Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Buki כתב:

ביציאה מסעפת הפליטה

אז כן יש סעפת פליטה לפי מה שמבין, רק במקום לעשות צינור מהסעפת פליטה ולחבר את הממיר מתחת לפיירוול בערך, חיברו ישירות את הממיר לסעפת פליטה קצרה של כמה ס"מ?

 

אני גם יכול להסביר לך את תאוריית הרעש. אף פעם לא חשבתי על זה, שליפה מהראש. הפח יושב מעל סעפת הפליטה שהיא מפלדה עבה ומתקררת לאט, בעוד הפח/כיסוי שמעליה שסופג בתחתית את האוויר החם, ומעל אוויר קר, נוצרים כוחות מתיחה לא שווים. וזו הסיבה שמרעיש כנראה.

עריכה אחרונה על ידי נירו72
פורסם
לפני 3 דקות, נירו72 כתב:

אז כן יש סעפת פליטה לפי מה שמבין, רק במקום לעשות צינור מהסעפת פליטה ולחבר את הממיר מתחת לפיירוול בערך, חיברו ישירות את המממיר לסעפת פליטה קצרה של כמה ס"מ?

 

סעפת פליטה יותר נכון הברגים שלה - פריט 8, 

חיישן חמצן עליון פריט 9, מתחת זה הממיר הקטליטי.

7 מגן חום עליון מה שרואים בתמונה. 

12 מגן חום תחתון על הממיר.

 

 

IMG_20260612_223921.thumb.jpg.95e8dd0baa93d84b20aba7bfd454a15e.jpg

  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 2 דקות, Buki כתב:

 

סעפת פליטה יותר נכון הברגים שלה - פריט 8, 

חיישן חמצן עליון פריט 9, מתחת זה הממיר הקטליטי.

7 מגן חום עליון מה שרואים בתמונה. 

12 מגן חום תחתון על הממיר.

 

 

IMG_20260612_223921.thumb.jpg.95e8dd0baa93d84b20aba7bfd454a15e.jpg

לפי התמונה נראה שהסעפת והממיר מגיעים כיחידה אחת. ככה זה גם בפועל?

פורסם
לפני 4 דקות, Buki כתב:

כן זה פריט אחד אצל היצרן.

 

ep6-120-4.jpg.e2d98c567fed16cac3d0e8f6f5b20c5f.jpg

 

 

חדש מקורי גם עולה כמו סעפת וממיר יחד? מחיר דירת 2 חדרים כיום בצפון?

בכל מקרה לא טעיתי, ישר מתחת למכסה יושבת הסעפת, הממיר בהערכה גסה סביב 25-30 ס"מ יותר למטה.

לא בטוח לגביי התכנון הזה, מעניין אם הצדיק את עצמו לאורך זמן. מחר אבדוק לגביי זה.

פורסם
לפני 40 דקות, נירו72 כתב:

לא בטוח לגביי התכנון הזה

לדעתי ברוב המכוניות במשהו כמו 15-20 השנים האחרונות זה ככה, לא זוכר שראיתי משהו אחר אלא אם זה רכב ישן יורו 2-3 ומטה. 

 

 

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, Buki כתב:

לדעתי ברוב המכוניות במשהו כמו 15-20 השנים האחרונות זה ככה, לא זוכר שראיתי משהו אחר אלא אם זה רכב ישן יורו 2-3 ומטה. 

 יכול להבין שזמן החימום יותר קצר ומוריד פליטת מזהמים, השאלה איך מושפעים חיישני החמצן שכ"כ קרובים, ואיך מושפעים ביצועי המנוע כששמים מחסום כ"כ קרוב לצילינדרים ויוצרים בקפרשר כ"כ קרוב. הבדיקה הכי טובה תהיה על רכבי ספורט או היפר ספורט, כששם שמים דגש על ביצועים. מעניין איך התכנון שם.

 

עריכה אחרונה על ידי נירו72
פורסם

החיישנים צריכים להיות חמים כדי לעבוד, יש להם אפילו סליל חימום.

כמו שאמר בוקי, בכל הרכבים מתחילת שנות ה2000 ואילך הממירים נמצאים צמוד לסעפת הפליטה ובדרך כלל מגיעים כחתיכה אחת.

רק ברכבים משנות ה80/90 הממיר נמצא מתחת לרכב.

ברכב שלי ספציפית, שבנוי לפי תקן SULEV קליפורניה, יש 2 ממירים בסעפות הפליטה (אחד לכל 3 צילינדרים) ועוד שני ממירים מתית לרכב.

 

לא הקשבתי להקלטה אבל מניח שמה שאתה שומע זה התכווצות מתכות.

  • מעניין 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם
לפני 3 דקות, amosbmw כתב:

ברכב שלי ספציפית, שבנוי לפי תקן SULEV קליפורניה, יש 2 ממירים בסעפות הפליטה (אחד לכל 3 צילינדרים) ועוד שני ממירים מתית לרכב.

 

מדובר על 6 צילינדרים בתצורת V או Inline ?

פורסם

6 טורי כמובן.

  • רעיון טוב! 1

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...