Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

לפני שבוע קניתי מייבש עם קונדנסטור aeg.

הפעלתי אותו כמה פעמים ותמיד הוא עבד מצויין.

היום שמתי לב שאחרי שהתוכנית הסתיימה יש כמה טיפות מים  בחלק התחתון של האטם שאוטם את הדלת.

זה מצב תקין?

היום הפעלתי את המייבש 4 פעמים ובכולם האטם היה יבש לחלוטין חוץ מהפעם האחרונה.

 

 

פורסם (נערך)

איזו צורת ניקוז יש אצלך, ישירות לצנרת?

אם כן, תוודא שהצינור במקום, ומנקז.

אם לא ישירות לניקוז, תיוודא שהמיכל לא מלא (אפילו שהפעלת מעט פעמים).

האם בתצוגה במסך, אין לך התראה על "מים"?

לא יודע איזה דגם רכשת, אבל אצלי, אני מנער מידי פעם משהו שנראה כמו מגירה של שכבות מתכת, שאוגרות טיפות מים.

היא ממוקמת בפתח שנפתח כלפי מטה, מתחת לדלת העגולה.

Screenshot_20241219_211906_Chrome.thumb.jpg.ad8b77a71e9fbf9c9c366d2ccec560ab.jpg

עריכה אחרונה על ידי pasat04

פורסם (נערך)

יש לי בדיוק את המיבש כמו בתמונה שלך.

אצלי המייבש מחובר עם צינור לניקוז, אין שם סתימות.

אתה מתכוון שאתה מנקה את הקונדנסטור?

השאלה אם גם אצלך לפעמים יש טיפות מים על הגומי שאוטם את הדלת?

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם (נערך)

הדלקתי אותו עוד פעם עכשיו, הפעם בגמר היבוש אין טיפות.

קראתי שהסיבה היחידה לטיפות האלה זה אטימה לא טובה או אטם קרוע, אבל אז יש  נזילה קבועה מתחתית הדלת, ולא כמה טיפות כמו אצלי,  שמתרחשת  בזמן פעולת המייבש. האוויר החם יוצא מהמייבש והופך למים.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
פורסם

מידי פעם, למרות שהמכונה מחוברת ישירות לניקוז, אני שולף את החלק שמסומן בתמונות, ומנער ממנו את המים במסתור הכביסה (אפשר גם באמבטיה)

 

20241219_233354.thumb.jpg.b90164da112e3c939dce16577b3c6558.jpg20241219_233416.thumb.jpg.02525fae9c8ecb6dbc0e44c1f50f25c4.jpg

פורסם
בתאריך 19.12.2024 בשעה 22:51, pasat04 כתב:

לא, לא נתקלתי בטיפות.

או שלא שמתי לב.

תתקשר לשרות, יש לך אחריות.

רוצה לעדכן שהטיפות מים האלה מצטברות על האטם לא כול פעם. בערך כול הפעלה חמישית.

לא יודע מה משפיע על זה.

בשרות אמרו לי שזה תקין לחלוטין ונגרם בגלל הפרשי טמפ גבוהים בחורף בין טמפ הסביבה לטמפ בתוך המייבש.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...