Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדקים קטנים בדופן צמיג - מחייב החלפה?


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Tom_22,

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

צמיגים מייצור אוגוסט 2021, על הכביש 3 וקצת שנים. עברו 60 אלף.

לא עובדים קשה מדי - רוב הנסיעות הן רגועות ובכבישים בינעירוניים טובים. לחץ אוויר נבדק באופן שוטף.

 

החלו להופיע סדקים דקים על דופן הצמיגים (בעיקר קדמיים). אין בעיות אחיזה, והסוליה נראית בסדר.

 

האם זה מחייב החלפה?

 

20250203_114907.jpg

20250203_114848.jpg

20250203_114840.jpg

20250203_114927.jpg

פורסם

אני הייתי מחליף, אבל אני לא דוגמא, מחליף בהרבה פחות.

60 אלף, מכובד. נראה שיש הרבה סדקים, וסה לפני הקיץ הלוהט.

ואני מניח שהגומי כבר יבש, ופחות אוחז.

זו דעתי.

אם יכול להרשות לעצמך תחליף.

  • רעיון טוב! 2

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

הצמיגים עשו את שלהם.  60 אלף קילומטרים ויותר מ 3 שנים מכובד מאוד לצמיגים בכלל ולצמיגים קצת יותר ספורטיביים בפרט.

מקומם בפח, כבר עכשיו.

באופן כללי, צמיגי פירלי מתייבשים יחסית מהר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

עריכה , לא ראיתי את הכיתוב למעלה 
גם אני הייתי מחליף במצב כזה. 

 

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

תודה לכולם. 

 

יש המלצה על צמיגים 215/55 קוטר 17, עם אחיזה טובה, או אתר שאפשר לסמוך על ההמלצות והביקורות בו?

 

מדובר ביונדאי סונטה, ככה שאין לי צורך בצמיגים "ספורטיביים", אבל כן צריך צמיגים טובים ואוחזים.

 

  • פיתרון
פורסם

ושום מילה על כך שהצמיגים כרגע הם All Seasons שלא ממש מתאימים לאקלים בארץ רוב הזמן. גם אם הגיעו במקור.

 

אם אתה אכן מתכוון להחליף את הרכב בקרוב, אפשר לרכוש צמיגים יותר זולים שיספקו את הסחורה בינתיים ואת הקונה העתידי.

וגם אפשרויות אחרות באופן כללי (אם יש מלאי) כמו גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס, הנקוק K125, דנלופ מקס 060 ואולי אחרים.

אגב, ספציפית לגבי הקונטי פרימיום, יש במידה גם גרסאות 6 ו-7 כבר. לא יודע אם זמין בארץ.

רק לשים לב לקודי עומס ומהירות שגם מופיעים ברשיון באופן כללי.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 6 שעות, Tom_22 כתב:

ושום מילה על כך שהצמיגים כרגע הם All Seasons שלא ממש מתאימים לאקלים בארץ רוב הזמן. גם אם הגיעו במקור.

 

אם אתה אכן מתכוון להחליף את הרכב בקרוב, אפשר לרכוש צמיגים יותר זולים שיספקו את הסחורה בינתיים ואת הקונה העתידי.

וגם אפשרויות אחרות באופן כללי (אם יש מלאי) כמו גודייר אפישנטגריפ פרפורמנס, הנקוק K125, דנלופ מקס 060 ואולי אחרים.

אגב, ספציפית לגבי הקונטי פרימיום, יש במידה גם גרסאות 6 ו-7 כבר. לא יודע אם זמין בארץ.

רק לשים לב לקודי עומס ומהירות שגם מופיעים ברשיון באופן כללי.

 

הצמיגים הגיעו ככה עם הרכב, אולי זאת הסיבה לבלאי המהיר היחסית.

 

גם עברתי איתם טסט לפני כחודשיים. מניח שהסדקים לא הופיעו בין רגע.

 

לגבי צמיגים יותר זולים - ההנקוק זולים בכ-500 שקל (לרביעייה) ביחס למישלן וכדומה, אז לא נראה לי שארצה לחסוך, גם אם זה רק לכמה חודשים/שנה.

 

לפני 9 שעות, vladclar כתב:

 

אפשרי, השאלה אם במחיר הזה לא עדיף כבר לרכוש מישלן פריימסי 4+ או צמיגים של גודייר.

 

פורסם (נערך)

רצית קצת יותר ספורטיבי מאשר צמיגי נוחות/ עם אחיזה , לא?

וחוץ מזה, גם מישלין מתייבשים יחסית מהר.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar
  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני כשעה, gadik6 כתב:

אם במחיר הזה לא עדיף כבר לרכוש מישלן פריימסי 4+

לקונטיננטל אחיזה יותר טובה.

המישלין יותר שקט וקצת יותר רך.

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני שעה, gadik6 כתב:

לגבי צמיגים יותר זולים - ההנקוק זולים בכ-500 שקל

דגמי הצמיגים שציינתי ספציפית אינם מהווים פשרה. 

ישנם דגמים נוספים אפשריים שלא כתבתי את שמם שזולים יותר, ועדין נחשבים למומלצים/אפשרויות קבילות בגדול. 

 

אבל בשורה התחתונה, זו שאלה גם של מה זמין בפועל או ניתן להזמנה תוך זמן קצר. 

פורסם
לפני 9 שעות, gadik6 כתב:

גם עברתי איתם טסט לפני כחודשיים. מניח שהסדקים לא הופיעו בין רגע.

👎

מכון/בוחנים שאינם מבצעים את עבודתם נכונה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...