Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

10,000 שקל קנס על SMS ?


IsraCar

פוסטים מומלצים

פורסם

בעניי לא רלוונטי - פשוט רוב מקבלי הקנס ילכו לברירת משפט ופשוט יסתמו את בתי המשפט,

המערכת תתייאש בסוף.

נניח קנס של 2500 ש"ח יותר ראלי - מאוד כואב אבל ישלמו אותו...

פורסם
לפני 4 דקות, llaavvii כתב:

בעניי לא רלוונטי - פשוט רוב מקבלי הקנס ילכו לברירת משפט ופשוט יסתמו את בתי המשפט,

המערכת תתייאש בסוף.

נניח קנס של 2500 ש"ח יותר ראלי - מאוד כואב אבל ישלמו אותו...

שילכו , עם תמונה רלוונטית אין להם קייס וכולי תקווה שהשופט יפרק אותם בכפל קנס.

פורסם
לפני 40 דקות, דניאל1983 כתב:

האם מותר להתעסק עם הנייד כשהרכב לא בתנועה? למשל רמזור אדום

באופן רשמי אסור, מסתובבים ברשת כמה עשרות תמונות של "הוראות" של כל מיני בכירים לשוטרים לא להתעסק עם העבירה הזאת.

לפי מה שאני מבין זה דיי אמיתי ואנשים לא מקבלים על זה דוחות.

פורסם (נערך)
לפני שעה, דניאל1983 כתב:

האם מותר להתעסק עם הנייד כשהרכב לא בתנועה? למשל רמזור אדום

 

משתמע מהתמונה ששלחו כאן, שאין איסור.
בקורס רענון נהיגה שעשיתי לפני הרבה שנים זה מה שהסביר לנו מי שהעביר את הקורס, שמדובר ברכב בתנועה, וברמזור אדום הוא לא אמור להיות בתנועה.
מצד שני, מדובר במדריך לקורס רענון נהיגה...

עריכה אחרונה על ידי nadavd4
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, nadavd4 כתב:

בקורס רענון נהיגה שעשיתי לפני הרבה שנים זה מה שהסביר לנו מי שהעביר את הקורס, שמדובר ברכב בתנועה, וברמזור אדום הוא לא אמור להיות בתנועה.

ענין פרשנות המילה 'בתנועה' כפי שמופיעה בתקנה/חנ"א, האם בכוונת in traffic או in motion, נידונה רבות בתת פורום משפטי בסוגיית הנייד. כבר לא זוכר אם יש מסקנה סופית. הנה אחת ההתייחסויות. ויש עוד רבות כאלו.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

ב2013, נהג מטומטם נסע באדום ונכנס בי.

15% נכות לצמיתות, כשתכלס מגיע יותר אבל כבר לא היה לי כח להתמודד עם ביטוח לאומי.

 

10 אלף זה הרבה מדי, אפשר להסתפק ב-

 

1000 בפעם הראשונה + שלילה לחודש

5 אלף בפעם השניה + שלילה לחצי שנה

בפעם השלישית פשוט לשלול ל5 שנים

 

גם זה מרתיע.

 

דרך אגב, התיק נגד אותו נהג נסגר עקב חוסר לעניין לציבור.

 

גם חייב צילום ברור של העבירה, אי אפשר שזה יהיה מילה של שוטר שתספיק בקנס.

  • אהבתי 3

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 9 דקות, ProMeR כתב:

חוק לא פרופורציונלי נקודה.

חוק פרופורציונלי מאוד בהתייחס לחומרת העבירה ועצם היותה מכת מדינה.

הבעייה כרגיל תהיה באכיפה, ובהתשת המערכת עם משפטים ארוכים.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

מקווה שזה רק בהתכתבות והתעסקות עם המסך

כיום במצב הכבישים לשבת ברכב כל יום שעתיים ולא לענות לאף שיחה?

אין לי כיום אפשרות לחבר את הפלאפון לרכב (ישן) לצורך שיחה ואני נאלץ לגעת בפלאפון לשניה אחת על קבלת שיחה כשהוא זרוק על המושב לידי, בשביל זה 10,000?

 

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

פורסם
לפני 1 דקה, GREEN. כתב:

אין לי כיום אפשרות לחבר את הפלאפון לרכב (ישן) לצורך שיחה

אני מעריך שיש אפשרות.

פתח נושא ב'טכני' או בכללי ובטוח יימצא לך פתרון.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, GREEN. כתב:

אין לי כיום אפשרות לחבר את הפלאפון לרכב (ישן) לצורך שיחה ואני נאלץ לגעת בפלאפון לשניה אחת על קבלת שיחה כשהוא זרוק על המושב לידי, בשביל זה 10,000?

מותר לך לענות ולנתק שיחה (או לפחות לא ירשם דו"ח).

אבל הטלפון צריך להיות מקובע. כלומר מספיק עקרונית רק עריסה עבורו.

ובעקרון השימוש צריך להיות באמצעות דיבורית, אבל אני מניח (לא חוות דעת משפטית ;) ) שהשימוש ברמקול מותר בהקשר זה.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

@GREEN. יש פתרון זול ופשוט - דיבורית BT ניידת שמחברים עם קליפס לסך השמש או נקודה נגישה בסביבת הנהג. מסנכרנים לטלפון פעם אחת, טוענים דרך usb פעם בשבוע. רק צריך לזכור להדליק כשנכנסים לרכב ולכבות כשיוצאים. המענה הוא בלחיצת כפתור, ואפשר גם לתכנת את המכשיר למענה אוטומטי. דיבורית כזו עולה בין 15 ש״ח אצל עלי הזריז (תקנה שק) ל-80 ש״ח בחנות המחשבים או האבזרים הקרובה לביתך. אני חושב שבבית זרוקות לי כמה כאלה, אבל הן בנות 15-20, איני יודע האם עוד שמישות.

 

חפש portable bluetooth handsfree או מחרוזת דומה.

 

וכמובן שאפשר להתקין ברכב דיבורית קבועה או מערכת מדיה פשוטה שתשמש לשיחות וגם לווייז, עניין של מאות ש״ח עד כאלף (אל תתפוס אותי בלשון, אני לא מעודכן) בתלות בדגם המכשיר, בתשתית הקיימת ברכב ובחנות ומקום ההתקנה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק לדברים האלה כיוונתי. ואם המכשיר ישן והסוללה נחלשה מזמינים מסין בכמה שקלים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...