Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני נהנה כבר 8 שנים ממיטו 155 ידנית נפלאה שנתנה לי כלכך הרבה כיף ושקט נפשי.

הגעתי לשלב שבו בא לי לעלות טיפה בשנתון, להרוויח קצת איבזור ולהתקדם.

 

לא חשוב לי שהרכב יהיה ספורטיבי בהכרח. אני נוסע רגוע אבל אוהב את הנהיגה בידני ונהנה מרכב עם אופי טוב. 150-180 כ"ס בסטוק אמור להספיק.

התקציב שלי באיזור ה 70-85 אלף ש"ח וקיוויתי למצוא רכב מהשנים 2019 והילך.

הסיוויק 1.5 הידנית ששווקה לפני כמה שנים מאוד מאוד מעניינת אותי אבל לא אופטימי לגבי מציאה כזו בשוק הנוכחי.

נתקלתי בכמה סיאטים, איביזות 1.5 ולאונים, לא יודע אם בשנתונים האלה קיימים רכבים ידניים ואני לא כלכך מתמצא בדגמים היום.

ה208 הידנית טיפה דומה למיטו מדי באופי, וה308 מהווה קפיצת מדרגה לרכבים ספורטיביים שאני לא רוצה להגיע אליהם עדיין.

 

בקיצור - יש תקווה לבחור כמוני? האם אין מנוס וללכת על אוטומטית?

פורסם

לא בתקציב שלו. כתב 70-85

 

 

לפני 4 שעות, omrydegani כתב:

שלום לכולם.

 

אני נהנה כבר 8 שנים ממיטו 155 ידנית נפלאה שנתנה לי כלכך הרבה כיף ושקט נפשי.

הגעתי לשלב שבו בא לי לעלות טיפה בשנתון, להרוויח קצת איבזור ולהתקדם.

 

לא חשוב לי שהרכב יהיה ספורטיבי בהכרח. אני נוסע רגוע אבל אוהב את הנהיגה בידני ונהנה מרכב עם אופי טוב. 150-180 כ"ס בסטוק אמור להספיק.

התקציב שלי באיזור ה 70-85 אלף ש"ח וקיוויתי למצוא רכב מהשנים 2019 והילך.

הסיוויק 1.5 הידנית ששווקה לפני כמה שנים מאוד מאוד מעניינת אותי אבל לא אופטימי לגבי מציאה כזו בשוק הנוכחי.

נתקלתי בכמה סיאטים, איביזות 1.5 ולאונים, לא יודע אם בשנתונים האלה קיימים רכבים ידניים ואני לא כלכך מתמצא בדגמים היום.

ה208 הידנית טיפה דומה למיטו מדי באופי, וה308 מהווה קפיצת מדרגה לרכבים ספורטיביים שאני לא רוצה להגיע אליהם עדיין.

 

בקיצור - יש תקווה לבחור כמוני? האם אין מנוס וללכת על אוטומטית?

 

הייתי במצבך לפני שנה. עם יותר אילוצים כי הייתי צריך רכב משפחתי ורציתי גם רכב עם מערכות ביטיחות אקטיביות ולא ג'יפון.

הייתי מוכן להתפשר על ביצועים. אבל לא על ידני.

 

מה שפחות או יותר השאיר לי את הסיוויק 1.5 ידנית (אחרי שהבנתי שה 1.0 לא אמינה. וכמובן חלשה בהרבה).

 

מצאתי אחת ואני מאוד מרוצה. 2020 שעלתה לי לפני שנה 93,000.

ממה שהבנתי ב 2020 ידני היתה הזמנה מיוחדת בלבד. ב 2019 יובאה סדיר יותר.

אין הרבה כאלו. אבל אם יש לך זמן שווה לנסות כי קיימות.

 

ותזהר מכל מיני משופרות, אלא אם זה מעניין אותך. לפחות במקרה אחד נתקלתי באחד ששיפר וכנראה לא היה כן לגבי השיפורים והתנהלותו.

 

חלופות אחרות ששקלתי ואולי יעניינו אותך:

יונדאי i30 ידנית דיזל. אבל לא התקדמתי עם זה שם. לדעתי אין שם מערכות בטיחות אקטיבית, אבל לא סגור על זה.

 

היו קשקאי ידניות פה ושם. אבל לא רציתי גיפון.

 

מה שכן עניין אותי וכנראה הייתי קונה בלי פשרה גדולה זה אוקטביות ידניות של מורים לנהיגה. ראיתי כמה בלוחות ושוחחתי עם מוכרים. הם מכרו דיזל. את הגרסה החזקה יותר של 150 כ"ס.

לדעתי יש גם בנזין ידניות של מורים לנהיגה. ראיתי אחת כחולה יפה פעם אחת בכביש.

אולי פה ושם הגיעו ידניות לרוכשים פרטיים. לא יודע.

 

אני מעדיף את הסיוויק שקניתי אבל הייתי שמח גם לאוקטביה (לא פשרה כמו האחרות שציינתי)

 

אבל לך יש גם חלופות קטנות יותר שלא שקלתי. איביזה ולאון 3 דלתות. 

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, razi_pazi כתב:

ממה שהבנתי ב 2020 ידני היתה הזמנה מיוחדת בלבד. ב 2019 יובאה סדיר יותר.

קניתי אחת במאי 2020 וקיבלתי אותה בינואר 2021 בגלל הבלאגן סביב קרנבל הקוביד.

זו לא היתה הזמנה מיוחדת אלא חלק מההזמנות המתוכננות של היבואן אבל המספרים היו קטנים והיית צריך להתעניין באופן אקטיבי כדי שיספרו לך שזה קיים כי היבואן הוריד את זה מהפרסומים שלו באתר ובסוכנויות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...