Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי לדירה עם מרפסת בקומה נמוכה, מעל גינה ציבורית עם שלל מקורות מים נהדרים ליתושות.

 

הפתרון הדרוש: תכשיר שדוחה יתושים מאיזור המרפסת. מנסיון בלבד בבקשה.

 

נא לא להציע קוטלים שונים או תכשירים למריחה על הגוף.

 

פורסם (נערך)

לא. בלי התקנות. פתרון המאוורר ידוע.
הכוונה לאותם נרות/לפידים/שמנים שמרחיקים (בתקווה) יתושים מרדיוס של כמה מטרים.

 

עריכה אחרונה על ידי Be roo
פורסם (נערך)
לפני שעה, Be roo כתב:

הפתרון הדרוש: תכשיר שדוחה יתושים מאיזור המרפסת. מנסיון בלבד בבקשה.

מה עם מנורת UV? אני קצת מסייג את ההמלצה אחרי העריכה. 

 

במקרה יצא קישור של בראנד, אבל יש גם בKSP. 

 

לי בבית יש אחד תלוי במסדרון שאני משתמש בו בעיקר לזבובים לזמנים קצרים ולא כל היום רצוף. 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 15 שעות, גור אדם כתב:

ממליץ לקנות מכאן - https://www.youth-of-light.org/

זה הסוג שאתם קונים? תודה על ההמלצה

 

לפני 15 שעות, avngas כתב:

במקביל אפשר לפנות לעיריה שתעשה למקורות המים האלה טיפול נגד יתושים.

העיריה עושה את זה כדרך קבע, אבל האיזור מושך אליו יתושים מעצם היותו מלא צמחיה, ואנשים.

פורסם
לפני 28 דקות, Be roo כתב:

זה הסוג שאתם קונים? תודה על ההמלצה

 

אנחנו קונים את הגודל הזה -

https://www.youth-of-light.org/collections/citronella/products/garden-citronella-set

 

זה נר די גדול עם כלי חרס יפה. משתמשים בשניים כאלו כשמארחים בגינה של כ-100 מ"ר.

 

כשסתם יושבים בנדנדה בגינה, מדליקים שתי נרות קטנים שניתן למצוא בחנויות הסטוקים.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 22 שעות, saar5555 כתב:

מה עם מנורת UV? 

מצטרף להמלצה.

אצלי זה אחד קטן יחסית אבל בהחלט עושה משהו. 

 

אל תצפי לפתרון הרמטי, אין הגנה אווירית שעובדת 100% כמו שלמדנו. שילוב של הדברה טובה ואזור סגור שלא מאפשר כניסה של יתושות זו הדרך הכי בטוחה- כל השאר עוזר אבל לא פותר.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

נקבות היתושים נמשכות ל 2 דברים: קרינה אינפרה אדומה שהגוף פולט ופחמן דו חמצני.

מנורה אולטרה־סגולה פולטת "אור" באורכי גל שונים לגמרי ולוכדת בעיקר סוגים של עש ועוד חרקים אחרים שנמשכים לאור הזה, אבל לא נקבות יתוש. המאווררים מפזרים את החום של הקרינה אינפרה אדומה ואת הפחמן דו חמצני.

לגבי ריחות, אני קצת סקפטי, אבל לא עשיתי מחקר מדעי.

 

  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אתה לא הוזה...

הסינטרונלה כחומר כן דוחה יתושים ע"י הסוואת הריח והפחמן הדו חמצני של האדם.

ישנן שתי בעיות עם הסינטרונלה - אחת היא בסביבה עם רוח שבה הסינטרונלה לא נשארת באוויר מספיק זמן כדי לדחות, והשניה היא משך הפעילות של החומר שנע בין 20 דקות לשעתיים (כאשר מורחים על הגוף).

 

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC4617422/

 

פורסם

העניין הוא שנכתב שזה לא אפקטיבי מאוד והניסיון שלי זה שזה הכי אפקטיבי. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אגב, שכחתי לומר- ברכות על המעבר. 

נזכרתי שקיימים גם מכשירים שאמורים לדחות יתושים באופן אלקטרוני ע"י צליל, אין לי שמץ של מושג אם הם יעילים או לא- וחמור מזה, מאחר ואני זוכר שאת מגדלת בעלי חיים, עליהם זה כן יכול גם להשפיע (הם שומעים מה שבני האדם לא), ולכן זה לא מומלץ. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...