Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על כולם עובדים במוסך אין אחד שלא נפל קורבן למוסכניק , הגיע הזמן לשנות! מי שתומך ברעיון שישאיר פה תגובה. וגם מי שלא

ייפתח מוסך שיש בו נגיד איזה 5 ליפטים ובמוסך יהיו איזה 3 מכונאים מקצועיים ברמות , עד כאן ברור??

או קיי אז במוסך הזה לא יתבצעו תיקונים, יהיו כמה אפשרויות שאין עדיין בארץ זה פשוט גאוני תקשיבו, אדם שיודע לתקן בעצמו , יעלה את האוטו על הליפט וישלם לפי שעה על הליפט , חלפים לרוב סוגי הרכבים יהיה ניתן להשיג במקום במחירים הכי זולים בארץ! עכשיו עוד משהו נגיד אנשים שיש להם בעיות עם הרכב ולא יודעים את מקור הבעייה משלמים לאותו מכונאי שיעבוד במקום והוא רק יגיד להם מה הבעייה. עוד דבר , במוסך זה תקבלו אינפורמציה לגבי עלות החלפים לתיקון ותהייה השוואת מחירים ענקית בכל המוסכים באזור ככה חוסכים המון כסף בשנה ואף אחד לא יעבוד עלייך, כמובן שיש עוד מיליון פרטים אבל זה בערך הרעיון.

.

פורסם

הכל טוב ויפה, עד שאחד מאותם "מתקנים" ייגע בבלמים.

אין לך ביטוח, שכח מזה. אנשים ניסו לפנייך לעשות כן, ולא יצא להם.

משכנתא זה קל

פורסם

זה לא יצא משתלם למוסך ולבעל הרכב.

אם הוא ישלם על כל שעה שהוא משתמש בליפט זה צריך להיות מחיר מאוד קטן אחרת לא ישלם לבעל הרכב לבוא לשם והוא יעדיף לבד לשכב מתחת לרכב.

אם המחיר יהיה נמוך המוסך יפסיד כי כל טיפולון כזה יקח הרבה מאוד זמן אם הבן אדם לא מקצועי וברווח יהיה קטן.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

וואלה.

איזו גאונות.

איך לא חשבו על זה קודם.

אתה בטח תהיה אחראי על בדיקות התקינות של הליפט.

אתה תביא רשיון ניהול למוסך.

וגם תהיה אחראי על איכות עבודתו של כל אחד שיעבוד.

וגם על שלומו.

והביטוחים (אחריות מקצועית , צד ג' , וכו').

אתה גם תשלם בטח על מלאי החלפים.

ועל השכירות.

ואת חשבון החשמל.

והמים.

ומע"מ.

אה ,גם מס הכנסה.

ותדאג לרשיון עסק.

ותטפל גם במשרד התחבורה.

אל תשכח ללכת לבית הדפוס להביא פנקסי חשבוניות.

ובדרך להתקשר לרואה החשבון - אם הכין את המאזן.

בסוף תמצא גם זמן להקדיש לאותו אחד שיתלונן על כך שהפוסטרים של הבחורות העירומות על הקירות לא מעודכנים.

 

להמשיך ?

פורסם

תראה, אבא שלי מכיון שהוא מכונאי לשעבר היה מטפל באיביזה 94 שהייתה לנו אבל שזה היה מגיע לבלמים הוא היה מבצע את זה במוסך מורשה. בבלמים לא משחקים.

אפשר להקים את זה לדברים קטנים כגון החלפת שמן, החלפת נוזר קירור, החלפת מסננים למניהם, בדיקות של הגיר/קלאץ' למשל, או כל מיני בדיקות עצמיות למניהן, כדי שלא יעבדו עלייך אתה יכול לראות בעצמך מה התקלקל.

אני למשל עדיין מעדיף ללכת למישהו שאני סומך עליו ששומעים עליו "מפה לאוזן".

איתמר.

פורסם

שוב פעם הכללות

לדברי החבר הנכבד ומה שמשתמע זה הכפשה של ענף שלם מכובד עד כדי כך שהפורום הזה לא היה מתקיים אלולי המקצוע הזה.

כל מי ש"דפקו" אותו יש מקום להתלונן, אולי לפי חשיבתך גם נפתח משרד לעורכי דין? ראיית חשבון?

מה דעתך על רופאים שקוברים את הפשלות שלהם? ננתח לבד

בדיחה!!

מירוצי מכוניות

פורסם

אני כבר מחכה בכיליון עיניים לפתיחת ה"מוסך" החדש - אני רוצה לשלוח את אחותי להחליף קלאץ... (בעצמה, בטח בעצמה).

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

הרעיון ממש לא מקורי.

יש אחד (אולי מאביחיל) שהודיע לפני בערך חודש בפורום אספנות (תעשו חיפוש) שהוא

או טו טו ...פותח כזה מוסך בלול משופץ.....

מאז לא שמענו עליו

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
וואלה.

איזו גאונות.

איך לא חשבו על זה קודם.

אתה בטח תהיה אחראי על בדיקות התקינות של הליפט.

אתה תביא רשיון ניהול למוסך.

וגם תהיה אחראי על איכות עבודתו של כל אחד שיעבוד.

וגם על שלומו.

והביטוחים (אחריות מקצועית , צד ג' , וכו').

אתה גם תשלם בטח על מלאי החלפים.

ועל השכירות.

ואת חשבון החשמל.

והמים.

ומע"מ.

אה ,גם מס הכנסה.

ותדאג לרשיון עסק.

ותטפל גם במשרד התחבורה.

אל תשכח ללכת לבית הדפוס להביא פנקסי חשבוניות.

ובדרך להתקשר לרואה החשבון - אם הכין את המאזן.

בסוף תמצא גם זמן להקדיש לאותו אחד שיתלונן על כך שהפוסטרים של הבחורות העירומות על הקירות לא מעודכנים.

 

להמשיך ?

אני מסכים איתו יש כל כך הרבה דברים שאתה לא יודע שקשורים למוסף וזה לא רק ליפט ושטויות כאלה יש את כל הביוקרטיה שמסביב לכן רעיון כזה לא יעבוד בחיים!



פיג'ו 205 שנת 94 יד ראשונה!!

החיים הם אפס למאה

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7692 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...