Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מעוניין להחליף להורי מחשב. חושב על נוק. הבעיה, שמעל שולחן המחשב מותקנת טלוויזיית LCD עתיקה (בת 15+) של פנסוניק בגודל ''32.

למען הסר ספק יש לה 2 מחברי HDMI. האם ניתן להשתמש בה בתור מסך למחשב?

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי samg
  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טלויזיה 32 בת 15 היא קרוב לודאי אפילו לא 1080, אלא 720, ממש לא ממליץ להשתמש בה בתור מסך. האמת גם אם הייתה 1080 זה לא מספיק לגודל הזה.

יום טוב גם לך

פורסם
לפני שעתיים, Igalz כתב:

האמת גם אם הייתה 1080 זה לא מספיק לגודל הזה.

אתה קצת מגזים, אני כרגע עובד (כתיבת קוד) על מסך 32 עם רזולוציה של 1080 וזה בסדר גמור. אם אין פיקסלים מתים בטלוויזה היא יכולה לשמש כמוניטור. (גילוי נאות: בבית אני עובד על 43" ב 4K😄)

פורסם
לפני 50 דקות, Haim_gds כתב:

אתה קצת מגזים, אני כרגע עובד (כתיבת קוד) על מסך 32 עם רזולוציה של 1080 וזה בסדר גמור. אם אין פיקסלים מתים בטלוויזה היא יכולה לשמש כמוניטור. (גילוי נאות: בבית אני עובד על 43" ב 4K😄)

 

הוא צודק.

תתייעץ בכל פורום "מחשבים" ויגידו לך ש1080P מתאים עד ל23-24". ב27" זה כבר גבולי ועדיף 1440P.

דחיסות הפיקסלים ב43" שלך ב4K דומה ואפילו מעט נמוכה מ27 ב1440P.

32" ב1080 זה עדיין שמיש אבל נראה גרוע ומעייף במרחקים של מסך מחשב, כמובן שבסופו של דבר זה סובייקטבי ויכול להיות שלהוריו של @samg זה יספיק.

מבחינה טכנית לא אמורה להיות שום בעיה לחבר את המחשב לטלויזיה.

פורסם

לא ממליץ. מסך מחשב ייתן איכות צפיה וחדות גבוהות מטלויזיות ישנות (ומרוב החדשות). לא שווה לעייף את העיניים מזה, ורק בגלל סיבה בריאותית, כפי שכתבו, הייתי קונה להם מסך 24.

אם הולכים לראות הרבה,הייתי הולך על מסכי-מחשב מסוג IPS שנעימים יותר לעיניים.

פורסם

העניין שהשולחן בו ימוקם המחשב משמש כשולחן מחשב ומותקנת על הקיר הטלוויזיה המדוברת.

לכן, אני צריך מסך שיוכל לתפקד כמסך מחשב וכטלויזייה. יש ממיר הוט פייבר המחובר למסך...

יש מסך מחשב ''22 גם כן ישן. עם חיבורי dvi ו vga. השאלה אם אליו ניתן לחבר גם את המחשב וגם את הממיר??

אולי מפצל לdvi?

פורסם

אם אתה מעוניין לחבר שני מכשירים לאותו המסך, הדרך הנכונה לעשות זאת היא באמצעות מתאם\מפצל KVM. תחפש בעלי אקספרס.

 

אפשר להסתמך בטלוויזיה כמסך, אבל זה מאוד לא מומלץ אם יש אפשרות לא. גם מסך 22" ישן יהיה עדיף, וגם בהרבה.

 

למה אי אפשר לחבר את המחשב לצג מחשב, ואת הממיר למסך טלוויזיה?

פורסם
לפני 23 שעות, Haim_gds כתב:

אתה קצת מגזים, אני כרגע עובד (כתיבת קוד) על מסך 32 עם רזולוציה של 1080 וזה בסדר גמור. אם אין פיקסלים מתים בטלוויזה היא יכולה לשמש כמוניטור. (גילוי נאות: בבית אני עובד על 43" ב 4K😄)

כן, יש לי כאלה קולגות בעבודה. יכולים לעבוד גם עם 720p, העיקר שיהיה מסך. או מלא מסכים. ים של מסכים. מפוקסלים.

 

אישית אני מתחרפן מזה ומעדיף לראות את הגופנים של הטקסט (ואני כל היום רק רואה טקסט) בלי שום רמז לפיקסלים. 4k או לכל הפחות איזו פשרה בסגנון 1440.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 7 שעות, ntd כתב:

מסך מחשב ייתן איכות צפיה וחדות גבוהות מטלויזיות ישנות (ומרוב החדשות).

