Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החיים נמנעתי מרכישת רכב חדש אבל מתכוון עכשיו להתפנק בהחלטה הלא כלכלית הזו.

הבעיה הגדולה היא להחליט.

טוסון וספורטאז שהיו מועמדות טבעיות - אני מבין שמנועי ה1.6T והגיר הרובוטי לא ממש מציאה גדולה.

מאזדה 5 - הרכב הנוכחי שלנו, מודל 2014 ועלות הביטוח שלו ממש לא עושה חשק למודל חדש כזה.

 

אנחנו 5 נפשות, באופן מעשי 5 מבוגרים. הגדולים בני 19 והצעיר בן 13, גדול גוף. כשנוסעים בהרכב מלא (פעם בשבועיים שלושה) כולל הכלב ששוקל 8 ק״ג, צפוף במושב האחורי.

חשבתי על רכב שבעה מקומות, למרות שאני לא יודע אם השורה השלישית באמת תהיה שימושית.

 

בסוף התכנסתי ל3 אפשרויות:

1. אאוטלנדר - המינוסים הם שהוא נראה לי קצת צפוף וכדי להנות מאבזור שחשוב לי, צריך את הפרמיום פלוס ב222 אלף ש׳ או את הלקשרי פלוס ב236 אלף

2. קודיאק - נראה לי כמו בחירה טובה, רק מבאס שב220 אלף לא מקבלים כסא מתכוונן חשמלי. אנחנו 4 נהגים בבית, במידות שונות מאוד ונמאס לי להגביה ולהנמיך את הכסא בכל נהיגה, עם המנוף הידני...

3. קארוק - זולה יותר, 200 אלף לגרסה המאובזרת. מקסימום יצטופפו קצת פעם ב, כשנוסעים בהרכב מלא. השאלה שלי, אם צפוי לצאת בקרוב גרסה חדשה, כמו לשאר הדגמים של סקודה? יש טעם לחכות?

 

אני מניח שבפרוס השנה החדשה 2025 יעלו מסי הרכבים ולכן הייתי רוצה לרכוש עכשיו.

 

תודה למי ששרד את החפירה.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם

בדוק את הטורס החדש

גיר פלנטרי, מנוע 160 כ״ס (בהשוואה ל 150 של חלק מהמתחרים באותו המחיר) 

תוכל לקרוא כאן:

 

 

image.thumb.png.ea171821b68e04af830760f3c3f6c311.png

  • אהבתי 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אבזור לפי משרד התחבורה שווה ל...***.

השאלה היא מה התמורה לכסף.

 

ולחלק מקהל היעד - גיר פלנטרי מול כפול מצמדים .

 

  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מה עם רקסטון 2X4 ? עולה 215.0 אש"ח.

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני שעה, zaf כתב:

כפול מצמדים

חשבתי שכפול המצמדים של vag כבר מספיק בוגר ולא בעייתי.

 

לפני 56 דקות, discoTD5 כתב:

1. לפי הקטלוג גם הוא לא כולל כסאות חשמליים

2. אין לי נסיון עם מנועי דיזל והאחזקה שלהם. אנחנו עושים כ15 אלף קמ בשנה. האם זה מצדיק מנוע כזה?

3. סביר שאשתי תירתע מהרכב הזה בגלל המראה הגדול שלו. היא הנהגת העיקרית. אני מתנייד ברכבת במהלך השבוע.

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני כשעה, פינדר כתב:

לפי הקטלוג גם הוא לא כולל כסאות חשמליים

1. אכן ללא כסאות חשמל, כמו הקודיאק החדש. ☹️

2. שום הבדל משמעותי מול כל מנוע מודרני אחר. אין היום הצדקה או לא, אתה לא משלם יותר בגלל שזה דיזל. המחיר זהה, ובתמורה אתה מקבל מנוע בריון אמיתי. 

3. תראה לה אופציות, לרבות ביקור באולמות תצוגה ונסיעת מבחן בדגמים השונים. 

  • אהבתי 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 19 שעות, פינדר כתב:

 

2. קודיאק - נראה לי כמו בחירה טובה, רק מבאס שב220 אלף לא מקבלים כסא מתכוונן חשמלי. אנחנו 4 נהגים בבית, במידות שונות מאוד ונמאס לי להגביה ולהנמיך את הכסא בכל נהיגה, עם המנוף הידני...

 

 

נראה לי עניין לא דרמטי בתמונה הגדולה

פורסם
לפני 20 שעות, פינדר כתב:

כל החיים נמנעתי מרכישת רכב חדש אבל מתכוון עכשיו להתפנק בהחלטה הלא כלכלית הזו.

הבעיה הגדולה היא להחליט.

תהנה! שיהיה בכיף. 

 

לפני 20 שעות, פינדר כתב:

בסוף התכנסתי ל3 אפשרויות:

1. אאוטלנדר - המינוסים הם שהוא נראה לי קצת צפוף וכדי להנות מאבזור שחשוב לי, צריך את הפרמיום פלוס ב222 אלף ש׳ או את הלקשרי פלוס ב236 אלף

2. קודיאק - נראה לי כמו בחירה טובה, רק מבאס שב220 אלף לא מקבלים כסא מתכוונן חשמלי. אנחנו 4 נהגים בבית, במידות שונות מאוד ונמאס לי להגביה ולהנמיך את הכסא בכל נהיגה, עם המנוף הידני...

3. קארוק - זולה יותר, 200 אלף לגרסה המאובזרת. מקסימום יצטופפו קצת פעם ב, כשנוסעים בהרכב מלא. השאלה שלי, אם צפוי לצאת בקרוב גרסה חדשה, כמו לשאר הדגמים של סקודה? יש טעם לחכות?

 

אם התכנסת לשלושה דגמים, ושניים מהם זה סקודה, 

היית בודק את האטקה של סיאט? לפחות יישאר קצת עודף, זה עדיין אוטו חדש, מרווח. ממה שבדקתי אין מושבים עם זכרונות.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 3 שעות, razi_pazi כתב:

 

נראה לי עניין לא דרמטי בתמונה הגדולה

שום דבר לא דרמטי.

סתם מבאס לשלם 220 אלף ולא להמשיך לפמפם את ההגבהה הידנית.

 

לפני שעתיים, saar5555 כתב:

היית בודק את האטקה של סיאט

חשבתי על זה. נראה לי שהיא פחות מרווחת.

אנסה להגיע לאולם תצוגה ולהתרשם.

  • אהבתי 1

איש חולם אני

וכך היה תמיד

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...