Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את האיביזה FR החדשה שלי !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7684 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן כן היום

צבע צהוב, 1.8T, סאנרוף ועוד

תמונות ממש בקרוב!

אוטו פשוט מדהים

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כמה עולה כלי טייס כזה?

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

עלה לי 130,000 אחרי התמקחות, אבל יש לי מכל מיקרה הנחות על מיסים ככה שיצא לי הרבה פחות בפועל.

תודה על הברכות, אני בדרך כלל לא לוחץ, כבר עברה לי ההתלהבות הזאתי מלחיצות.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

אוטו מצויין,תתחדש ותהנה ממנו.

למכירה : סט מזרקים דנסו בהספק 230CC במחיר שפויי , ניתן לפנות בה"פ.

פורסם

אחלה מכונית תתחדש:)

הדבר היחיד שמעצבן אותי אישית הוא שילוב הצבע הצהוב עם מראות הצד הכסופות של ה-FR אבל גם על זה אפשר להתגבר :)

פורסם

תמונות ממש בקרוב, אני מקווה מחר

אגב המראות בצבע כסוף כי זה הצבע של המגנזיום ! זה מדהים לדעתי

 

אם תוכלי לתת לי כמה טיפים לשימוש נכון בקלאץ' אני יודה לכם מאוד, אני מאוד מפחד משחיקת קלאץ' וכל הבלאגנים האלה. אני קצת מסתבך גם בשימוש קלאץ' שאני על רוורס

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

שימוש נכון לשמירת הקלאץ' הוא שימוש עדין. במיוחד בהתחלת נסיעה, המנע מזינוקים מהירים, הם גורמים לבלאי הכי גדול של הקלאץ'. כשאתה עומד במקום אל תשאר בראשון, עדיף להעביר לניוטרל ולשחרר את הקלאץ', כדי לשמור על המשאבת שמן. כמו-כן נסיעה ברוורס היא כמו בראשון, יכול להיות שצריך לתת טיפה יותר גז, אבל בסה"כ זה אותו דבר.

 

תתחדש, סע בזהירות ותהנה מהרכב.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

תתחדש על האוטו.

סע בזהירות גבר

דרך אגב כמה דלתות בדגם שלך, 3 או 5?

עריכה: מצטער על שתי הודעות פשוט עשיתי עצור ואחר כך שלח הודעה ועשה לי פעמיים.

I feel LEGACY

פורסם
תמונות ממש בקרוב, אני מקווה מחר

אגב המראות בצבע כסוף כי זה הצבע של המגנזיום ! זה מדהים לדעתי

 

אם תוכלי לתת לי כמה טיפים לשימוש נכון בקלאץ' אני יודה לכם מאוד, אני מאוד מפחד משחיקת קלאץ' וכל הבלאגנים האלה. אני קצת מסתבך גם בשימוש קלאץ' שאני על רוורס

ואם המראות היו בצבע האוטו היית מקבל גם מגנזיום צהוב?

 

הצבע של המראות לא קשור למגנזיום זה אחד המאפיינים של הדגם.

 

תתחדש וסע בזהירות :)


×
×
  • תוכן חדש...