Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי אאוטלנדר בעדכון אמצע החיים, מיישר קו עם הגרסה המשווקת בארה"ב וחוזר להוביל את הקטגוריה


outlander

פוסטים מומלצים

מבחינה מוטורית - פח אשפה.

הדור האחרון קצת פחות פח, אבל עדיין בתחתית.

מבחינה צרכנית/כלכלית - עדיין בטופ, במיוחד כמשומש, הודות לאמינות ולפשטות.

  • רעיון טוב! 2

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 8 שעות, hans כתב:

הדור האחרון קצת פחות פח

ממש לא מזסכים אתך.  במיוחד הדור הנוכחי - המון פח.  וגם כרום.

  • מצחיק 5
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 שעות, ST12345 כתב:

כרכב חדש אין לו יתרון כי גם השאר אמינים ובאחריות. הטיפולים לא יותר זולים מאף אחד אחר. כרכב משומש האמינות חשובה, אך אם אנחנו מדברים על 2021 שבדיוק מסיים אחריות, לא זכורות לי בעיות גדולות עם הדגמים המקבילים של הקודיאק/ טיגואן, ה 5008 והצ'רי טיגו שעולה אותו דבר - רק שנתיים יותר חדש. 

למי שמשקיע כ 150 אלף ש"ח ברכב משומש, ולא קריטי לו המרחב הפנימי ל 6 או 7 נוסעים, התנהגות הכביש, איכות המיזוג אחורה, שילוב מנוע-גיר, צריכת הדלק והבטיחות האקטיבית, מוזמן לרכוש אאוטלנדר אמין. בהחלט. גם אידי היה אמין. 

גם כאן לי יש הסתייגות קלה,

אחותי עם קודיאק דיזל בת שלוש וקצת נקנתה חדשה מהסוכנות (בערך 50k בשעון) לפני חודשיים הלך מוח גיר + מחשב גיר(הוצאה של 12k₪),

שכן וחבר טוב מאוד עם קודיאק בנזין (היקרה בארסנל) גם כאן ב 100k הלך הגיר והרכב מושבת לחודש וחצי עד שיגיעו חלקים,

שכן עם 5008 דיזל סובל מהמנוע…

כן גם לאוטלנדר יש בעיות אבל עד כמה שאני קורא את המפה פחות מהאחרות

וכן פיג׳ו וסיטרואן עשו קפיצה גדולה באיכות אבל עדיין למי שמוציא 180k על הרכב לפעמים זה לא מספיק.

עריכה אחרונה על ידי llaavvii
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי שרוצה להחזיק לטווח ארוך וחושש מאמינות

או רוצה להימנע מירידת ערך מעריכית

 

לא הייתי רוכש אותו, אבל קל להבין את מי שכן

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, topop כתב:

במגזר הדתי לאומי האאוטלנדר תפסה במובן מסוים את מקומה של המאזדה 5. ואכן היא מאוד נפוצה במגזר הנ"ל.

הדגם הקודם שהצטיין תמיד גם במחיר

החדש פשוט יקר וללא הנחות משמעותיות

 

המלך החדש הוא הצרי שפוט נותן תמורה לאגרה ונתין להשיגו בהנחות ענק ביד 01 חדשים מהניילון 167,900 כולל רישוי

המיצי מתחיל ב189,900 לפני רישוי

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצ'רי אט אט יורדת מגדולתה במגזר עקב חיבה יתרה מאוד לדלק,
בליסינג היא עדיין מככבת, וזאת לדעתי עד שיגיעו 2 הכוכבות החדשות של הC3 והאופל בגזרת ה7 מקומות עם שווי מס נמוך בייחס למתחרות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הC3 והאופל יהיו צפופות באופן לא סביר (אורכן כ25 ס"מ פחות מה5008 שגם יחסית קצרה)

האואטלנדר הקודם (מאמין שגם הנוכחי) שתיין לא פחות.

הצרי לבינתיים מפגין אמינות יפה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רוב מה שנכתב כאן פשוט לא נכון, דעות קדומות, ערבוב עם הדור הקודם, או סתם פריקת טראומות שהצטברו כאן במשך השנים.

 

אתייחס לכמה נקודות.

 

1. כן, הוא חזר להוביל את המכירות. מי שלא מתאים לו, שיבלע את הנתון הזה כי הוא בסך הכל נתון עובדתי.

