עוד עם האוטו של אמא שלי והם לא נותנים לי שקל לאוטו אחר הם אומרים לי תשלם לבד...

 

חחח

כל אחד נופל על משפחה אחרת....:).

Back to the original - NC again.

פורסם

במקרה יצא לי אישית לנהוג על פיאט קופה גם 4 וגם 5 צילינדר וזאת פשוט מכונית מדהימה מקסימה ביופיה ובלה בלה בלה....

ה GTI6 גם מכונית מדהימה וגם עליה נהגתי. (אני מעדיף את הקופה על כל רכב כמעט בתחום הנ"ל).

הקליאו פשוט מ כ ו ע ר ת . ולא עושה את זה. (לא נהגתי עליה).

לפי דעתי או קופה או תישאר עם הראלי. ואם תרצה למכור אז יש הרבה מאוד קונים.

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...