Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 21.11.2024 בשעה 12:20, itsik170 כתב:

משהו גם זוכר שבשנת 2000 הגיעו שוב כמה יחידות של דייהטסו קורה, אבל השיווק פסק עקב מחיר קרוב לסיריון.

 

אחת מהן הייתה שלי ואף כיכבה תקופה קצרה בפורום, לצערי בעיקר כשהתאכזבתי מכל מיני 'בעלי מקצוע' ובאתי לחלוק את החווייה.

 

עדיין, אחד האוטואים הכי כיפיים שהיו לי והיחיד שהרגשתי כאילו אני לובש אותו ולא יושב בתוכו. רוב הזמן גם הייתי נוהג יחף, כי הדוושות היו כ"כ קטנות שהנעל שלי הייתה לוחצת על שתיים מהשלוש בכל רגע נתון.

 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

מודה שלא הכרתי את הדגם הזה...

המספר משך לי את העין, כי הצורה די סטנדרטית בעדר ה-SUVים המודרניים.

איסוזו אקסיום. 3.5  ליטר,  205 כ"ס, 4X4 קשוח לפי מה שקראתי.

זה הספציפי (לא יודע כמה עוד יש כאלה) נראה שמור היטב למרות 22 שנותיו.

 

Unti22tled.jpg

Unti11tled.jpg

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
  • אהבתי 8
פורסם

מכנים אותו יאכטה דו-גלגלית...

הונדה גולדווינג - דגם אייקוני.

מנוע בוקסר 6 צילינדר, 1830 סמ"ק, כרית אוויר, מערכת שמע וטונות של אופי.

קלאסיקה מודרנית והמחיר בהתאם - מגיע ל-260K₪ עם גיר אוטומטי DCT.

 

IMG_20241011_130659.jpg

IMG_20241011_130713.jpg

  • אהבתי 6
  • מעניין 3
פורסם

מכנים אותה "מכונית המג"דים"

פיג'ו 205 - דגם (כמעט) אייקוני

מנוע מעט יותר גדול מליטר, 4 צילינדרים, דשבורד מתפרק ובלי כריות אוויר, מערכת מיזוג - חלונות ידניים וטון זה לא משקל שהיא מגיעה אליו אפילו עם נוסעים בפנים.

קלאסיקה קלאסית במחיר לכל כיס - כמה אלפי שקלים או ברטר על מכונת כביסה.

20241119_145031.jpg

יש שיאמרו שהיא תישאר כאן אחרינו

  • אהבתי 4
  • מצחיק 6
פורסם
לפני 10 שעות, amosbmw כתב:

כישלון מפואר

 

דווקא נחשב לדגם מוצלח למדי שפשוט הקדים מעט את זמנו. נראה שהכישלון נבע מכל מיני נסיבות כמו תזמון לקוי, בחירה לא נכונה של שוק היעד, תמחור לא מספיק תחרותי, ופריסה לא מספיק רחבה של דילרים בארה"ב. כאשר הוא יצא בגרסה הסינית כמה שנים מאוחר יותר, זה כבר היה סיפור הצלחה (אם כי לא לאיסוזו).

 

משעשע גם שהמפעל בו יוצר האקסיום עבר בהמשך לייצר עוד כישלון מפואר, הטרייבקה של סובארו. אישית, חיבבתי את שני הדגמים ואני חושב שהם היו הרבה יותר מעניינים מכל השיקוצים שמגיעים היום מסין, או מהדגמים הלא מוכרים שהחברות היפניות מייצרות לשווקים מתפתחים.

 

פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

מכנים אותה "מכונית המג"דים"

פיג'ו 205 - דגם (כמעט) אייקוני

מנוע מעט יותר גדול מליטר, 4 צילינדרים, דשבורד מתפרק ובלי כריות אוויר, מערכת מיזוג - חלונות ידניים וטון זה לא משקל שהיא מגיעה אליו אפילו עם נוסעים בפנים.

קלאסיקה קלאסית במחיר לכל כיס - כמה אלפי שקלים או ברטר על מכונת כביסה.

20241119_145031.jpg

יש שיאמרו שהיא תישאר כאן אחרינו

איזה חמודה! שאלת במקרה אם הוא מוכן למכור? חחח

 

פורסם

בכל פעם שאני מגיע לת"א, אני מוצא משהו מעניין...

קצת מתפוררת והבגז' נעול במנעול תליה 😀 אבל נראית במצב נסיעה ובשימוש.

 

IMG_2330_DxO.jpg

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעה, winner כתב:

קצת מתפוררת והבגז' נעול במנעול תליה 😀 אבל נראית במצב נסיעה ובשימוש.

 

IMG_2330_DxO.jpg

אתה בטוח בשימוש? יש לו מדבקה של קונה רכבים לפירוק או נסיעה...

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם
לפני 21 דקות, ברונקו כתב:

אתה בטוח בשימוש? יש לו מדבקה של קונה רכבים לפירוק או נסיעה...

זה מודבק כל כך יפה שצריך לומר שבעל הרכב הוא זה שקונה רכבי אספנות לשימוש אישי או לפירוק...

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...