Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצבר הלך(?) אחרי שנה וחצי. יכול להיות?


עדי-אל

פוסטים מומלצים

אתמול בערב הרכב לא הניע אז הנעתי אותו עם בוסטר, נסעתי איתו חצי שעה בערך בתוך העיר אבל בבוקר שוב פעם.

כשהתקינו אותו בדקתי את המצבר והוא לפי התקן.

עוד שאלה שמעניינת אותי אפילו יותר היא שמזמנים חברת גרירה הם שולחים רכב בא מחלץ ועושה בדיקה. 

הוא רואה שהמצבר מרוקן ומציע להחליף. אולי הבעיה היא שהמצבר לא מקבל טעינה. לפי מה הוא מחליט מה הבעיה?

עוד משהו.

אתמול בלילה נכנסתי לרכב כדי לסדר משהו במצלמה וכדי להפעיל אותה פתחתי את הסוויץ למשך 2 דקות מקסימום אחר כך רציתי להניע את הרכב ולפני שנכבה נתן לי הודעה "אקנומי מוד" ולא הניע שוב (רק עם בוסטר)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תבדוק שהאלטרנטור שלך טוען כמו שצריך.  סביר להניח שהוא על ערש דווי. 

  • רעיון טוב! 1

Subaru BRZ 2.4 6MT | Toyota Avensis 2.0 AT | Citroen C4 SX 1.6 AT 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, עדי-אל כתב:

הוא רואה שהמצבר מרוקן ומציע להחליף. אולי הבעיה היא שהמצבר לא מקבל טעינה. לפי מה הוא מחליט מה הבעיה?

ממה שאני מכיר נותני השירות שמגיעים עד אליך להחלפת מצבר בדר״כ גם בודקים טעינה כדי לוודא שהבעיה לא מהאלטרנטור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, עדי-אל כתב:

אתמול בערב הרכב לא הניע אז הנעתי אותו עם בוסטר, נסעתי איתו חצי שעה בערך בתוך העיר אבל בבוקר שוב פעם.

כשהתקינו אותו בדקתי את המצבר והוא לפי התקן.

עוד שאלה שמעניינת אותי אפילו יותר היא שמזמנים חברת גרירה הם שולחים רכב בא מחלץ ועושה בדיקה. 

הוא רואה שהמצבר מרוקן ומציע להחליף. אולי הבעיה היא שהמצבר לא מקבל טעינה. לפי מה הוא מחליט מה הבעיה?

עוד משהו.

אתמול בלילה נכנסתי לרכב כדי לסדר משהו במצלמה וכדי להפעיל אותה פתחתי את הסוויץ למשך 2 דקות מקסימום אחר כך רציתי להניע את הרכב ולפני שנכבה נתן לי הודעה "אקנומי מוד" ולא הניע שוב (רק עם בוסטר)

 

האם מדובר על רכב עם מערכת START-STOP ?

האם מנורת אזהרה בצורת מצבר דולקת לאחר התנעת הרכב ? אם לא תחליף מצבר.

מצברים מומלצים תוצרת בוש/וורטא.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרת לסדר את המצלמה ?

קח בחשבון שמצלמות מסויימות, בטח אלו שנותנות אינדיקציה כל הזמן גם כשהרכב מכובה לוקחות מתח מהמצבר ומקצרות את אורך החיים שלו.

נתקלנו בזה פה בפורום לא מעט פעמים. תנסה לבדוק בלי המצלמה מחוברת ולראות את המצבר ממשיך לפרוק, אם כן גם יכול להיות שיש לך זליגה לאיזה צרכן באוטו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הזמנתי חברת גרירה

הוא בדק את המצבר היה 10.7

הניע וכו' בדק טעינה היה 14.2 בערך 

הוא אומר חד משמעי מצבר. שאל אותי אם אני רוצה להחליף ביקשתי להראות את המצבר ראיתי כתוב EFB s&s לפי השיעורי בית שעשיתי זאת לא תקין.

אוטו דיפו לא עובדים היום 

אפשר לנהוג למרחק ארוך בלי מצבר תקין? (מפחד להיתקע בכביש 6)

או המלצה אחרת?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להזמין שירות ממקום אחר, שיבואו ויתקינו לך. 

אני חושב שמקס מצברים עושים את זה, אבל לאחרונה היה פה גם שרשור שלילי עליהם. 

בכל אופן, חפש שירות כזה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שיש לך זליגה כפי שצויין מעלה,והבעיה לא במצבר.

אם זה המצב, זה יקרה גם עם מצבר חדש,לפי המדידה של הטכנאי הטעינה שלך תקינה.

 

כל עוד הטעינה תקינה והרכב מניע אין בעיה לנהוג. 

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, עדי-אל כתב:

הוא אומר חד משמעי מצבר. שאל אותי אם אני רוצה להחליף ביקשתי להראות את המצבר ראיתי כתוב EFB s&s לפי השיעורי בית שעשיתי זאת לא תקין.

אוטו דיפו לא עובדים היום 

אפשר לנהוג למרחק ארוך בלי מצבר תקין? (מפחד להיתקע בכביש 6) - אפשרי.

 

האם ברכבך קיימת מערכת START-STOP ?

במידה והמצבר המקורי היה מסוג EFB אתה חייב לרכוש מצבר EFB. 

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 25 דקות, עדי-אל כתב:

איזה זליגה חוץ מאור יכול להיות 

ואיך בודקים את זה?

זליגת זרם כשהרכב נעול,

 

בדכ נובעת מהתקנה של מערכות לא מקוריות כגון מצלמות,מע' סטריאו,אזעקה,מע' איתור, ועוד.

 

צריך לכל הפחות רב מודד בשביל למדוד כמה זרם הרכב צורך כאשר הוא כבוי ונעול, ועל סמך זה להבין. ( יש לכך מספיק סרטונים ביוטיוב).

עריכה אחרונה על ידי Gauss
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, עדי-אל כתב:

אני לא זוכר מה היה המקורי אבל לפי מה שבדקתי ברכב הזה (פיקאסו 16) היה agm

 

אם המצבר המקורי היה מסוג AGM מומלץ להתקין מצבר AGM ולא מצבר EFB או סטנדרטי.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, עדי-אל כתב:

איזה זליגה חוץ מאור יכול להיות 

ואיך בודקים את זה?

יתכן והמצלמה צורכת זרם גם אחרי כיבוי הרכב, ומרוקנת את המצבר.

נתק אותה ובדוק שוב.

  • רעיון טוב! 1

מסי זה לא רק כדורגל,אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...