אין הבדל בחדות אם אין למסך בעיה להראות את התמונה אחד לאחד.

 

טלוויזיות LCD ישנות אהבו לפעמים לחתוך את קצוות התמונה, כך שלא היה יחס 1:1 בין כל פיקסל מקור למה שמוצג.

בדגם מלפני 15 שנה יש סיכוי שזה יהיה בעיה, אבל לא בטוח. צריך לבדוק.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ.

הוחלט ללכת על מסך מחשב שיחליף את הטלוויזיה הנוכחית וישמש גם כמסך מחשב וגם כטלוויזיה.

מניח שגודל מתאים יהיה עד ''32~

תקציב, עד 1,500 ש"ח.

אם משנה, יחובר למסך סטרימר של הוט.

מניח שיצריך גם לרכוש רמקולים בנפרד.

המבחר ברשת דיי רחב האם יש משהו עדיף שנכנס בתקציב?

לצורך העניין הדגם מטה יכול להתאים?

https://ksp.co.il/web/item/237676 

פורסם (נערך)

בהחלט יתאים, ייתן חווית צפיה טובה בטלוויזיה ומצויינת כמסך מחשב.
 אתה יכול לחבר רמקולים ישירות לסטרימר. 

image.thumb.png.7ac9b92b1bb41a3cf7a9ea9cbc47d4fe.png

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם
בתאריך 4.10.2023 בשעה 15:24, Haim_gds כתב:

אתה קצת מגזים, אני כרגע עובד (כתיבת קוד) על מסך 32 עם רזולוציה של 1080 וזה בסדר גמור.

 

לכתיבת קוד.

לפני 13 שעות, samg כתב:

מקפיץ.

הוחלט ללכת על מסך מחשב שיחליף את הטלוויזיה הנוכחית וישמש גם כמסך מחשב וגם כטלוויזיה.

מניח שגודל מתאים יהיה עד ''32~

תקציב, עד 1,500 ש"ח.

אם משנה, יחובר למסך סטרימר של הוט.

מניח שיצריך גם לרכוש רמקולים בנפרד.

המבחר ברשת דיי רחב האם יש משהו עדיף שנכנס בתקציב?

לצורך העניין הדגם מטה יכול להתאים?

https://ksp.co.il/web/item/237676 

 

החיסרון העיקרי של מסך כזה היא מהירות ההתגובה. תנועות תהיינה מרוחות, יחסית. עד כמה זה יפריע, אין לי מושג. זה גם אישי וגם אין לי ניסיון בזה. 

הנתון שמעיד על זה הוא Response Time, כאשר 8ms הוא נתון גבוה (כמה שיותר קטן, יותר טוב), אבל סה״כ הנתון הזה סביר.

 

שאר הפרמטרים לא רעים, אבל זה פאנל VA, מה שאומר שזווית הצפייה מוגבלת.

 

בטח יש מבחנים ברשת שמנסים למצוא את מסך המחשב 32״ שגם טוב כטלוויזיה... צריך לחפור.

על פניו, נראה עסקה טובה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לצורך העניין, אני משתמש לאותם שימושים בגדול (כמסך מחשב ולצפייה בטלוויזיה)

במסך הזה במשך כשנתיים:

https://www.dell.com/en-us/shop/dell-27-monitor-s2721h/apd/210-axjw/monitors-monitor-accessories

שבו הפנל הוא מסוג IPS ולגבי זמן התגובה רשום משהו כזה:

image.png.ffeb590ff2738788f551dd278f10d3bd.png

שהוא זהה למה שרשום לגבי המסך הנ"ל ואני מרוצה מאוד.

אולי פשוט בכדי לא להסתכן אני אתמקד בחיפוש מסך עם פנל IPS.

 

נצל"ש.

במקביל אני מחפש מחשב להורי שכאמור יחובר למסך.

לשימושים של גלישה באתרים, שיחות וידאו וצפייה בקטעי וידאו בYOU TUBE וכ"ו

האם יספיק מעבד I3 או שכדאי להעדיף I5?

שוקל לקחת מחשב נוק. בעיקר כדי לחסוך במקום.

מבחינת זיכרון אקח 16GB וכונן יש לי SSD.

התקציב עד 2,000 ש"ח.

 

×
×
  • תוכן חדש...