Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתמול הגיע אלינו לחברה משלוח ראשון של דגמי 2006, עובדה שנתנה לי אפשרות לבחון את השנויים ברכב בשנת הדגם החדשה:

 

1. הרכב מגיע מיפן גם בגירסת הסאן.

אתה מוכן להסביר את ההבדל בין גרסת סאן לבין הגרסאות האחרות? (לא רק ל-2006 אלא לשנים מוקדמות יותר - 1998 והלאה).

תודה רבה.

פורסם
אתה מוכן להסביר את ההבדל בין גרסת סאן לבין הגרסאות האחרות? (לא רק ל-2006 אלא לשנים מוקדמות יותר - 1998 והלאה).

תודה רבה.

זה חשוב.

פורסם
אתה מוכן להסביר את ההבדל בין גרסת סאן לבין הגרסאות האחרות? (לא רק ל-2006 אלא לשנים מוקדמות יותר - 1998 והלאה).

תודה רבה.

.

החל מ-2003 ההבדלים בין רמת גימור סאן ל-GLI

 

בקרת אקלים.

שתי כריות אוויר נוספות ( בשנים 2003/4 )

שני חלונות חשמל מאחור.

קונסולה מרכזית בצבע כסוף.

יכולת שליטה על מערכת הסטריאו מההגה

סטריאו מקורי ( משנת 2005 ואילך רק ב- GLi )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדכון :

 

היום הוחלפה הקורולה 2002 בקורולה 2006 דנדשה. (ליסינג)

 

מסתבר שמה שZVIT אמר לגבי המערכת המובנית אינו מדוייק, כי קיימת מערכת רדיו דיסק (רגיל) מקורית, מובנית.

בנוסף יש 4 כריות אוויר, ו4 חלונות חשמל כאשר השניים האחוריים בהתקנה מקומית (קל לראות).

 

מ13 הק"מ הראשונים שנצברו בספידומטר (בפקקים כמובן), אני יכול לומר שההגה הרבה יותר קל מהקורולה הקודמת, הכסאות והמרחב טובים לאין שיעור, והשמשה הקדמית בזווית חדה מדי לטעמי.

 

עכשיו נותר לשבור את הראש איך שותלים בקונסולה מרכזית טרפזית, רדיו דיסק MP3 של פיוניר....

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רוב הסיכויים שהדיסק המקורי הותקן בארץ (כן, עושים פה דברים כאלה ועדיין מגיעות קורולות עם חלונות ידניים מאחורה וללא רדיו בכלל).

 

ניתק להתקין כל רדיודיסק במידה סטנדרטית, רק צריך בשביל זה להוציא את המקורי ולהתקין תושבת מיוחדת מפלסטיק. את התושבת תוכל לרכוש ממתקין מורשה של טויוטה ("גיל-קאר").

פורסם
עדכון :

 

היום הוחלפה הקורולה 2002 בקורולה 2006 דנדשה. (ליסינג)

 

מסתבר שמה שZVIT אמר לגבי המערכת המובנית אינו מדוייק, כי קיימת מערכת רדיו דיסק (רגיל) מקורית, מובנית.

בנוסף יש 4 כריות אוויר, ו4 חלונות חשמל כאשר השניים האחוריים בהתקנה מקומית (קל לראות).

 

מ13 הק"מ הראשונים שנצברו בספידומטר (בפקקים כמובן), אני יכול לומר שההגה הרבה יותר קל מהקורולה הקודמת, הכסאות והמרחב טובים לאין שיעור, והשמשה הקדמית בזווית חדה מדי לטעמי.

 

עכשיו נותר לשבור את הראש איך שותלים בקונסולה מרכזית טרפזית, רדיו דיסק MP3 של פיוניר....

מאז כבר החכמתי, והסתבר שאם מבקשים יפה, מקבלים הנחה של 3000 ש"ח(!) אם מוותרים על המערכת המקורית.

 

אני אבדוק מחר אם ניתן לקבל בנפרד את המדף שסוגר את עודף המקום שנוצר עם התקנת מערכת סטנדרטית במקום המקורית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ה"זבל" מבית יונדאי עושה בדיוק מה שעושה הקורולה-מגיעה מנקודה לנקודה,ותו לא.

טויוטה זה טוב ויונדאי זה זבל-עד מתי תפסיקו להכליל מותגים שלמים,שלא לדבר על ארצות מוצא?

 

 

 

אבל מה לעשות שזה באמת ככה?

טויוטה זה רכב אמין שנוסע מנקודה לנקודה

יונדאי הוא אותו רכב שנוסע מנקודה לנקודה אבל אחת משתי הנקודות היא מוסך...

 

 

 

 

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שיפור נוסף במשלוח שהגיע היום - מעתה יש בגירסת הסאן ארבעה(!) חלונות חשמליים

 

(כן, גם מאחור )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ועוד שאלה, לפי מה שיצא לי להביט עכשיו גם בגרסאות ה-SUN יש תאורת אופטיטרון בשעונים (לבן בוהק כמו ב-GLi, במקום ירוק מגעיל בגרסאות ה-SUN עד עכשיו). האם ראיתי נכון?

פורסם
אבל מה לעשות שזה באמת ככה?

טויוטה זה רכב אמין שנוסע מנקודה לנקודה

יונדאי הוא אותו רכב שנוסע מנקודה לנקודה אבל אחת משתי הנקודות היא מוסך...

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

טויוטה זה לא רכב, זה יצרן. ולא כל הרכבים שלו הם שיא האמינות, דוגמא טובה לכך תהיה הקורולות הטורקיות הראשונות שהגיעו לארץ ב2003.

 

יונדאי היא חברה גם כן, (אני מניח שאתה יודע את זה, פשוט הכללות כל כך גסות די מיותרות) והמוצרים שלה אמינות למדי. דוגמא טובה תהייה הגטס.

 

אני מסכים שטויטה מייצרת רכבים עדיפים מיונדאי ברוב המקרים (וגם יקרים יותר, בכל המקרים). אבל מזה להגיד שכל היונדאי מבקרות במוסך יש עוד מרחק.

 

גיא

פורסם

איזה הגזמה , הפכו פה את הקורולה לאוטו זבל , זה ממש לא ...

הוא ממש לא נופל ברמה שלו מאף רכב אחר ואפילו עולה על כמה ... אני מדבר על מכוניות כמו מאזדה 3 פיג'ו 307 רנו מגאן ודומותיהן ...

נכון אז הוא טיפה פחות נוח מהצרפתיות וטיפה פחות אוחז ומשנה כיוון כמו מאזדה 3 אבל אל תשכחו שזה רכב משפחתי ותו לא ...

עם כמה יתרונות מצויינים כמו מנוע וגיר מעולים , מרווח פנימי מעולה , איכות חומרים והרכבה מהרמה העליונה , אמינות ועד ועוד ... לא קשה למצוא יתרונות ברכב הזה כרכב משפחתי .

ונכון זה בעיקר אוטו מנקודה לנקודה ולא הרבה יותר ... אף אחד לא קונה קורולה כדי לקיים תחרויות דריפט ביוקוהמה .

ים long time no

פורסם
שיפור נוסף במשלוח שהגיע היום - מעתה יש בגירסת הסאן ארבעה(!) חלונות חשמליים

 

(כן, גם מאחור )

מקוריים?

 

אצלנו הם התקנה מקומית, אפילו שכחו את המנואלות המקוריות זרוקות בתא כפפות... :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...