Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 שעות, For Martha כתב:

זו דוגמא מצויינת לאדם מאוד משכיל שתרם (ותורם) לכולם.

תעקוב אחריו בפייסבוק (אני יודע, זה של זקנים 🤪) יש עצות ומידע חיוני לגיל. 

הכי חשוב לבצע נכון את התרגילים לכן הסרטונים לא תמיד מומלצים בעיקר כי לא תמיד הם מראים ביצוע נכון. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
לפני 14 שעות, גולדן191 כתב:

אתה מכיר את זה שאתה אוכל ארוחה אחרי אימון, ואז אחרי שעה רעב שוב? P:

פתרתי את זה בזמנו, כשהייתי עדיין צעיר (24) והתאמנתי בקונג-פו. 

פשוט לא הייתי מפסיק לאכול. זו לא הייתה "ארוחה"...

לפני 3 דקות, zaf כתב:

תעקוב אחריו בפייסבוק (אני יודע, זה של זקנים 🤪)

לא, יקירי. אייסיקיו זה של זקנים. 

  • מצחיק 2

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אם יש לך מקום למולטי טריינר - אז למה לא? תעשה שיגרת בוקר ישר אחרי צחצוח שיניים של כמה תרגילים, בטוח ייתן לך הרגשה טובה. גם חורף מתקרב וזה יחמם אותך יופי

 

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

טוב, כל הקומבינציה שיש לה שם בצד, עם הסטפר והמתח היא לא חלק ממולטיטריינר סטנדרטי.

אבל כן, אני אכן מתקשה למצוא סרטונים של עבודה נכונה עם מולטיטריינר.

המקסימום שיש ביוטיוב אלו פרסומות של יצרנים כמו זו

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מנוי לחודש-חודשיים לחדר כושר, ייתן לך גם את הידע של איך לעבוד עם המכשיר נכון, איזה תרגילים לעשות וגם תובנות איזה מכשיר בדיוק רצוי לך. תמיד אפשר לבטל את המנוי, רק שים לב לאותיות הקטנות- או לקחת מנוי זמני מראש שהוא גם יקר יותר, למיטב ידיעתי (לא כל מכון מציע את האפשרות הזו). 

לדעתי במה שקשור לבריאות, זו הדרך הנכונה להתקדם- עם מדריך שיסביר לך ויראה לך את ההתחלה, למזער את הסיכוי לנזקים ולבעיות למינימום. 

  • מעניין 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השקל וחצי שלי

אמנם פרגית צעירה בגיל 43 אבל גוף עם פציעות אורטופדית משמעותיות

לאחרונה בעקבות תאונה הרופא הרים דגל אדום ואמר זהו, אם אתה לא עושה מעשה אתה אצלי בחדר הניתוח

לא מתמיד סידרתי בפיזיותרפיה 

כאחד שלא מתחבר לחדרי כושר ולא מוצא את עצמו בכלל נכנסתי לבריכה

תוך חצי שנה התקדמתי מ 4 בריכות ל 40 (שואף לק''מ של שחיה)

הגוף מרגיש משמעותית יותר חזק והבונוס - 10 קילו פחות ללא שינוי משמעותי בשאר נתוני החיים (אימון פעמיים בשבוע, אם אפשר 3).

ממליץ בחום

  • אהבתי 4
פורסם

שחייה זה אחלה ספורט. 

היחיד שעשיתי ומאוד חסר לי מאז הפציעה שמונעת ממני לשחות יותר מ 2 בריכות (אחרי זה הכאב מכריע אותי ליומיים).

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

לא מתעניין באירובי או אנאירובי אלא כיף ואיך אני מרגיש אחר כך.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זו אחלה מנטליות. 

אני בקראטה בשביל הספורט, בשביל הכיף ובשביל ההשפעות החיוביות על הנפש. 

הקטע, שאני כן צריך להשקיע יותר באירובי. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

השנקל שלי:

למי שמכוון להורדה במשקל, התזונה משפיעה בצורה מהותית יותר מאשר כושר.

עד כמה מהותי? 90~95%

כושר מאוד חשוב מהרבה סיבות ואני גם עושה (לא מספיק)

אישית לא הייתי מעוניין בתרופות הרזיה, עשיתי שינוי מהותי בתזונה שלי לפני חצי שנה ואני כרגע על מינוס 18 ויש עוד 5/6 שאני יוריד בחודשים הקרובים.

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

זה גם וגם. זה הולך ביחד. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 1 דקה, locus כתב:

אישית לא הייתי מעוניין בתרופות הרזיה, עשיתי שינוי מהותי בתזונה שלי לפני חצי שנה ואני כרגע על מינוס 18 ויש עוד 5/6 שאני יוריד בחודשים הקרובים.

זהו שלא כל אחד מצליח לעשות את השינוי ולהתמיד לאורך זמן.

אני למשל לא הצלחתי (אני גם מוגבל מאוד ביכולת לעשות ספורט עקב פציעות ישנות) ובזכות הזריקות במינון ההתחלתי שלהן ירדתי 17 קילו ללא מאמץ.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 19 שעות, Night Driver כתב:

שחייה זה אחלה ספורט. 

היחיד שעשיתי ומאוד חסר לי מאז הפציעה שמונעת ממני לשחות יותר מ 2 בריכות (אחרי זה הכאב מכריע אותי ליומיים).

המגבלה היא למצוא בריכה מקורה שפעילה בערב במרחק נסיעה נורמלי...

אצלנו הבריכה פתוחה רק בקיץ ואז אני נמצא בה שישה ימים בשבוע.

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

זה גם וגם. זה הולך ביחד. 

מסכים, אבל ההדגש היה ההשפעה של התזונה על המשקל לעומת הספורט 

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

×
×
  • תוכן חדש...