Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

איך נכון להתייחס לדעתכם להחלפת מנוע??

  • וואלה מנוע חדש בא נתחיל לספור מאפס את הקילומטרז'....
  • אם החליפו אז כנראה שמשהו באוטו דפוק, אולי חוץ מהמנוע....

 

ובאופן ספציפי מדובר באימפראזה 2010 עם מערכת גז שהוחלף לה מנוע לפני 20000 ק"מ וכיום היא על 110000 ק"מ.

 

אשמח לשמוע את דעתכם וגם אילו שאלות יכולות לעזור לי לברר את מצב האוטו.

 

תודה.

פורסם
לפני 9 דקות, שמוליק.איתן כתב:

איך נכון להתייחס לדעתכם להחלפת מנוע??

חשדהו וחשדהו...

 

א. בטח לא נתחיל לספור מאפס את הק"מ, כי מנוע הוא חלק ממכלול של חלקים שלא הוחלפו,

ולכן הבלאי שלהם מצטבר ולא מתאפס עם החלפת המנוע.

 

ב. ברוב המוחלט של המקרים המנוע ה"חדש" משומש גם הוא, ולרוב גם אין מושג מה עבר עליו.

סוג של הימור/מזל, ודווקא העובדה שהוא עבר כבר אי אלו עשרות אלפי ק"מ, משחקת לטובתו.

 

ג. מאוד מאוד תלוי איך נעשתה העבודה. "ניתוח לב פתוח" של החלפת מנוע דורש מיומנות והשקעה

בעוד הרבה פרטים קטנים מסביב למנוע, כשמחברים אותו לרכב, ואם המוסך עיגל פינות

וחסך פה ושם בחלקים וחיפף בהתקנה, זה מתכון מעולה לקבלת נבלה עם שפע תקלות.

 

ד. החשדהו הכי גדול הוא של רכב שמוצע למכירה סמוך להחלפה של המנוע.

אם כבר השקיע למה מוכר?

 

אני אישית מעדיף שלא להכניס ראש בריא למיטה חולה, ופוסל על הסף רכב שהוחלף בו מנוע,

וגם רכב שעבר הסבה לגז, או עבר כל מיני שיפורים שלא ברורה איכותם והשפעתם על קצב הבלאי.

על אחת כמה וכמה כשמדובר ברכב פשוט אמין ובסיסי כמו אימפרזה שבקלות עוברת את ה-200K ק"מ עם המנוע המקורי,

ויש היצע לא קטן של רכבים פרטיים, שמורים ומטופלים, ללא עבר מפוקפק, גם אם עברו יותר ק"מ מהרכב המדובר.

פורסם

תודה רבה על התשובה המפורטת והמושקעת.

אני אנסה לבדוק לעומק עד כמה שאפשר לגבי המנוע, מי החליף ולמה?

 

לגבי מה שכתבת בסוף על זה שאימפרזה זה רכב אמין, במידה והרכב מטופל עד איזה קילומטראז הגיוני בעינך לקנות, גם 250K?

והאם הדבר נכון גם לגבי מאזדה 3 והונדה סיוויק?

 

תודה!

פורסם

הגיוני זה עניין של תקציב...

רכב עם 250K ק"מ במצב תקין יכול להתאים לתקציב זעום של אלפים בודדים.

גם 3 וסיוויק נחשבות אמינות מאוד.

בעבר היו לי 2 יפניות שהחזקתי עד גיל 20 , אחת עם 250K, השנייה עם 360K ק"מ

והן שירתו בנאמנות למרות הק"מ.

אחת נמכרה ב-4000₪, השנייה לפירוק ב-1500₪ יד אחרונה...

פורסם
לפני שעה, שמוליק.איתן כתב:

 

ובאופן ספציפי מדובר באימפראזה 2010 עם מערכת גז שהוחלף לה מנוע לפני 20000 ק"מ וכיום היא על 110000 ק"מ.

 

הספורט הלאומי בישראל שכמעט נפוץ כמו הכדורגל, זה גם לחפש מציאות בתחום הרכב. וכמו שאנחנו גרועים בכדורגל, אנחנו עוד יותר גרועים בלמצוא מציאות. 

מנסיון של המון שנים ועשרות רכבים שקניתי/מכרתי  ועזרתי לאחרים לקנות/למכור, אם מישהו מוכר רכב ישן בסכום נמוך, ב-95 אחוז זה כי הוא עושה בעיות/לא עובר טסט/ עוד שניה הולך לעשות בעיות. 

ה-5 אחוז הנותרים שהם רכבים טובים ומוכרים אותם לא מהסיבות שציינתי לעיל, אתה לא תיראה ביד 2 מ-2 סיבות:

1. הם נמכרים בהרבה מעל המחירון, יענו הם כבר לא "מציאות"

2. הם נמכרים לחבר/בן משפחה/ סוחר תוך כמה שעות מרגע שמוצאים למכירה.

 

אל תחפש מציאות. במיוחד לא ברכבים עם שלל סיפורי סבתא כמו הרכב שציינת

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...