Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיטרואן BX GTi בנס הרים


EliC25

פוסטים מומלצים

ממש אחלה. לא יודע אם הטיית הראש בזמן פנייה גורמת לזווית של המצלמה להראות כאילו יש רכינה משמעותית, אבל בחלק מהפניות אכן הג'ירוסקופ הראה רכינה, אבל אפס נדנוד ( כן הטייה מסויימת אחידה ו 'חלקה' לאורך כל הפנייה).

גם קשה לראות משהו מלוח המחוונים, היתה שם נורה אדומה שנדלקת מידי פעם. זה קשור לסלד גבוה ?

  • אהבתי 1

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 דקות, ST12345 כתב:

ממש אחלה. לא יודע אם הטיית הראש בזמן פנייה גורמת לזווית של המצלמה להראות כאילו יש רכינה משמעותית, אבל בחלק מהפניות אכן הג'ירוסקופ הראה רכינה, אבל אפס נדנוד ( כן הטייה מסויימת אחידה ו 'חלקה' לאורך כל הפנייה).

גם קשה לראות משהו מלוח המחוונים, היתה שם נורה אדומה שנדלקת מידי פעם. זה קשור לסלד גבוה ?

כנראה הטייה של הגוף עצמו

מעניין לראות את הרכב מבחוץ בתנאים כאלו.

לגבי הנורות, נדלקות נורת STOP, לחץ שמן ומפלס נוזל קירור, כולן התראות שווא, אני חושד בצמה שקרובה לרדיאטור ומתחככת במשהו. לא נכנסתי לזה לעומק 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שהמערכת ההידראולית ב bx משאירה את הרכב מאוזן לחלוטין גם בסיבובים? איפה שהוא קראתי בעבר שהמערכת הזו נקראת הידרואקטיב 3, והיא נכנסה רק בסוף ימיה של הקסנטיה, ותחילת ימי ה c5.

בדגמים המוקדמים יותר המערכת אמנם דאגה להצמיד את כל ארבעת הגלגלים לכביש, אך לא להשאיר את הרכב מאוזן.

אתה יכול למשל לראות איך סיטרואן דה שבו עושה סיבוב... רכינה של 30 ס”מ ו 4 גלגלים על הרצפה.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, EliC25 כתב:

כנראה הטייה של הגוף עצמו

מעניין לראות את הרכב מבחוץ בתנאים כאלו.

לגבי הנורות, נדלקות נורת STOP, לחץ שמן ומפלס נוזל קירור, כולן התראות שווא, אני חושד בצמה שקרובה לרדיאטור ומתחככת במשהו. לא נכנסתי לזה לעומק 

לגבי הנוזל קרור החיישן נידלק כשחסר טיפה וכניראה בסיבובים ותנודות המיפלס מתנדנד-תמלא עוד טיפה והנורה לא תדלק

(ככה זה בגמפי שלי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, - XM - כתב:

אתה בטוח שהמערכת ההידראולית ב bx משאירה את הרכב מאוזן לחלוטין גם בסיבובים? איפה שהוא קראתי בעבר שהמערכת הזו נקראת הידרואקטיב 3, והיא נכנסה רק בסוף ימיה של הקסנטיה, ותחילת ימי ה c5.

בדגמים המוקדמים יותר המערכת אמנם דאגה להצמיד את כל ארבעת הגלגלים לכביש, אך לא להשאיר את הרכב מאוזן.

אתה יכול למשל לראות איך סיטרואן דה שבו עושה סיבוב... רכינה של 30 ס”מ ו 4 גלגלים על הרצפה.

לא כתבתי מאוזן לחלוטין, אלא באופן יחסי לרכב רך ובכלל לרכב שנכנס לפניות במהירות.

שוב, מעניין לראות את זה מהצד, לצערי (ולשמחתי - כי יש לי הזדמנות להיות הראשון) לא מצאתי שום סרטון שמציג את הbx, ובוודאי לא את הGTI, פונה במהירות. כן יש סרטונים על הקסנטיה.

לגבי הדה שבו, הדיאן ונגזרותיהן, מדובר במערכת מתלים שונה, הדבר הדומה היחיד לידיעתי הוא שימוש בLhm במערכת הבלימה. הבלמים יושבים מיד ביציאה מהגיר מה שמותיר פחות משקל בשולי הרכב, והבולמים הם בכלל לאורך הרכב ולא לגובהו, מה שמאפשר גמישות של המרכב בפניות וכך גם יציבות.

גם לדיאן עשיתי סרטון, אבל צריך להכין אחד חדש קצת יותר מושקע.

 

 

לפני 3 שעות, דובצע כתב:

לגבי הנוזל קרור החיישן נידלק כשחסר טיפה וכניראה בסיבובים ותנודות המיפלס מתנדנד-תמלא עוד טיפה והנורה לא תדלק

(ככה זה בגמפי שלי)

הוא עד למעלה אז אני לא משוכנע שזו הבעיה... יתכן גם שמדובר בלחץ שמן, אבל זה לא עושה שכל כי אמורה להיות מין בטנה כפולה באגן השמן שמונעת מכל השמן להזרק לצדדים בפניות.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אני זוכר נכון יש הבדל בין מערכת המתלים של ה-GTI לבין שאר הגרסאות TRS\RS וכו' .

ב-GTI הכניסו מוטות מייצבים והקשחת מתלים . 

זה מה שאני זוכר מפעם :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחלה סיקור ואחלה סרטון, כיף לראות רכב צרפתי מזדקן כזה שעדיין כוחו במותניו ונותן בראש בכבישים כאלה. 

לא אגיד מה חושב על נהג הטויוטה ועוד יותר על רוכבי האופניים שיוצרים סיטואציות כאלה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-BX GTI לא שווקה עם מנוע 1.9?

כמדומני מנוע ה-1.6 היתה "קומבינה" ישראלית.

  • רעיון טוב! 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צודק
שווקה בהתחלה רק עם 1.6. נדמה לי שבשלב מסויים גם היגעה גרסת ה1.9

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...