שלום לכולם יש לי פאסאט סיסי 1.8 2013
עם סטייג 2 עם דאון פייפאני נוסע כבר תקופה עם הרכב והאוטו פשוט שורף דלק אני מתדלק 300 שקל ונוסע 350 קמ ואני נוסע רגוע בכוונה שלא ישרוף עוד יותר יש גם ריח חזק של דלק כאילו התערובת עשירה מדי עכשיו הרכב גם עם דאון פייפ אבל בדקתי ב2 מוסכים אמרו לי גם בלי דאון פייפ לא צריך להסריח ככה מדלק אני רוצה להבין אם זה נורמלי כי זה ניראלי מוגזם הצריכת דלק
וגם לפעמים הרכב נחנק התחילת נסיעה כאילו יש הצפה של דלק יש מצב התוכנה שעשו לי לא מתאימה?