Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום נעים, 

 

בבעלותי פאביה קטנה וחמודה מבציר 2011, 1.2 ידני. 

שדרגתי לה מולטימדיה עבור apple carplay אך מבחינת הסאונד, המערכת המקורית לוקה בחסר. 

אני מרגיש שיש לי 0 באס והייתי רוצה לבדוק אופציות... אני לא מחפש להתעסק עם זה לבד וכן מחפש לשלם לבעל מקצוע. יש המלצות? 

 

ברשותי גם סקודה אוקטביה ספייס סטיישן מבציר 2015 שהסאונד שם מדהים עבורי. ממש מבסוט...הייתי רוצה להיות מבסוט גם בפאביה. 

 

פורסם

לגילוי נאות אני עוסק בתחום

ניתן היום להשיג אחלה תוצאות sq גם במחירים נורמאליים 

שתוכל להנות מצליל נעים ועוצמתי 

גילוי נאות אני עובד בתחום האודיו לרכב . 
בעל עסק להתקנה ומכירת ציוד אודיו לרכב סאונד קלאב 

https://www.facebook.com/Soundclubgarage

פורסם
לפני 16 שעות, Daniel car systems כתב:

לגילוי נאות אני עוסק בתחום

ניתן היום להשיג אחלה תוצאות sq גם במחירים נורמאליים 

שתוכל להנות מצליל נעים ועוצמתי 

מז"א תוצאות SQ? 

אשמח להצעת מחיר כלשהי ואיך ליצור קשר. 

פורסם

זה קיצור של sound quality 

משמע מערכת ששמה דגש על איכות הסאונד.

אין דבר כזה הצעת מחיר לדבר שאינו מוגדר , אתה יכול להשקיע מינימום וגם עשרות אלפי שקלים בזה

השמיים הם הגבול.השאלה היא מה אתה רוצה לשפר במערכת ואיזה תקציב עומד לרשותך

לחלקים בלבד לא כולל התקנה.רצוי שגם תציין איזה מערכת התקנת במקום המקורית דגם מדוייק אם אפשר.

פורסם

שאלה של תקציב

אפשר להוסיף רמקולים על המגש 6x9

מגבר

סאב וופר

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...