Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיבלתי את האיביזה FR החדשה שלי !


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שהבנתי מעצב הרכב בחר בצבע כסוף למראות שיהיה כמו המגנזיום.

שנית האוטו הוא 5 דלתות, הרבה יותר נוח !

הבנתי שלאוטו כבר נעשתה הרצה במפעל, אבל בכל מיקרה אני לא לוחץ על הגז כי אני צריך להכיר את האוטו וזה יקח לי איזה חודש בשביל לשלוט עליו ברמה טובה.

ודבר אחרון, אני מקווה מאוד שמחר אני יוכל להעלות תמונות של האוטו.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עלה לי 130,000 אחרי התמקחות, אבל יש לי מכל מיקרה הנחות על מיסים ככה שיצא לי הרבה פחות בפועל.

תודה על הברכות, אני בדרך כלל לא לוחץ, כבר עברה לי ההתלהבות הזאתי מלחיצות.

אם ככה חבל שלא קנית 1.3, היית חוסך כמה גו'בות...

 

תתחדש!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אין דבר כזה "הרצה במפעל"! זו שטות שטיפש אמר לך!

 

מהכרות אישית עם המנוע- אם לא תעשה הרצה בדיוק כפי שכתוב בספר הרכב, המנוע שלך יתחיל לאכול שמן כמו מטורף! ראה, הוזהרת.

BMW Car Club Israel

Official BMW Club

פורסם

תתחדש גבר גבר , קנית אוטו מצויין מחברה מצויינת ,שים כמה תמונות

, ותתייחס אלייה בכבוד,ספרדיות-גרמניות אוהבות כבוד במיוחד אלה עם הטורבו.:-P.

ובסוף הנסיעה המתן מספר דקות לפני כיבוי המנוע .

מזל טוב!!!

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

א) אני רוצה להגיד לך תתחדש, ורק תשמור על עצמך (עזוב אותך מלסוע לאט:wink: )

 

ב) אם מישהו מוכן לפרט מה בדיוק אמורים לעשות בהרצה אני אשמח.

 

 

 

בברכה ובתודה, אור.

פורסם

וואלה תיתחדש גבר.......וכמובן מעדון VAG מחכה לך :)

ח'ברה תיזהרו בכבישים!!

 

מתגלגל לי בבורה 1600 לאט ובטוח.:? נמכרה ב21.8.12 :lol:

ניסן קשקאי 2010 רכב למישפוחה:wink:

פורסם
ובסוף הנסיעה המתן מספר דקות לפני כיבוי המנוע .

מספר דקות זה מוגזם לחלוטין. באימפרזה GT המליצו על 90 שניות, שהם דקה וחצי. בנוסף צריך לקחת בחשבון איך היתה הנסיעה לפני כיסוי המנוע. מי שביקר במנתק דקה לפני כיבוי המנוע, יצטרך להמתין דקה וחצי, או יותר אם הוא כרגע סיים נסיעה מטורפת של חצי שעה. מי שנסע רגוע בכמה דקות האחרונות לסיום הנסיעה, יוכל להמתין גם 30 שניות, חלק יגידו שלא יצטרך להמתין כלל.

 

לגבי ההמתנה מתחילת נסיעה, שיניע את הרכב, ישים חוגרה, ואת הפנל לרדיו, ויתחיל לנסוע. מומלץ, כמו בכל רכב, לא להגיע לטורים גבוהים שהמנוע קר, גם הטורבו והשימון שלו לא אוהבים את זה במיוחד.

 

לגבי ההרצה, ניסית להעיף מבט בחיפוש?

 

הנה דיון ישן של משתמש (20VT, איפה הוא באמת?) עם מנוע 1.8T גם כן (ליאון) שמדבר על הרצה וסיומה. וכאן יש שירשור נוסף. חיפוש יתן עוד תוצאות

 

גיא

פורסם
אני שמעתי שבהרצה כדאי להעלות טורים ללא פתיחת מצערת - ע"י הורדת הילוכים. האם יש אמת בדבר?

נו... אף אחד לא יודע את התשובה?


×
×
  • תוכן חדש...