Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש לי פאסאט סיסי 1.8 2013

עם סטייג 2  עם דאון פייפאני נוסע כבר תקופה עם הרכב והאוטו פשוט שורף דלק אני מתדלק 300 שקל ונוסע 350 קמ ואני נוסע רגוע בכוונה שלא ישרוף עוד יותר יש גם ריח חזק של דלק כאילו התערובת עשירה מדי עכשיו הרכב גם עם דאון פייפ אבל בדקתי ב2 מוסכים אמרו לי גם בלי דאון פייפ לא צריך להסריח ככה מדלק אני רוצה להבין אם זה נורמלי כי זה ניראלי מוגזם הצריכת דלק

וגם לפעמים הרכב נחנק התחילת נסיעה כאילו יש הצפה של דלק יש מצב התוכנה שעשו לי לא מתאימה?

פורסם

צריכת דלק לא מודדים בק"מ לשקל.

בצע מדידה של ק"מ לליטר (או ליטר ל-100 ק"מ), לאחר תדלוק מלא (עד קפיצת הידית) - איפוס מונה ק"מ - נסיעה עד תדלוק מלא נוסף (בעדיפות באותה תחנה ומשאבה) - חלוקת ק"מ במספר ליטרים שנכנסו.

 

בשימוש במידות הנ"ל, כמה הצריכה השתנתה ביחס לעבר?

האם תוואי ואופי הנסיעה שלך נותר זהה?

הבעיה החלה לאחר התוכנה? פנה למי שהתקין אותה.

 

אם 2 מוסכים אמרו לך שהריח של הדלק לא תקין, מה ההתלבטות בכלל? צריך לאבחן את הענין ולתקן לפי הצורך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, Tom_22 כתב:

צריכת דלק לא מודדים בק"מ לשקל.

בצע מדידה של ק"מ לליטר (או ליטר ל-100 ק"מ), לאחר תדלוק מלא (עד קפיצת הידית) - איפוס מונה ק"מ - נסיעה עד תדלוק מלא נוסף (בעדיפות באותה תחנה ומשאבה) - חלוקת ק"מ במספר ליטרים שנכנסו.

 

בשימוש במידות הנ"ל, כמה הצריכה השתנתה ביחס לעבר?

האם תוואי ואופי הנסיעה שלך נותר זהה?

הבעיה החלה לאחר התוכנה? פנה למי שהתקין אותה.

 

אם 2 מוסכים אמרו לך שהריח של הדלק לא תקין, מה ההתלבטות בכלל? צריך לאבחן את הענין ולתקן לפי הצורך.

 

לפני זה הייתי נוסע יותר אגרסיבי זה עכשיו בגלל הצריכה אני בקושי לוחץ על הגז אם תדלקתי לא מזמן 43 ליטר והיה לי עוד קצת דלק במיכל אני נוסע 350 על המיכל שהיה לי יוצא שאני נוסע 7-8 קמ לליטר משולב זה לא נורמלי

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...