Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר בחברת בת של אוויס, כך שפרישת תחנות ההשכרה אמורה להיות טובה מאוד. וה-500 ₪ תמורת שקט נפשי הם השקעה נכונה.

אגב, עד כמה שאני זוכר ההחזרה ב- FCO היא ללא בדיקה. מחנה ומניח את המפתחות והחוזה בתא החזרות. אבל ממליץ לך לצלם המסמכים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 7.4.2025 בשעה 13:52, Liel Baruch כתב:

תודה לכולם, לבסוף שכרתי באופרן מול סוכנות Badget.

נרכש כיסוי כולל עם ביטול השתתפות עצמית כולל השיקוצים (שמשות, תחתית רכב, הגה, צבע ועוד דברים שהחליטו לדחוף ולא לכלול בביטוח).

יצא תוספת של 500-600 שקלים אבל העדפתי ראש שקט וזה כמובן עולה כסף.

 

יש לי ניסיון טוב עם אופרן,  אני יכול לתת דוגמא לאינדיקציה טובה- כששכרתי בפעם האחרונה דרכם רכב במילאנו לפני מספר שבועות עם יורופקאר, מהרגע שהנציג ראה שזה דרך אופרן עם הביטח שלהם הוא הסביר לי שהכל מכוסה ואפשר פשוט להתקדם הלאה ואין מה לדאוג גם בחזור,  אמנם לא היה לי לשמחתי צורך לבדוק אותם במקרה חרום אבל זאת נראה כמו כתובת טובה ונכונה גם מבחינת שרות לקוחות וגם מבחינת הקשרים עם חברות ההשכרה .

דרך אגב לא קשור אבל למי שזה יכול להועיל לו, עד אמצע אפריל חייבים על פי חוק לשאת בתא המטען שרשראות שלג בחלק מהאזורים באיטליה ואם לא הייתי בודק ומגחה שאין ומבקש, אז לא הייתי מקבל את השרשראות האלה

 

עריכה אחרונה על ידי yb

 

×
×
  • תוכן חדש...