Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת זרוע וישר אחורי, שברולט ספארק 2021


מעבר לפיתרון נפתר ע"י kompy,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 982 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה זבלון שבר לי הזרוע האחורית של הוישר בספארק. 

האם חייב דווקא מוסך שברולט בשביל זה ואיפה אפשר לעשות במחיר לא מופקע, כי נראה לי עלות לא זולה? 

פורסם

יש ב Ebay, לדוגמא, אבל שים לב לשנת ייצור:

 

https://www.ebay.com/itm/125378094911?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=711-127632-2357-0&ssspo=D-lUhsLOQJ2&sssrc=4429486&ssuid=c_sfOJ65Tae&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

 

 

 החלפה קלה, צריך ראצ'ט ובוקסה מתאימה ואולי קצת WD40. 

 

 

  • פיתרון
פורסם

ניתן להשגה גם בארה״ק, לדוגמה זרוע לדגם משנתון 09-16

רצוי לבדוק גם בפירוקיות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

בדרך כלל פירוק הזרוע הוא פשוט אבל נתקלתי במקרים שרק בעזרת חולץ מיסבים הצלחתי לפרק את הזרוע מציר הסיבוב המשונן.

תעבוד בזהירות לבל לפגוע בשמשה ולא להדק את האום מעבר לנדרש.

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

פורסם

קשיים בפירוק אופיימים למכוניות יותר ישנות  איפה שלא נגעו בזרוע 10 או 15 שנה.

 

 

ברכב מודל 2021 אני לא חושב שתהיה בעיה לפרק. 

 

 

פורסם
לפני 40 דקות, Buki כתב:

קשיים בפירוק אופיימים למכוניות יותר ישנות  איפה שלא נגעו בזרוע 10 או 15 שנה.

 

 

ברכב מודל 2021 אני לא חושב שתהיה בעיה לפרק. 

 

לא בהכרח. ברכב שלי לאחר שנתיים שהיה על הכביש מישהו החליט לגנוב לי את הווישר האחורי, מכיוון שהוא לא ידע איך לפרק את הווישר הוא 

שבר לי את הזרוע ונאלצתי לשלוף אותה בעזרת חולץ מיסבים.

זה קורה בגלל שהאיזור חשוף למים+ציר משונן שחוטף לאט לאט קורוזיה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...