Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במקרה יצא לי אישית לנהוג על פיאט קופה גם 4 וגם 5 צילינדר וזאת פשוט מכונית מדהימה מקסימה ביופיה ובלה בלה בלה....

ה GTI6 גם מכונית מדהימה וגם עליה נהגתי. (אני מעדיף את הקופה על כל רכב כמעט בתחום הנ"ל).

הקליאו פשוט מ כ ו ע ר ת . ולא עושה את זה. (לא נהגתי עליה).

לפי דעתי או קופה או תישאר עם הראלי. ואם תרצה למכור אז יש הרבה מאוד קונים.

 

או הקופה, או להישאר עם הראלי?

ה 306 GTI לא כדאי?

Back to the original - NC again.

פורסם

אני הייתי מוותר דווקא על הקופה מהשלוש.

 

עם כל הכבוד לביצועים המעולים ולעיצוב, היא לא מהנה לנהיגה כמו 306 או 106.

 

אם אתה רוצה אוטו גדול יותר, עם יותר אבזור, אחיזה ופחות נושך (אבל עדיין...) - אז ה306 בשבילך.

 

אבל אם לא, תשאר כבר עם הראלי. מהקופה אתה תתאכזב, אין ספק.

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

פורסם
אני הייתי מוותר דווקא על הקופה מהשלוש.

 

עם כל הכבוד לביצועים המעולים ולעיצוב, היא לא מהנה לנהיגה כמו 306 או 106.

 

אם אתה רוצה אוטו גדול יותר, עם יותר אבזור, אחיזה ופחות נושך (אבל עדיין...) - אז ה306 בשבילך.

 

אבל אם לא, תשאר כבר עם הראלי. מהקופה אתה תתאכזב, אין ספק.

 

אין ספק? נמק פרש והסבר, בבקשה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קופה יהיה מ-א-ו-ד קשה למצוא. + מאוד יקר לתחזק.

 

306GTI אמורה להיות מעולה.. (לא נהגתי)

 

הייתי מוסיף למשוואה את הקליאו... היא חדשה, מאובזרת, חזקה מאוד, ומהנה.

אז תבדוק אם יש אישור מהבית (אמרת שאת האימפרזה פסלו וקליאו אולי...) ואם

יש אישור תכניס את הקליאו למשוואה.

 

אני אישית הייתי לוקח מיאטה... אבל אם אתה לא אוהב אותה אז זה סיפור אחר.

 

בהצלחה!

פורסם
אני הייתי מוותר דווקא על הקופה מהשלוש.

 

עם כל הכבוד לביצועים המעולים ולעיצוב, היא לא מהנה לנהיגה כמו 306 או 106.

 

אם אתה רוצה אוטו גדול יותר, עם יותר אבזור, אחיזה ופחות נושך (אבל עדיין...) - אז ה306 בשבילך.

 

אבל אם לא, תשאר כבר עם הראלי. מהקופה אתה תתאכזב, אין ספק.

 

אין ספק? נמק פרש והסבר, בבקשה.

 

רוני

 

לפני שאוהדי איטלקיות סוקלים אותי :D

 

זה לא שהפיאט לא טובה, נהפוך הוא - אבל לעבור מראלי אליה זה שינוי של 180 מעלות.

במקום התנהגות והיגוי חדים כתער ורכב שנשלט עם המצערת מקבלים שייטת אוטוסטראדות סופר-מהירה עם נוחות שוברת עצמות.

בגלל זה אני חושב שהוא יתאכזב... (ואולי אני טועה, אולי הוא בכל זאת מחפש את מה שהפיאט מציעה, לא יודע).

פג'ו 206 1.4 שנת 99

 

 

אל תדחה למחר, את מה שאפשר לדחות למחרתיים.

×
×
  • תוכן חדש...