 

2. האאוטלנדר החדש לא מפגר מאחור משום בחינה. רשימת האבזור שלו מטורפת, כל הפינוקים האפשריים, בהשוואה לרכבי יוקרה מה שחסר לו זה מסאז' בגב (וקירור למושבים, שקיים באאוטלנדר אבל לא הגיע לארץ). אין טעם לפרט כאן אבל פירטתי בפוסטים הקודמים שלי עם ביקורת על האאוטלנדר החדש. באופן אישי, אני מאוד נהנה מהרכב.

 

גם מבחינה בטיחותית יש לו רשימה מטורפת - פירוט תמצאו בהודעה שלי בתחילת האשכול. לאחר כמעט 3 שנים עם הדגם החדש, אני יכול לומר שהוא הציל אותי כמה פעמים מתאונות, עם הבלימה האוטונומית קדמית ואחורית. גם ה"מובילאיי" המובנה שלו פשוט מצויין, לא רק התראה קולית עדינה אלא גם הקרנה על כל השמשה הקדמית של משולש אזהרה (לא מתגעגע בכלל למובילאיי הצרחן שהיה לי בדגם הקודם).

 

המנוע פשוט חזק. שיפור מורגש מהקודם, שגם הוא היה סבבה, אבל כאן מרגישים היטב את הכח כשצריך אותו בעקיפות וכדומה. זה לא טסלה, כמובן. 181 כ"ס בהתאם לצרכים שלי זה אחלה. המהירות שאני מגיע אליה בשיוט נינוח, בלי לשים לב, היא לא מהירות חוקית. ברור שאם מישהו רגיל למרצדס 300 כ"ס, זה ירגיש לו חלש, הכל זה ענין של פרופורציות.

 

המנוע וגיר "מיושנים" אבל זו נקודת הזכות שלהם כשקוראים את הסעיף הבא.

 

האמינות גם כרכב חדש היא מצויינת בהשוואה למתחרים, שגם בתקופת האחריות סובלים מבעיות הזויות (קצת פירוט בתגובות הקודמות). האאוטלנדר פשוט לא רואה מוסך, ואת זה אני כותב לאחר 5 שנים עם הדגם הקודם וכמעט 3 שנים עם הדגם הנוכחי. אגב אני בקשר עם זה שקנה ממני את הרכב וגם הוא לא נתקל בשום בעיה עד עכשיו.

 

הנראות - החיצונית והפנימית שעברו מהפך עם הדגם הנוכחי והותאמו לז'אנר של רכבי יוקרה, פשוט אין מילים, וגם בהשוואה למתחרים - לא רואה אף אחד ממטר (אבל פה זה כבר ענין של טעם).

 

יכול להיות שהתיבה הרציפה רועשת אבל בדגם האחרון שודרגה האטימות ולתא הנהג בקושי חודרים רעשים.

אני אוהב לראות ולבדוק דגמים חדשים, צר לי אבל אני לא רואה אלטרנטיבה בכלל, עוד לפני שהגענו לנושא האמינות. כאחד שהכיר את כל המוסכים בארץ עם הנובירה ז"ל, אני לא רוצה לראות מוסך חוץ מטיפול. 

 

3. כן, אני לא מקבל תשלום מהיבואן, אבל קשה לי לסבול את אלה שמנסים להרוס את השם הטוב שיש לרכב הזה, ואת אלפי הלקוחות המרוצים. אני נמצא בפייסבוק, אני נמצא בכל מקום שבו יש רוכשי אאוטלנדר, אף אחד לא יכול להכחיש את העובדה ש99 אחוז מהרוכשים עפים על הרכב (גם על הדגם הקודם, אבל בעיקר על הנוכחי). הבעיה היחידה היא צריכת דלק גבוהה יחסית במישור העירוני. לי זה לא כל כך משנה. לפחות אני לא מוציא דלק על קילומטראז' למוסכים כמו שקורה ברכבים אחרים (ואנשים מאוד אוהבים להדחיק).

 

4. לא מדובר בסמל של מיצובישי שהודבק על רנו. רנו זה רנו, ולא הייתי נוגע בו עם מקל. פה זה רק ניסאן, רכב יפני (שרנו שותפה בו כלכלית), וזה גם לא ניסאן - רק השילדה, מנוע וגיר (ועוד כמה פריטים שוליים כמו מערכת שמע). גם הם עברו כיול מחדש ע"י מיצובישי.

