Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מקוריים?

אחרי בדיקה נוספת היום - מדובר בהתקנה מקומית עם מתגים גם אצל הנהג אך בלי אפשרות נעילה של החלונות.

 

- אין מצב שזו אופציה שהוזמנה במיוחד בשביל החברה שלנו, מכיון שמנהל הכספים לא הסכים להתקנה מקומית בעבר, ומתעקש על כל שקל.

 

- יש מצב שזה חלק מהדיל של חברת הליסינג (אמפא-ליס במקרה שלונו) עם יבואן טויוטה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוקיי.

 

אז מה כן טוב? :-D

שאני אדע מה לקנות בתור הרכב הבא שלי....

 

נ.ב. יש רכבים שגם את הפעולה של להגיע מנקודה לנקודה לא עושים...למעשה רוב לקוחות הליסינג מעוניינים בהגעה מנקודה לנקודה ופחות מעניין אותם מה שמעניין אותנו, חובבי הרכב, צריך לדעת לקבל זאת גם.

הכי טוב?

זה לקנות סוס ועגלה.

ככה אתה יודע בדיוק כמה כוח סוס יש לך (1) :)

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
אחרי בדיקה נוספת היום - מדובר בהתקנה מקומית עם מתגים גם אצל הנהג אך בלי אפשרות נעילה של החלונות.

 

- אין מצב שזו אופציה שהוזמנה במיוחד בשביל החברה שלנו, מכיון שמנהל הכספים לא הסכים להתקנה מקומית בעבר, ומתעקש על כל שקל.

 

- יש מצב שזה חלק מהדיל של חברת הליסינג (אמפא-ליס במקרה שלונו) עם יבואן טויוטה.

אם אין אפשרות של נעילת החלנות (למשל שהילדים מאחורה לא יפתחו) אז כנראה שההתקנה לא נעשתה ע"י היבואן, אלא ע"י מתקין של חברת ההשכרה.

עדיין מגיעות קורולות עם חלונות ידניים מאחורה.

צירפתי תמונה של הקטנסולה שניתן לשים כדי להתקין רדיו דיסק.

אייל, המנועלות שמצאת בתא הכפפות, בדרך כלל נהוג להשאיר אותם ללקוח.

תמונה003.jpg

פורסם

חבל לוותר על המערכת המקורית של הקורולה.

היא באיכות טובה מאד,ואין צורך להיסחב עם הפאנל הביתה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...