Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 12 שעות, davemustaine87 כתב:

 

סתם שאלה, 

כשאתה פונים למוסך בשביל לעשות טיפול,אתם אומרים לו תעשה לי טיפול X קילומטרים? אתם לא באים ומפרטים לו מה אתם רוצים בטיפול? 

 

לפני כול טיפול שאני בא למוסך, אני אומר לו "אני רוצה שתחליף לי שמן, פילטר X מקורי ופילטר Y לא מקורי. כמה זה יעלה לי? אחרי שהוא אומר לי את המחיר, אני אומר לו שעל הדרך תעשה בדיקה כללית ואם יש משהו שניראה לך צריך להחליף, שזה לא מנורה, תתקשר אליי

 

אין מצב שמוסך שם חלף שלא סיכמתי איתו על זה, או מחליף לי משהו מבלי שאישרתי לו. 

 

אני לא יודע איזה רכב אקנה, אבל אם לא אטפל בו ביבואן ללא ספק אבדוק את המפרט טיפול שצריך להתבצע ולא אסתמך על משהו כללי של המוסך.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בתאריך 29.8.2024 בשעה 23:04, yulianx כתב:

אני לא יודע איזה רכב אקנה, אבל אם לא אטפל בו ביבואן ללא ספק אבדוק את המפרט טיפול שצריך להתבצע ולא אסתמך על משהו כללי של המוסך.

אבל אתה זה לא הישראלי הממוצע שלא מבין במכוניות ולכן אנשים רגילים בולעים את הגלולה המרה של המחיר והולכים כצאן לטבח במוסכי היבואן. 

מוסך יבואן לעולם לא יאמר לך לא להחליף אם היצרן קבע שיש להחליף, או יציע פתרונות יצירתיים כמו החלפת שסתום במקום החלפת מדחס מלאה... כי כך כתוב בהוראות היצרן.

בגלל זה טוב שיש מוסכים מתמחים, הבעיה שהם לא קיימים לרוב היצרנים.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

אבל אתה זה לא הישראלי הממוצע שלא מבין במכוניות ולכן אנשים רגילים בולעים את הגלולה המרה של המחיר והולכים כצאן לטבח במוסכי היבואן. 

מוסך יבואן לעולם לא יאמר לך לא להחליף אם היצרן קבע שיש להחליף, או יציע פתרונות יצירתיים כמו החלפת שסתום במקום החלפת מדחס מלאה... כי כך כתוב בהוראות היצרן.

בגלל זה טוב שיש מוסכים מתמחים, הבעיה שהם לא קיימים לרוב היצרנים.

דווקא אצלי בסיטרואן הגדילו ראש, היה צריך להחליף פלאגים לפי המפרט. אבל הנציג אמר שכרגע אין עוד צורך ואכן לא הוחלפו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)
בתאריך 26.8.2024 בשעה 22:31, daniel204 כתב:

נורת abs, נורת esp ונורת ביטול esp נדלקות יחד, נכבות לאחר הנעה מחדש, סורק תקלות לא מזהה תקלה. 

החלפת רפידות וצלחות (שגם ככה היה צריך להחליף) לא פתרה את הבעיה, המכונאי לא זיהה בעיה. 

מפורומים בחול נראה שזה ליכלוך/קורוזיה על הabs או משהו כזה, עדיין לא נמצא פתרון לבעיה.תקלה דומה שמצאתי ברשת

אגב, יש עוד פרסומים מקומיים בפייסבוק ובגוגל על אותה בעיה באטראז ובספייס רק שלא חזרו לעדכן בפתרון.

 

מקפיץ, כי זה יכול לעזור לאחרים. 

אמלק - נורות באיכות גרועה גורמות לתופעה הזו.

 

יש לנו ספייסטאר 2014, חדשה מהחברה אצלנו.  ללא ספק הרכב האמין ביותר שהחזקתי אי פעם.

 

לאחרונה התקלה המצוינת התחילה להופיע אצלי ומייד נזכרתי שקראתי את זה פה בעבר. לאחר כמה ימי נהיגה שמתי לב שזה קורה רק כשאני עם אורות דולקים. יצאתי לנסיעה ארוכה באור יום ללא אורות דולקים כדי אכן לבודד את הבעיה. לאחר 20 ק"מ הדלקתי אורות - התקלה קפצה. כיביתי אורות ומייד נעלמה התקלה. ואז נזכרתי... ממש בסמוך לזמן שהתופעה החלה לקרות הרכב עבר טסט. במכון הטסטים החליפו 2 נורות חניה + נורה אחורית. 

קפצתי לחנות חלפים, החלפתי שוב כל מה שהם החליפו. הנורות שהותקנו בטסט היו נכונות מבחינת מתח, עוצמה ומספר מגעים אבל משהו בהן כנראה היה דפוק.

 

מאז התקלה לא חוזרת.

עריכה אחרונה על ידי RBRB
  • מעניין 3

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...