 

5. בדגם החדש (וגם קצת לפניו, אם אינני טועה) יש מיזוג ליושבים מאחור. אין בשורה השלישית. אבל המזגן הוא מצויין ואין תלונות, היחידה שמתלוננת זאת אמא שלי המבוגרת כשהיא יושבת בשורה מאחור וקר לה.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, outlander כתב:

רוב מה שנכתב כאן פשוט לא נכון, דעות קדומות, ערבוב עם הדור הקודם, או סתם פריקת טראומות שהצטברו כאן במשך השנים.

 

אתייחס לכמה נקודות.

 

1. כן, הוא חזר להוביל את המכירות. מי שלא מתאים לו, שיבלע את הנתון הזה כי הוא בסך הכל נתון עובדתי.

 

2. האאוטלנדר החדש לא מפגר מאחור משום בחינה. רשימת האבזור שלו מטורפת, כל הפינוקים האפשריים, בהשוואה לרכבי יוקרה מה שחסר לו זה מסאז' בגב (וקירור למושבים, שקיים באאוטלנדר אבל לא הגיע לארץ). אין טעם לפרט כאן אבל פירטתי בפוסטים הקודמים שלי עם ביקורת על האאוטלנדר החדש. באופן אישי, אני מאוד נהנה מהרכב.

 

גם מבחינה בטיחותית יש לו רשימה מטורפת - פירוט תמצאו בהודעה שלי בתחילת האשכול. לאחר כמעט 3 שנים עם הדגם החדש, אני יכול לומר שהוא הציל אותי כמה פעמים מתאונות, עם הבלימה האוטונומית קדמית ואחורית. גם ה"מובילאיי" המובנה שלו פשוט מצויין, לא רק התראה קולית עדינה אלא גם הקרנה על כל השמשה הקדמית של משולש אזהרה (לא מתגעגע בכלל למובילאיי הצרחן שהיה לי בדגם הקודם).

 

המנוע פשוט חזק. שיפור מורגש מהקודם, שגם הוא היה סבבה, אבל כאן מרגישים היטב את הכח כשצריך אותו בעקיפות וכדומה. זה לא טסלה, כמובן. 181 כ"ס בהתאם לצרכים שלי זה אחלה. המהירות שאני מגיע אליה בשיוט נינוח, בלי לשים לב, היא לא מהירות חוקית. ברור שאם מישהו רגיל למרצדס 300 כ"ס, זה ירגיש לו חלש, הכל זה ענין של פרופורציות.

 

המנוע וגיר "מיושנים" אבל זו נקודת הזכות שלהם כשקוראים את הסעיף הבא.

 

האמינות גם כרכב חדש היא מצויינת בהשוואה למתחרים, שגם בתקופת האחריות סובלים מבעיות הזויות (קצת פירוט בתגובות הקודמות). האאוטלנדר פשוט לא רואה מוסך, ואת זה אני כותב לאחר 5 שנים עם הדגם הקודם וכמעט 3 שנים עם הדגם הנוכחי. אגב אני בקשר עם זה שקנה ממני את הרכב וגם הוא לא נתקל בשום בעיה עד עכשיו.

 

הנראות - החיצונית והפנימית שעברו מהפך עם הדגם הנוכחי והותאמו לז'אנר של רכבי יוקרה, פשוט אין מילים, וגם בהשוואה למתחרים - לא רואה אף אחד ממטר (אבל פה זה כבר ענין של טעם).

 

יכול להיות שהתיבה הרציפה רועשת אבל בדגם האחרון שודרגה האטימות ולתא הנהג בקושי חודרים רעשים.

אני אוהב לראות ולבדוק דגמים חדשים, צר לי אבל אני לא רואה אלטרנטיבה בכלל, עוד לפני שהגענו לנושא האמינות. כאחד שהכיר את כל המוסכים בארץ עם הנובירה ז"ל, אני לא רוצה לראות מוסך חוץ מטיפול. 

 

3. כן, אני לא מקבל תשלום מהיבואן, אבל קשה לי לסבול את אלה שמנסים להרוס את השם הטוב שיש לרכב הזה, ואת אלפי הלקוחות המרוצים. אני נמצא בפייסבוק, אני נמצא בכל מקום שבו יש רוכשי אאוטלנדר, אף אחד לא יכול להכחיש את העובדה ש99 אחוז מהרוכשים עפים על הרכב (גם על הדגם הקודם, אבל בעיקר על הנוכחי). הבעיה היחידה היא צריכת דלק גבוהה יחסית במישור העירוני. לי זה לא כל כך משנה. לפחות אני לא מוציא דלק על קילומטראז' למוסכים כמו שקורה ברכבים אחרים (ואנשים מאוד אוהבים להדחיק).

 

4. לא מדובר בסמל של מיצובישי שהודבק על רנו. רנו זה רנו, ולא הייתי נוגע בו עם מקל. פה זה רק ניסאן, רכב יפני (שרנו שותפה בו כלכלית), וזה גם לא ניסאן - רק השילדה, מנוע וגיר (ועוד כמה פריטים שוליים כמו מערכת שמע). גם הם עברו כיול מחדש ע"י מיצובישי.

 

5. בדגם החדש (וגם קצת לפניו, אם אינני טועה) יש מיזוג ליושבים מאחור. אין בשורה השלישית. אבל המזגן הוא מצויין ואין תלונות, היחידה שמתלוננת זאת אמא שלי המבוגרת כשהיא יושבת בשורה מאחור וקר לה.

כרגיל. מופע של איש אחד. תהנה.

  • אהבתי 3

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר שלא להעריך את הנאמנות שמגלה החבר אאוטלאנדר למותג, חבל רק שהוא לא יודע לכמת את זה לכמה לירות נוספות בארנק, מגיע לו. אני אישית לא מתחבר בראש וראשונה לעיצוב, נראה לי מסורבל וכבד מדי לעין. אפילו הדגם הקודם שגם לא היה איזה מופת של עיצוב אייקוני, נראה קליל ביחס. אבל בזה אין לומר שהאוטו הוא לא כל מה שהחבר אאוטלאנדר טוען ואולי יותר, פשוט לא מכיר.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא ממש נאמן למותג, אני טיפוס בוגדני. כל הזמן מסתכל על השכנות. גם התקציב שלי הוא לא מה שהיה פעם כשהחזקתי נובירה, את האאוטלנדר האחרון קניתי במזומן.

 

ועם יד על הלב, אני לא רואה שום חלופה עם תמורה ראויה לכסף, שעונה על הצרכים שלי במדוייק. לכל רכב יש נקודות תורפה, חוץ ממרכבת האלים (סורי, הייתי חייב). 

 

אתן דוגמא: הרכב היחיד שמושך אותי כיום הוא מרצדס GLC300. אני מאוד אוהב את העיצוב שלו מאחור, ומן הסתם הוא יהיה יותר יציב מאאוטלנדר, על במפרים וכדומה (נקודה שמפריעה לי). גם למרות שמיצובישי התקדמה מאוד בעיצוב הפנים, אחרי הכל הטאצ' הגרמני יותר מוקפד, כיאה לרכב יוקרה.

 

אבל כשאני מתפתה לחשוב על הרכב ברצינות, מיד צצות הבעיות.

 

ראשית ההפרש הכספי (כרגע אני צריך להוסיף על הרכב שלי משהו כמו 460 אלף כדי להגיע ל620 מחיר התחלתי), האם הוא מצדיק את הפער ההזוי?

 

האמינות, כל כך שמעתי על מרצדס למרות התדמית היוקרתית... כשהכנסתי את האאוטלנדר החדש לטיפול (400 שקל אצל חבר, שהפראיירים יטפלו בחברה) הוא הראה לי מרצדס שנתיים על הכביש, שהמחשב שלו מצביע על כ50 בעיות. הזיה!! 

 

נתקדם הלאה, אני לא תמיד משתמש ב7 מקומות אבל הם בשימוש מידי פעם. לוותר עליהן לטובת 5 מקומות?

 

הבגאז', האם יהיה באותו גודל שהתרגלתי אליו עד עכשיו כשחמש מקומות סגורים?

 

האם הרכב גניב בצורה מטורפת שלא תתן לי שקט לישון בלילה?

 

האם כל תיקון זה משכנתא?

 

מה כבר ההבדל באיבזור בין הלקשרי שיש לי עכשיו לבין הגרסה ההתחלתית של המרצדס? אולי אני אוותר על איבזור שהתרגלתי אליו?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...